Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz lsebestyen #117740 üzenetére

    Az utóbbi fél évben kb 50 GearBest-es rendelésem volt. Ebből csak néhány nem jött meg időre. Novemberi és decemberi rendelések. Az egyiket refundolták, a többi pedig resend. A panaszkezelés mindig korrekt, de néha olyan érzésed lehet, mintha a falnak beszélnél, csak nyomják a standard szövegüket.

    Reklamációt indítani = ticket-et nyitni úgy lehet, hogy a My orders lapon a megrendelt terméknél a képernyő jobb oldalán lévő After Sales application-re kattintasz. Ekkor bejön a Gearbest support oldala. Itt némi angol tudás kell, mivel ezen a nyelven folyik a kommunikáció. A Question type-nál ki kell választani Track a Package, majd mellette ezt : I have not received my package and it has already passed the estimated delivery time. Ilyenkor cselesen ki szokta törölni a trekking számot, hogy megnehezítse a reklamációdat. Ki kell keresned újra és pontosan beírni.
    Leírod angolul, hogy nem kaptad meg a csomagot és még odaírhatsz amit csak szeretnél. Teljesen mindegy miket írsz oda, mert az első reklamálásodra mindig jön a standard válasz, ami kb. így fog kinézni:

    -----------------------------
    Dear Customer,

    Thank you for contacting Gearbest.com.

    We have dispatched your order W11111111111111. Please check your shipment details below:

    Tracking/reference number Shipping date Delivery deadline
    LVS1111111111111111111 Dec 12, 2017 Feb 10, 2018

    As for the delayed packages, Please kindly confirm the following information so we could resolve this issue.

    1) Please contact your local post office (or shipping company), stating your name and address.
    In some cases, you may be required to collect your parcel from the local office in person.

    If you collect your parcel in this way, kindly let us know.

    2) Please check the delivery deadline we set for each package below.

    Once we receive all the above details, we will offer you a solution for your case upon the delivery deadline.
    -----------------------------

    Ez a válasz 1 napon belül meg fog érkezni.

    Második körben erre neked kell válaszolnod. Megírod, hogy már megnézted a postán és nincs ott, és rég letelt a delivery deadline. Erre elnézést kérnek majd és felajánlják, hogy megoldják a gondodat. Ha valamit jó olcsón sikerült megcsípned, akkor pénzvisszatérítést ajánlanak, ha az ár nem volt annyira bombajó, akkor újraküldik a cuccost. De mindig várják a válaszodat, anélkül áll az ügy. Amíg nem válaszolsz, hogy neked ok, amit ajánlottak, addig nem történik semmi. Újraküldésnél minden esetben megkérnek, hogy add meg a postázási címedet, akkor is, ha sose változott meg és x száz csomagot megkaptál már az általuk is jól ismert címedre. Minden levél csak sémákra alapul. Mindig mindent ugyanúgy csinálnak. De korrektek!!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák