Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz hcl #61742 üzenetére

    Utolsó mondatodban van a lényeg.

    Szerinted hányan küldtek ügyvédet és random arcokat a Telemaxra mikor hónapokig még csak választ sem kaptak arról, hogy hol a gépük? Én vagy 30 esetről biztosan tudok. És mit értek el vele? Sokat nem.
    Ugyanez igaz a 2 kedvenc ÁFA mutyis üzletemre is. Megsúgták, hogy NAV-nál megfelelő magasságban van kontaktjuk. És ennyi volt :B

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • davenport

    aktív tag

    válasz hcl #61742 üzenetére

    Mit írsz a NAV-nak? Hogy elmutyizzák az eszközödet? Fogyasztóvédelem kiherélve. Marad az elállás, és abból egy esetleges fizetései meghagyás/per, de ez megint nem a szerviz ügye lesz. Az más kérdés, hogy normális helyen a két méteres emberke visszafogja magát, mert tudja, hogy a rövid távon kiosztott pofonok hosszabb távon sok pénzbe kerülnek, neki vagy a cégnek, de a kezem a bilibe lóg.

    Egy dolog lenne az, ami visszafogná ezt a szervizmizériát, ha emiatt nem vennék az adott terméket, de erre kicsi az esély. Egy ideig én is néztem vásárlásnál, hogy melyik telefon Telemaxos, de igazából kb. ugyanolyan lutri az egész.

    Viszont a másik kérdés,, hogy nem mennék oda égetni magam ilyen szituációban, és a jogszabályokat lobogtatni, mert az idő drága. Ha olyan az óradíj, akkor legyen pénz normális eszközre (értsd ezalatt normális support,) vagy egy emberre, aki ezt intézi. Nem beszélve az örök kedvencről, aki cégre veszi az összes eszközét, aztán csodálkozik amikor kiderül, hogy nem illetik meg fogyasztói jogok. Mondjuk ahol jelöltként kezdtem, ott megtaláltam a nagy-nagy-nagyfőnök panaszlevelét a merci magyar képviseletének ahol elpanaszolta, hogy a sofőrös kocsi az adott évben mennyit volt szervizben, és ezért mennyi pénzt kér vissza tőlük.

    [ Szerkesztve ]

    No money, no honey.

Új hozzászólás Aktív témák