Új hozzászólás Aktív témák

  • 206 cc

    senior tag

    Szia!
    Csak pár szóban.
    A védett esetében egy kicsivel hosszabb a cella mert van egy pici elektronika a tetejen vagy az alján ami nem engedi túlmerülni-túltölteni és védi rövidzár eseten a cellát. Régebben ezek voltak a hétköznapi 3mberek által elérhető cellák,de ma már ez megszűnt. Általában kis3bb terhelhetőseg jellemzi ezeket és drágabbak....
    A védelem nélküli cellák az igazi ipari cellak voltak,de ma már ez sem teljesen így van. Ezek nagy terhelhetőségű cellák amiket igen jó minòségben igen kis belső ellenállás jellemzett,de csak profi töltőkkel -töltőelektronikákkal érdemes hasznalni!! Ezek olcsóbbak ugye és jobban terhelhetőek!

    Ugye mindkét változatból van flat illetve button top verzió ez max az adott készülekbe való hasznalatot teszi lehetővé.
    A kémiáról végül. Van ICR,INR,IMR ezek a jelölések azt mutatják miből áll az akku,de azt is hogy pl. mennyi a max.töltőáram amit elviselnek vagy mennyi a max terhelhetőségük!
    ICR : Li-ion az I , Cobalt a C és az R a round azaz hengeres testre utal...pl.a legtöbb védett cella ICR felépítésű és 4-6A a max terhelhetősèg elemlampaba tökeletes...
    INR : Li-ion az I ugye az N a nikkelre utal az R az itt is a hengeres testet jelenti. Ezek a legjobban terhelhető akkuk mint írtam 30-35A is terhelhető persze bizonyos ideig!. Ezekkel igen körültekintően illik bánni!!

    Tesla és sok más elektromos autókban is ilyen cellakat vagy 20700,21700 esetleg puhafalú cellakat találtok......d3 jó is volna egy olyan akkupakkot hasznaltan megszerezni kb. Egész topiknak egész életére elég lenne :R :C
    Na mostmár tenyleg elég az akkukból :DD :D

    206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

Új hozzászólás Aktív témák