Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Sirandrish #49 üzenetére

    A Blizzard pont azért vicces példa, mert a CDPR pont az ő szellemiségüket másolja a "When it's done." fejlesztéssel. A Heartstone még nem is volt akkora kockázat, mert ugyanazon az évtizedes univerzumon alapszik, amit a Warcraft-tal csináltak anno. Akkora rajongóbázissal, hogy a pólóktól kezdve a kulcstartókig akármit el tudnak adni azzal a témával.

    OV már más téma, de ott is egy konkrét piaci igényre reagáltak a tőlük megszokott alapossággal.

    Ha azt vesszük, a CP2077 még csak nem is egy új IP, hanem egy nagyon réginek a folytatása/feldolgozása egy olyan korban, amikor dúl a Sci-Fi és a 80-as évekbeli retro őrület. (És igen, a cyberpunk téma pont annak a kettőnek a keveréke, megint egy egyértelmű piaci igény.)

    De javíts ki, ha szerinted rosszul látom a dolgot.

    Egyúttal engedd meg, hogy feltegyek egy kérdést így az előrendelésekkel kapcsolatban: Figyelembevéve mindazt, amit a Blizzard vagy a CDPR letett az asztalra, mit kéne még egy stúdiónak csinálnia, hogy igazolva érezd azt a bizalmat, amit az alapjáték és a szezonbérlet, ne adj isten egy gyűjtői kiadás megelőlegezése jelent? Mit kell még letenn az asztalra a vásárlói bizalomért?

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák