Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    addikt

    válasz this is life #95228 üzenetére

    papíron persze. aztán persze a gyakorlat mást mutat.

    mondjuk ezeket igazán lehetne formalizálni, elvégre mindenki ezeket használja, viszont az új autóvezetők, vagy azok aki simán valamiért ezeket nem tanulták meg valahol, kifejezetten veszélyesek tudnak lenni a jelzések nem értéséből illetve téves használatából adódóan.

    nekem pl meglepetésemre szolgált nemrég Eger környékén,a hegyi utakon a helyiek jelek szerint nem ismerték az egyenes úton jobbra ki index és lassítás jelzést. többször belefutottam ebbe, hogy az egyszeri béla a szerpentinen ráállt a bal hátsóra (kanyarokban természetesen lemaradt de ez más kérdés), amikor egyenes szakaszon jeleztem neki hogy előzzön ha akar akkor meg nem történt semmi, velem együtt lassított, de persze nem maradt volna le.

    de ugyanide tartozik az is hogy pályán a teherautó a vészvillogóval nem köszön meg semmit, hanem azt jelzi a mögötte haladónak hogy szabad a pálya az előzésre.

    [ Szerkesztve ]

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

Új hozzászólás Aktív témák