Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Én benne éltem ebben a videós érában, MINDENKI cserélhető obis DSLR-t használt. Klippesek, esküvősök, rövidfilmesek stb... képminőségben, "filmes hatásban" ripityára verték a körömhegy szenzoros kamerákat. Eleinte húzták a szájukat a profik, hogy mekkora szánalmasak vagyunk, aztán 1 évre rá ők is átálltak sokan, mert messze jobb melókat lehetett vele csinálni, mint ilyen áron bármiféle kamerával. Nagylátó kellett? Ráraktál egy nagylátó Tokinát... 50-es 1.2 kellett lowlighthoz? Ráraktad! Minden lehetőség adott volt.
Szerintem még ma is ugyan úgy használják. bár már évek óta nem vagyok a szakmában. Egyszerűen azóta sem adtak ki sem olyan kisebb vállalkozások és filmes csoportok számára is megfizethető FF, vagy legalább APS-C kamerát Canon/Nikon cserélhető obikkal, ami megérné.
A RED és társai meg kisebb vállalkozások számára nem opció.
...de amúgy a Scarlet, ami igazán megérné, az is úgy néz ki mint egy DSLR Scarlet
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Csak egy mai profi 4K-s Pana 900.000 Ft-os kamera: 1/2.3"-os hangyapénisz méretű szenzor... Persze riportozgatni jó lehet, mert kamera... de aki ki akar használni egy mozis mélységélességet, mondjuk egy klippnél annak még ma is DSLR-t kell használnia. Ezért lenne jó igazából az 1080 60p oda, 1/2-es slowmonál égető szükség van rá... Szóval jogosan bosszankodok emiatt.
Dr. House egy részét is 5D MIII-al forgatták amúgy
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Assetto Corsa Competizione
- Assassin's Creed Odyssey
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Telekom mobilszolgáltatások
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...