Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    Ez valóban egy igényes port lett, le a kalappal.
    3700x, 5700 xt, 16 giga 3400MHz-es DDR4, nvme SSD.
    1440p-ben ezen a konfigon maximális beállításokkal 65-90 között van a framerate, az átlag 73-74.
    Ez dícséretes, mert a VGA az kb. a középkategória alja manapság, és azért igen jól néz ki a játék.
    DX12 egyelőre nincs, de azért remélem lesz. Kíváncsi vagyok hozna-e még valami kis performance boostot. DX12 paraméterrel nekem nem indult el, pedig az általában működik UE4-es játékoknál.
    Eddig 2x esett pár pillanatra 60 alá, de még az első nagy horda jelenet hátravan.

    Maga a játék alapvetően hangulatos és taktikus, még ha a zombis téma nem is izgat különösebben.
    Kicsit az Evil Within 2-re emlékeztet a setting miatt, csak ez egy nagyobb, nyitottabb világ.
    Hard-on kezdtem, és így van azért kihívás is, nem unom.
    A stealth rendszer elég jó, a supply runok megtervezése a freakerekkel teli területeken kellően élvezetes.
    A survival aspektus is működik, kifejezetten izgalmas tud lenni, amikor a marmonkannával kerülgeted a random helyeken felbukkanó freakereket, úton a motor felé, hogy meg tudd tankolni.
    Ezt a Deacon srácot eléggé osztották emlékeim szerint, hogy nagyon kétdimenziós karakter. Szerintem tökre nem az, a mindenféle kis beszólások, kommentek, és a moralizálása megfelelően kiszínezik.

    Lehet, hogy anno a PS4-es verzió nem volt ilyen állapotban, nem tudom, nincs PS4-em.
    De eddig ez egy szolid kis játék, tetszik.

    Akinél frametime problémák vannak, az váltson fullscreen-ről windowed-ra, menjen vissza a játékba, majd utána vissza fullscreenre, és kisimul a frametime.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Chapel #40 üzenetére

    Nálam közben megvolt az első két hordajelenet, nem esett vissza érzékelhetően a teljesítmény. Mondjuk nem 100+ fős hordák voltak azért, de olyan 60-70 biztos.

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz pandras83 #46 üzenetére

    RDR2 az az apex open world játék, szóval ha olyasmire számítasz, csalódni fogsz. Azóta sem közelítette meg semmi más, és valószínűleg nem is fogja egészen a Rockstar következő open world játékáig. De a Red Dead 2-n több mint 3000 ember dolgozott, ezen meg 170...
    Igen, rohadt nehéz egy Read Dead-féle nyílt világ után olyan open world-be csöppenni, ami meg sem közelíti azt a minőséget.
    De legyünk őszinték, ilyen minőségű játék 5 évente egyszer jön, és a Rockstar-tól...
    Valahol szükség van egy kicsit nyitottabb hozzáállásra, hogy képes legyen élvezni az ember a többi játékot is.
    Úgyhogy én próbálom ezt az elvárást félretenni amikor beleugrok egy új nyílt világú játékba.
    Nehéz, de ha az adott játék erősségeire fókuszálsz, akkor működhet a dolog.
    Számomra a setting, a részletesen kidolgozott környezet, a taktikus játékmenet (hard alatt ne is kezdje senki) pozitív irányba billentik a mérleget.

    #45 Chapel

    SPOILER, nincs tag, úgyhogy visszafelé kell olvasni a szavakat!

    Rokima dotagotálgem haras tékélmerís, zsel tto yge ynorotóidár a lőtyleh ertelek.
    Tto mattotuf eleb za ősle abádroh.

    SPOILER VÉGE

    Aztán lehet, hogy nem is kapcsolódik a sztorihoz a dolog, és tök random jelleggel futsz beléjük már első alkalommal is...

    A VGA meg 5700 xt 1440p-ben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák