Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz V.Stryker #180426 üzenetére

    Nagyon sokszor írtam már ha a program talál elérhetőséget akkor tud csak értesítőt küldeni az on-line fizetésről és ahogy eddig kiderült akkor készül csak az online fizetés elérhető szöveg. Ha a nyomkövetésnél van neked ilyen bejegyzés és a 48 óra nem hétvége volt akkor lehet reklamálni hogy nem kaptál értesítőt, ha online fizetés szöveg nincs akkor nincs mit reklamálni.
    Másik dolog az hogy ha neked az a szám amit kaptál egy másik postai azonosítóra váltott (azeri, emírségi, vanuatui) akkor nem minden adat kerül át ezekhez a postákhoz, így jellemzően ezeknél nincs online fizetés mert az elérhetőség nincs az elektronikus adatok közt.
    Ez nem trükközés. És mielőtt jönnél hogy a címkén ott volt az elérhetőséged, a program nem látja a csomag címkét, a küldeményhez tartozó elektronikus adatokból dolgozik.

    Nálad a szállítási címnél a címsor folytatásba be van írva az e-mail cím és a telefonszám?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák