Új hozzászólás Aktív témák
-
Ilsyde
őstag
válasz FireKeeper #3 üzenetére
Azert csak negy mert a D2-ben totalis kaosz uralkodott multiban: nem volt akkora jelentosege hogy ki merre/mit csinalt. Igy nagyobb felelossege lesz minden jatekosnak, ha egy-egy karakter elvandorol akkor nagyobb valoszinuseggel nyekken az egesz parti.
Szerintem okos huzas.LAN meg nem lesz hiszen offline nem mukodik a jatek.
-
mephi666
nagyúr
válasz FireKeeper #13 üzenetére
mióta van értelmes netem, azóta dia2-ben is battle.net-en játszok single-ben kb soha nem mentem party-ban és más játékba is csak akkor léptem be, ha cuccokat akartam cserélgetni... zavaró néha a lag, de azt lehet mondani, hogy állják a sarat a szerverek: ha dia3-nál még jobban odafigyelnek, nem kell szerintem sírni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
freelancer
tag
válasz FireKeeper #19 üzenetére
Itt nem nagyon lesz warez mivel WoW mintára lesz megoldva.
Legfeljebb pár év múlva elindulnak a "nagyon blizzlike" tört szutykok. A blizzt ismerve pedig nem lesznek komolyabb szerveroldali gondok (az egyetlen megmaradt cég aki a minőséget képviseli a PC gaming piacon)Nem neked írom!!! :
A különböző fórumokon már előre sírnak a netkapcsolatos szitu miatt, DE az esetek 100százalékában a warezpistikék rinyálnak akik ingyér akarták játszani már a megjelenés napján.
Nekik üzenem he he he megszívtátok
Két collectorom lesz, abból az egyik bontatlan marad, megérdemli a zsetont a Blizz (én pedig a kellemes kikapcsolódást érdemlem meg )(#21) CocooN-z
Van egy Diablo 2 bontatlan collectors-om is, kis kincs nekem[ Szerkesztve ]
Elösször lőjünk rájuk atomot, aztán valami DURVÁT!
-
KubanitoS
veterán
válasz FireKeeper #13 üzenetére
2012-ben nem nagy elvárás valamilyen normálisabb internet megléte egy átlagos háztartásban, pláne olyanoknak, akik játszanak is a géppel.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Wolverine
félisten
válasz FireKeeper #31 üzenetére
A single adataihoz is kell a szerver, szóval
a warezaz alternatív verzió - ha lesz - nem egyhamar lesz megoldható.A Blizzard a WoW-val 7 éves tapasztalatot szerzett az ilyen típusú rendszerek kiépítésében és működtetésében; nem aggódnék amiatt, hogy a Battle.net ne bírná a strapát.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
mongoose123
aktív tag
válasz FireKeeper #33 üzenetére
Nem teljesen mert volt offline szerver és azon mentette neked az adatokat és töltötte be az kb. 2-3napra rá lett kész 100%-osan.
-
havasa
aktív tag
válasz FireKeeper #31 üzenetére
A Blizz. szerencsére nem úgy áll hozzá, mint a konzolorientált Ubisoft. Nagyon ritkák a 10 perces leállások is és szokásuk azokat napokkal előre, pontos időponttal bejelenteni. Szóval emiatt felesleges aggódni.
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
CocooN-z
őstag
válasz FireKeeper #31 üzenetére
Nem értem ezt a siránkozást, évek óta elérhető szinte minden olyan helyen internet, ahol LAN partikat szokás tartani (Ma már egy PC mit sem ér Net nélkül): Valakinél, bérelt torna/it termek, közösségi házak, etc. Együtt a banda, de online kommunikál mindenki, kit érdekel hogy nem 2 Métert hanem XXX Kmétert tesz meg az a jel, ha a hangulat a lényeg, a játék élmény, és hogy ordibálhatsz a fejével 1 méterre tőle
Minden tényezőjével együtt is LAN kompatibilisnek tartom a D3-at
[ Szerkesztve ]
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
-
MODERÁTOR
-
Ilsyde
őstag
válasz FireKeeper #40 üzenetére
Starship Troopersben (FPS, nem a felulnezetes akciojatek) is 8 jatekos tolhatta co-opban. Hah, regi szep idok
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz FireKeeper #31 üzenetére
Értem én miről van szó. Én is jártam haverokkal csé partizni a helyi "lan klubba" nem is egyszer... kb tizenöt éve. El kell ismerned, a klasszikus LAN felett eljárt az idő, most az internet korszakát éljük.
Egyébként meg most is lehet lanozni: jöjjetek össze és Battle.net-en keresztül csináljatok egy játékot. A mai sávszélességek mellett nincs probléma a sebességgel és bizony ez egy kényelmesebb módja is a "lanozásnak", hiszen ezáltal kikerülitek a "szokásos" lan partiknál előforduló betegségeket, például hogy egy ember nem látja a szervert, a másik nem tud csatlakozni, ilyesmi. Annak idején nálunk mindennaposak voltak ezek a problémák lan partizás alatt.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ddekany
veterán
válasz FireKeeper #54 üzenetére
Csak az lesz az érdekes, most hogyan oldották meg a játékosok által látott világ szinkronizálást... Mondjuk aki WoW-ozott (én soha), az talán már tudja, mert gyanítható itt is úgy lesz. Azaz, vajon itt már a játékosok (meg mindennek) mozgását is a szerver kezeli, és a kliens csak a világ pillanatnyi állapotának megjelenítéssel foglalkozik, vagy még mindig megy a cselezés, amikor a történéseket is próbálja helyben megtippelni a gép, aztán utólag vakaródzik, ha tévedett (D1 színtisztán ezt csinálta... D2 is legalábbis részben biztosan)? (Mert szvsz egy ilyen játékba, ellentétben egy FPS-el/arcade-val, beleférhet egy kis lag, míg a D1-D2-féle cselek gázok voltak.) Meg aki bétázik, az már kiszúrhatta, itt milyen technikai megoldás van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Futás, futópályák
- iPad topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest