Új hozzászólás Aktív témák

  • Ombre85

    tag

    Május 11-én rendeltem 2db mini melltartót :D (cipzáros fülhallgató tartót, amit kinyitva küldenek, így olyan, mint egy melltartó), amit korábban ide linkelt valaki. Azóta sem jött meg, az eladó rákérdezett, hogy miért nem értékeltem, mire válaszként kezdtem el levelezni vele, hogy még meg sem kaptam. A szokásos körök (várjak még egy hetet, cím ellenőrzés, menjek be a postára, stb.) már mind megvolt, de csak húzza az időt. Most megírtam neki, hogy refund de nyomban, és kész, mire felajánlotta, hogy kártérítésül küld nekem egy másikat, de az újabb 2 hét lesz. Mi tévő legyek? Legközelebb csak case-en keresztül kommunikálok, de ezt most kicsit benyaltam. Nyissak egyet és ne levelezzek vele tovább? Túl bunkó sem akarok lenni, mert nem tehet róla, hogy újabban minden 2. csomagom elvész a helyi postán. Majd írok a postának is, hogy kapcsolják már le az enyveskezűt...

Új hozzászólás Aktív témák