Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    Sziasztok!
    Szép kis történet...

    Vettem egy órát eBay-ről, Wwoor. Volt már vele tapasztalat, több is, faja kis órák, tényleg vízállóak. Na ez ami jött ez nem. Nemhogy fél órát nem bírt ki a 2 méteres medence alján, mint ahogy a korábbit teszteltük csak heccből, egy zuhanyzás után csurom víz volt belül.

    Na, és egy jóképességű követett csomag volt, az eladó sikeresen eljátszotta, hogy a megbeszélt fullrefundot elküldte kamu PP ID alapján, míg elfogyott a eBay protection, nyitottam PP dispute-ot, ott pedig az 5 ezer forintos órára azt határozta a PP, hogy küldjem vissza, és visszakapom a pénzt. Hát normálisak ezek? Az óra árának háromszorosa a visszaposta, minimum, megnéztem! És úgy küldjem vissza, hogy én fizetem a visszapostát.

    Na ilyenkor mit kell tenni? Az a gyökér megúszta, hogy az 50méter vizálló óra a zuhanyzásnál beázott és kuka? Mint mondtam, a márkával eddig sose volt baj, barátnőm két éve hordja, tenger, Balaton, úszómedence, minden volt már, és soha semmi baja nem lett. (Igen, be volt tolva a helyére az állító pöcök)
    Van 9 napom válaszolni, de ugye csak a követési adatokat tudom megadni, vagy dispute-on kívül emailt küldeni.

    Meg mi az, hogy bizonyítékom van az eBayen megegyezett fullrefundra, visszaküldés nélkül, erre most küldjem vissza?

    Normális üzenetet sem tudtam nekik írni, mert szólimites az üzenetküldőjük :C
    Kb így néz ki, csak angolul:
    Ügy ID1234142
    Megegyeztünk fullrefund, döntésetek énküld vissza, énfizetposta. posta >70USD, óra 15USD. Miért én szenved ha eladó hiba? wow.(szólimit)

    És konkrétan ennyi karakter fért bele :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák