Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a játék egyenes ági portja a legelső Xbox One kódnak. Ezért is ekkora a gépigénye, illetve ezért lesz maximalizálva a 30 fps. Ez ugyan kikapcsolható, de mivel a fizikai szimuláció 30 jelenet/másodperces kötött számításra van bedrótozva, így ha több fps-t akarsz kicsiholni belőle, akkor lehet, hogy nem lehet majd átvinni bizonyos részeket a játékban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem mehet. Lesz egy beállítás a frame limit feloldására, de az E3 verzióban is oda volt írva alá, hogy játékmeneti hibákat okozhat, teljesen ellehetetlenítve a továbbjutást és a feladatok teljesítését. Nem ajánlott bekapcsolni. Ez logikus, ha 30 scene/sec-re van kalibrálva a fizika szinkronizációja, akkor ez a rendszer megbolondul, ha nem így fut a program.
Temporális AAA biztos nem lesz PC-n. Erre ne számíts, mert ez a rendszer a GCN egy speciális képességét használja ki. PC-n vagy nem lesz AA, vagy keresni kell egy másik megoldást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mutass párat.
Azt nem tartom kizártnak, hogy szebb lesz, mert az nem egy sebességre, és jelenetlimithez szinkronizáló fizikára vonatkozó dolog. Meg a Capcom fejleszti PC-re is, nekik pedig van Mantle SDK-juk, tehát az API sem lehet korlát, persze nem tudom hogy a DR3-hoz licencelték, vagy máshoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Youtube eleve egy 30 fps-re korlátozó videóportál.
A 60 fps-t úgy kell megnézni, hogy az egymás után következő képkockák különböznek-e. Vannak olyan Capcom játékok, amelyek 60 Hz-en frissítenek, de igazából nem történik más a 30 Hz-cel készült jelenetek kétszeri leképzésénél. Ez maximum a kijelzett számban több 30 fps-nél, de valójában ugyanazt látod. Ez a tipikus kamu 60 fps, hogy érezzék a játékosok a törődést. Úgy sem jönnek rá, hogy mi történik a motorháztető alatt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olvasd el, hogy mit írt a fejlesztő: "while Dead Rising 3 is optimized to run at 30 frames per second for gameplay reasons, you can expect it to still run fine uncapped under most conditions provided you have a capable enough hardware. We can’t guarantee that there won’t be issues..."
Tök jó, hogy nem lesz kötelező a cap, de nem garantálják, hogy hibátlan lesz. Mi van, ha a 30 fps limit opcionális kiütése miatt egy továbbjutáshoz szükséges gameplay elem nem úgy történik meg ahogy kellene? Persze a fejlesztő mossa a kezét, mi eleve nem garantáltuk, hogy működni fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az, hogy nem tudják garantálni, hogy jó lesz azért van, mert a QA során hibákat tapasztaltak. Ilyenkor három lehetőség van. Letiltod a hibát generáló módot, vagy opcionálisan letilthatóvá teszed, és az engedélyezéshez odaírod, hogy nem biztos, hogy hibátlanul fog működni, vagy kijavítod.
Ők az opcionálist választották. Ha nem tudsz teljesíteni egy küldetést a 60 fps miatt, akkor mossák kezeiket, mert ők figyelmeztettek. Véleményem szerint ez az egyik legrosszabb megoldás, mert bár való igaz, hogy még mindig le lehet korlátozni 30 fps-re, de ha már kiadsz valamit, akkor legyen minden szempontból hibátlan, legalábbis próbáljanak meg törekedni rá, és ne egy felirat jelenjen meg az aktiválásnál, hogy lehetnek bugok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nem erről van szó. Természetes, hogy a Dead Rising 3 Xbox One portjánál bármi jobb, hiszen ez az egyetlen játék, ami nem az Xbox One saját grafikus API-ját használja, hanem tulajdonképpen DX11 port, ami az MS DX11->DX11.X wrapperével dolgozik. Erre hivatalosan van lehetőség, csak az MS nyilván figyelmeztet, hogy ez a sebességben akár 60-80%-os mínuszt is jelenthet. Ezért is jött a játékhoz a megjelenés után egy gigapatch. Ez a játék Xbox One-ra össze van kókányolva. Ez viszont nem jelenti azt, hogy PC-re is kókány munka kell, mert az, hogy mehet a 60 fps, de nem garantáljuk, hogy jó lesz a gameplay egyszerűen kókányolás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Hardcore café
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Dell 5490 i5-7300 // 8Gb ram // 256 NVME // számla, garancia !
- Dell 7390 2in1 i5-8350 8Gb 256Gb érintő NVMe, számlával, garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PC //i5-4590+8GB DDR3+RX580 8GB+750W PSU
- Dell 7060 SFF asztali számítógép i7-8700 16Gb ram 256Gb NVme. Számlával, garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen