Új hozzászólás Aktív témák

  • nubreed

    veterán

    válasz .mf #16 üzenetére

    Úgy érzem fordítva ülünk a lovon. Szerinted az emberek hány százaléka fog utána nézni egy számukra ismeretlen márka hátterének? 99,9% -a nem fog, elkönyvelik egy N+1 -edik "gagyi" márkának ezzel a névvel ha egyáltalán talákoznak vele és a kutyának sem fog kelleni. Mindenki a már ismert márkákból fog választani: HP, Dell, Lenovo. Lehet, hogy Japánban meg Ázsiában erősebb pozíciói vannak a márkának de ott sok minden másképp működik. Ha komolyan gondolják mondjuk az európai piac szerzést maximum akkor van esélyük ha egy nagyon erős és nagyon agresszív reklám kampányba kezdenek bele, de ez meg rengeteg pénzbe kerül, és kérdéses, hogy megtérül e valaha is egy már amúgy is túltelített piacon.

    Szóval nehogy már a végfelhasználó tehessen arról, hogy nem ismer egy márkát vagy egy márka múltját, ilyenért hibáztatni az embereket még szakmai fórumon is kicsit meredek dolognak érzem.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

Új hozzászólás Aktív témák