-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
Bizony, bizony nem egyedi ez.
Ott van Tibi haverom, mikor náluk voltam alig hittem el. A családi képeknél meg rendesen kint a falon ott volt a mi bölcs vezérünk képe is!
Aztán jött a szöveg is, hogy a jóisten küldte le nekünk OV-t, hogy vigyázzon ránk. Akkor már sejtettem, hogy a politikát jobb lesz kerülni anyukával.
Anyuka szerint minden a legjobb, az sem zavarja, hogya férje sok éve németbe dolgozik, a nagyobb fia pár éve Angliában, a kisebbik fia meg két állást visz, hogy megéljen. JAh, hát apuka küldi haza a vaskos lecsót, anyukának csak költenie kell, meg a bölcs vezért dicsőíteni. így ki lehet bírni.
Na ott pl tuti, hogy elmenne 2-3 ilyen szobor, de szerintem nem ők az egyetlenek. Anno anyám asztalára is elfért volna egy ...Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
na így meg tényleg főleg durva!
De ez a korosztály jellemzően személyi kultuszba született, Rákosi, majd Kádár, ebben nőttek fel, most a mi bölcs vezérünk... kérdés sincs itt. Az aktuális vezért kell isteníteni, családtagnak és királynak érezni, és akkor túl nagy baj nem lehet.
Ezenfelül szerintem az is benne van, hogy ezek az emberek javában dolgozó korban voltak a rendszerváltáskor, és akkor a kényelmes élet helyett jött a munkanélküliség és a vadkapitalizmus, az infláció, és ez nekik szörnyű volt. Majd megjött OV, hamarosan beálltak a kényelmes nyugdíjas évek, és minden rendbejött. Pláne, hogy egymást érik a nyugdíjemelések még ha nem is túl nagyok.
Plusz csak a TVből meg az újságból tájékozódik (maximum facebook) elhisz mindent ami oda le van írva, nem is gondolkodik, mert fárasztó, és eddig sem kellett, és már kész is van a szobor vásárlója.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
-
homerhamm
addikt
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Armagedown
őstag
-
KROK640
veterán
Sajnos ez ilyen, alapból megpróbálják hülyének nézni az embert. Nem kicsit féltem a VGA vásárlástól, és végül szerencsém volt mert az egyik egy garanciába cserélt de már fel nem használt kártya lett, a másik (RTX3080) meg egy gamer gépből jött nagyobbra váltás miatt.
Mikor tavaly kerestem kártyát akkor egyszer hoztak ide olyat, amin látszot, hogy 5 éve az istállóban bányászott, és komolyan kesztyűt húztam mielőtt megfogtam, majd megvizsgálva úgy döntöttem, hogy ezt ugyan be nem teszem a gépbe!
De gamer gépekből is láttam már kiesni csodákat ...Egyébként szerintem ez a "opened never used" egyfajta szűrés is, csak olyan userek jönnek rá, akiket aztán más ponton is át lehet verni az üzlet során. A dörzsöltebb csak tovább megy.
[ Szerkesztve ]
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
opr
veterán
Végül csak sikerült találni egyet relative normális áron... Mármint, relative, piachoz képest normális áron.
Egy powercolor rx 5700 xt 8gb red dragon lett belőle, átszmámolva kb 70khuf-ért. Nem volt a világ legnagyobb vétele, de... Tökéletes állapotú a kártya, szépen, tisztán adta ide, dobozzal, antistatic zacsiban, minden lószarral, ráadásul eladás előtt újra lett pasztázva meg minden, nagyon szépen. Nem is ment teszt (Apex legends, ue5.1 lyra) alatt 65 fok fölé, és max terhelésen is alig hallatszik, hogy megy, pedig a bios-t oc-re állítottam.Szóval, a sok foshalom meg szar ember között azért ki leget fogni azt a ritka gyémántot (normális embert) továbbra is.
Egyetlen negatívum? Egy bő 2 méteres igazi melós ember volt (a nagyon jófej, pedáns fajta), olyan kézfogással, hogy azt hittem, a seggem nem fogom tudni kitörölni egy napig segítség nélkül. A kis puhány billentyűzetpüfölőmet rendesen összenyomta egy mérettel.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
nullpoint
senior tag
Elköszönéskor már nem érezted a kezedet az első kézfogás miatt.
Ne legy igazam, erősen kétlem hogy észhez térnek. Bányászatba nagyon beleélték magukat, nvidiánál szerintem arra hegyezték ki az egész új széria fejlesztését. Persze most csodálkoznak. Árat nem fognak csökkenteni, visszaáll a bányászat előtti rend, a gépigények oknélküli magasan tartása. Érdekes módon a bányászidőszak alatt normalizálódtak a gépigények, gondolom nem pont addig az időszakig sikerült elsajátítaniuk az optimalizálás művészetét.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
KROK640
veterán
Végülis erőben nagyon hasonló kártyánk van (nekem RTX3060 ami kb 1%-al gyorsabb, megannyi, hogy nem 8GB hanem 12GB VRAM van rajta) és ezzel még el lehet lenni. Kipróbáltam RTX3080-al is a gépet, és azt kell mondjam, hogy fullHD 60Hzhez (10400F és 32GB RAM mellett) egyszerűen overkill volt a kártya. Az RTX3060 is hozza ugyanazt, csak kevesebb energiával, kisebb (kártya) méretben. Az RTX3080-nak vagy 1440P-ben vagy 144HZ mellett lenne értelme (144Hz-es ugyan a monitorom, de nem látom a különbséget 60Hz és 144Hz között) vagy leginkább a kettő mellett egyszerre.
Szóval ha FullHD 60Hz az igényed, akkor szerintem még egy ideig elég lesz az a kártya.
Olcsó VGA-t meg nem nagyon akarnak már a gyártók, itt az Intelben bízhatunk, hogy esetleg lejebb tolja az árakat, de jelenleg nem egy meghatározó szereplője a piacnakAha, szóval csak szimpla szeretetből markolta meg a krumpliszedődet nem gondolván, hogy neked ez mennyire emlékezetes lesz. Nekem is van ilyen haverom
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
KROK640
veterán
Na mondjuk ez tényleg a legalja és undorító, amikor szoftveresen vannak korlátozva az amúgy az autóban meglévő extrák (ha nem lenne meg minek lenne gombja?). Még aljább ha mindehhez évenkénti előfizetési díj is társul. A VW ezzel a gyakorlattal írta ki magát a szememben a szóbajühető autóival, pedig van közeli tapasztalatom 2020-as Passattal és nagyon tetszett (még a chiphiány előtti).
A Volvo meg hogy jön a kínai komcsikhoz? Lemaradtam valamiről? (Még a Buickot csak érteném is ...)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Jah, ahha. Nekem 2016-os Audi A8 (fullos) a legújabb amivel van tapasztalatom. Szóval az ide nem releváns akkor.
Nah, ezt nem is tudtam (vagy elfelejtettem). Polarstarokat nézegettem Németországban azok tetszetősek. A volvo nekem sokáig nem tetszett (z utolsó jó az Amazon volt (az meg Chrysler 300B 1956-ból), utána mind olyan vállalhatatlanul csúnya - még ha biztonságos és praktikus is - , hogy egyszerűen kívülesett az érdeklődési körömön)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
koko52
veterán
Újságírók fizetett cikkeire alapozni olyan, mint az év autója díj alapján vásárolni. Pl Fiat Panda...
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
"de akkor minek van ott a gomb az arcába tolva? "
Az más kérdés, hogy ez már a dark UX magas foka (gondolom költői kérdés volt, hogy minek), de én nem csodálkoznék, hiszen nem fizettem ki. Pláne nem idegesíteném magam Kapja be a gyártó (Vagy pl. ezekkel a feltételekkel meg se veszem.)[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
"Az van, hogy ezt akkor latod eloszor, amikor megvetted."
Ez egy ideig működik csak, előbb-utóbb elterjed a nép között.
Addig viszont a tökéletes parasztvakítás."Meg se veszem: Az biztos, hogy eleteben ez volt az utolso audija. "
Biztos megéri a gyártónak... így b@sz el az ügyes management egy-egy márkát. És valaki az ilyen döntéseket jóváhagyja... Ugyanazt gondoljuk.@koby11h : Nem, azért, mert ez nyomás a vevőn, hogy főveddmeg. Olvass utána az UI tervezés sötét oldalának, amikor pont erre használják.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
"Es bar lizing, tehat az nem az o kinja lesz, de gondolhatod mennyit segit ez a UI abban is, hogy kesobb el tudd adni a kocsit."
A gyárnak már kifizették
Amúgy ja, az UX-nak azt a részét is megtanulhatnák, hogy 5-6 opciót dobunk fel egyszerre (Ezt a Tiktok is tudja pl.)@blp85 : Nekem még nem volt fordulatszámmérős autóm 2 Ford Escort, egy Kispók, meg a mostani Astra, egyikben sem
Mutogatni való hater díszpinty
-
szebe
őstag
Oszinten, kinek jutna eszebe egy ilyen kateogriaju autonal, hogy ugy van a UI, hogy alaptol fullosig minden ugyan az, meg ki sincs szurkitve semmi gomb, csak amikor megnyomod, ha nem vetted meg bele a lofaszt, akkor siman kiirja, hogy ezt nem vetted meg/nincs a kocsiban.
Ilyenkor csak a sw van korlátozva vajon, vagy fizikailag se tudja a kocsi?
Nyilván nem az ülésfűtésre vagy hasonlóra gondolok (pedig...), hanem mondjuk valami komfortelektronikára. AA/CP, ilyen-olyan adaptív tempomat, stb.
Egyszerűbben: legyártanak minden kocsit fullextrára, és sw-ben letiltják amit le kell? Vagy csak az infotainmentet nem "butították" le kellően?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
őstag
Úgy, hogy minimum 50%-al emelkedett az ár?
Ott is? Azthittem csak idehaza a remek eurhuf árfolyam következében. Vagy ennyire érződik a bretix?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
KROK640
veterán
"akiknek elege van a németek faszságaiból, de nem akarnak suvot." - csak az a baj, hogy az autógyártók most valamiért (tudom, tudom miért) erősen a SUVok felé tolják a vevőket, és ezért van, hogy minden korábbi autógyártó SUVokkal áll elő, Lamborghini és Ferrari szinten is akár, (visszatérük a késői 1920-as évek szerkény szerű autóhoz és azok lekerített változataihoz, lásd 1930-as évek Fordjai), és még a Mustangból is SUV lett (ez mutatja azt, hogy mennyire szégyenteljes irányba haladunk). Miközben agyszerű Sedanokat nem gyártanak többé, lásd Ford Crown Vic sorozat.
Ezzel tökéletesen elvannak a népek terelve a SUVok felé, pedig az nagy probléma.Szóval ezekalapján nem bíznék a Lexus előretörésében, pedig remek autókat gyártanak, függetlenül attól, hogy nem szeretem a japán autókat.
#101732 Trailblazer : Mi az a tiktok? gondolom valami logikai játék, amiből már kinőttünk. (nem, véletlen sem egy nyomorult állított képernyős, nem tekerhető, pár másodperced videókat engedő lebutított kém videóplatform, amit a megjelenése pillanatában kellett volna beszántani)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Sajnos minden gyártó a SUVok irányába fordul, pedig mint írtam (és linkeltem a videót az előző postomban) ne épp a legjobb irány.
Magam is a sedanokat kedvelem (olyan nagyszerű autókat mint a Chevrolet Caprice a 1990-es évekből, Lincoln Town Car, Ford Crown vic, Mercury Marauder), és ez a SUVozás kicsit visszatérés a kései 1920-as meg 1930-as autókhoz, a nagy szekrény formákhoz.
És nem örülök neki, hogy lassan az Audi A szériáján és 1-2 Mercin kívül már alig létezik sedan Európában, USAban meg ha lehet még rosszabb is a helyzet. Most tulajdonképp csak azt írtad le, hogy már a Lexusnál is ebbe az irányba megy a tematika.Nekem Lexus sedannal van minimális tapasztalatom, az tetszett. SUVal pl nincs is.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
blp85
aktív tag
Lehet, hogy csak egy szűk réteget elégítene ki, de lehet ott van pénz lóvéra...
Amúgy elég egy beteg világ ez, ami most van, sokmindenre egy 20 éve még legyintettek volna, hogy baromság, most meg abból csinálnak nagy pénzt (a tiktokot és Twitter sem értem).Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
koby11h
aktív tag
Hát ha megnézem kiknek van Twittere: Donald Trump, Jake Angeli, Elon Musk.. és ott mekkora f@szságokat írogatnak, hát inkább szűrje meg valaki, még akár egy újságíró is, sokat már nem tud rajta rontani!
Még az is elfogadom, hogy mindegyik jó valamire, de akkora az átfedés, hogy az egész összemosódik és egy nagy marketing és reklám zagyvaság lesz az egész.
Mondom ezt úgy, hogy informatikus vagyok és tanultam marketinget is. Szerencsére elég régen és nem ezt...
És még mindig nem tudom, hogy miben jobbak, mint egy fórum. Vagy azt, hogy miért megy ugyan az az anyag ki egy cégtől Instán, FB-on, Twitteren... ennek mi értelme?[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
-
-
KROK640
veterán
Igen, ahogy modnod, ez aztán sikerült nekik.
Bregenzben én is véletlenül vettem egyet észre a várban, de azt is inkább csak azért, hogy jééé milyen bunkón parkolt. (epdig svájci rendszáma volt )Ilyen unalmas autót a Ford utoljára Mustangban a Jenner Mustanggal alkotott. Hátulról
(Ehhez képest a "Rambo" mennyivel érdekesebb : Előről ls hátulról. )Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
-
KROK640
veterán
Az első az nagyon Ford Probe rokon akart lenni, a másik meg ahogy írod ennek a homosita verziója. Mondjuk a hátulja szerintem brutál jó lett! Na végül ennek a kettőnek az összemosása lett a 4th gen Mustang végleges formája.
"Ez lett a szép, változatos autóparkból. " - khm... most itt azért magunk ellen szólok, de : Nézz meg egy 1920-as évek végén készült utcaképet. Pont ugyanolyan autók. '32 előtt elveszítem a fonalat mai napig nem tudom megmondani melyik micsoda hiába nézek rá ('32 után azért alakul '46 után elég ránéznem még ha nem ismerem az évjáratot akkor is tudom, de nem sok ilyen van). Az igazi változatosság mind színkavalkádban mind formavilágban az '50-es évek elején indult USAban, és a 80-as évek elejéig tartott, illetve a színeket legalább akkor is ismerték a fekete-fehér-szürke trión kívül is. De elég ha a keleti blokkra gondolsz, 80-as évek utcaképe : Kocka Lada, Trabant, Dacia, pár kocka wartburg, nagyon-nagyon elvétve 1-1 kerekebb régi Wartburg. A színfolt talán a Latvia, meg a Nysa volt, esetleg a Zuk mint szokatlanabb formák. A '90-es évek eleje viszont iagzán színes volt mikor az autópark folyamatosan cserélődött le, a régi kelet tipusok, a kétségbeesett faceliftezett keleti tipusok, használt nyugati autók, 1-2 újabb nyugati autó, és pár amcsi autó (jellemzően régebbiek) tarkították a forgalmat, na az volt igazán szép
#101906 hcl : A maga korában szerintem pont olyan lett volna mint most az Mach E, hogy jellegtelen és nem túl szép. (Bár a Mustang tudott még kevésbé szép autókat alkotni, gondoljunk csak a Fox érára, ami mai szemmel nem túl szép, de előttem ilyenkor csendben felsejlik a '74-es forma is )
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Az újkori izomautók nagyon jól néznek ki (a 4 door Charger-t is idesorolnám, különösen a korai évjáratai ütnek nekem nagyon). Elképesztő jó retro formákat találtak el a 2000-es évek közepén mindhárom nagynál, és tulajdonképp mai napig (generációkon át) ezek reszelgetése megy.
Mivel az egyik szomszédomnak Dodge Challangerje van ezért azt napira látok Sajna Pentastar V6, de ettől még öröm és dobottá'
Az utcámban van egy 2nd gen Escalade és egy régebbi '80-as évekbeli Camaro. (ezeket mondjuk meglepően ritkán látom)A városban tudok egy helyet ahol egy Új Mustang, egy új Camaro Cabrio (2022-es9, és egy gyöngyházfestéses Tesla áll rendszeresen nagyjából 100 méteres körön belül. Naponta 3-4 Új Mustangot, 1-2 Dodge Challanger-t látok, és 1-2 Camarot. Sőt, néha régi Camarot is Nem beszélve az 1947-es Cadillacről, és az 1958-as Corvettről, de múltkor a Tócinál láttam egy '63-as Corvettet, csőrös kamiont is látni arrafelé. De többször láttam már a városban egy gyönyörű 1969-es Oldsmobile Cutlasst, sőt két különböző 1959-es Buick (egy barna és egy zöld) is előszokott fordulni.
Szóval ha szerényen is, de azért napira is megvan az élmény
És, hogy egy minimál on topic is legyen benne, azt "bírom" mikor valaki amcsi autót árul (jellemzően a 80-as évekből) és fogalma sincs, hogy mit árul, természetesen az értékének az 5× -éért árulja. Ezekből kiválik a rohasztó fajta, akinek előfordul, hogy van 1-1 érdekesebb gépe is, de A.) majd egyszer helyrehozom ezért nem eladó (20 év múlva ugyanott van csak sokkal rosszabb állapotban -- így kellett 2007-ben 2db 1949-es Cadillacet elengednem) B.) Az értékének a 10× éért eladó, és nem alkuképes, általában azért ez is rodzsaboglya / motornélküli, szabadég alatt tárolt roncstelepszökevény.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
tserrof77
senior tag
A nem túl távoli múltban, pont amikor eddigi egyetlen és valószínű utolsó új autómat vettem (végül egy 1.6dual VVTI Auris lett) nézegettem Yaris-t, Mazda 2-est. A zöld mindkettőben, a királykék a Yarisban gyönyörű volt. De végül a józan ész (??) döntött, emiatt lett Auris. Amúgy nem bántam meg, imádjuk. Igaz, a dupláját fizettük ki érte végül (220 felett - CHF).
Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)
-
"Masreszt pont az elektromositas lesz az, ami megoli a suvokat szerintem."
De a SUV-ba fér akku rendesen, szóval sokan csinálnak elektromos SUV-t is...@KROK640 : " A maga korában szerintem pont olyan lett volna mint most az Mach E, hogy jellegtelen és nem túl szép."
Ja, de a Mach E ronda, nem hogy nem szép
Valahogy amit mutattál, az egy letisztult forma, unalmas, de nem gáz.Mutogatni való hater díszpinty
-
senior tag
minden második nap??? GB kezd sivatagosodni...
itt, (HU) kezdem úgy érezni magam mint Forrest Gump Vietnamban monsun idején.szerk: hirek videoval tegnap...
[ Szerkesztve ]
tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- LEGO klub
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs