Új hozzászólás Aktív témák

  • kovisoft

    őstag

    válasz mrgergoke #1998 üzenetére

    Nekem lenne pár megjegyzésem a szöveghez:

    Habár a kínai vásárlásról általában akar szólni, valójában a nagy része a PayPay-os panaszkezelésről szól.
    Én hiányolom a postázással, vámolással, áfafizetéssel kapcsolatos információkat. Nagy összegű vásárlásnál pl. az áfa jelentősen meg tudja dobni az árat.
    Nincs szó az esetleges garanciális ügyintézési lehetőségekről sem (ha van ilyen egyáltalán :) ).

    Szerintem az Ebay+PayPal mellett az Aliexpress egy másik biztonságos formája a vásárlásnak, erről is lehetne írni. Náluk 60 nap áll rendelkezésre a reklamációhoz, és a boltos nem tud lelépni a pénzzel, mert ha jól tudom, csak akkor kapja meg az Alitól a vételárat, amikor a vevő jelezte, hogy megkapta az árut (vagy letelt a 60 nap).

    És lehetne még esetleg néhány tanács, hogyan bontsuk ki a kapott csomagot (pl. unboxing video), hogy minél nagyobb eséllyel fogadják el a reklamációnkat.

    Még ezek jutnak eszembe: internetkártya (amin mindig csak annyi pénz van, amennyiért vásárolunk), ill. hogyan válasszunk eladót az Ebayen/Aliexpressen.

    Egyelőre ennyi, köszi az eddigi munkádat! :R

Új hozzászólás Aktív témák