Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
Jó a cikk!
A megszállottaknak a pénz nem tétel.... csak legyen olyan amilyet akart. Am nem gondoltál állítható futóműre... persze a legjobb a KW lenne... De olyan 700-1000 Euró közt már van D2 Racing is, és nem gagyi D2 Racing Street Coilover
Annyit szeretnék kérdezni, hogy a motor átalakítás mennyibe fájt a Bejonál? Köbcentit szeretnék növelni, de a motorcserét nem igazán szeretnék....
-
Doze
aktív tag
Hát nem tom, ha lenne "kicsivel" több pénzem lehet én is beleraknék 1-2 millát az autóba. Most mind1 hogy milyen típus/márka. (Ahogy Varga "ciány" Zoli mondaná: most lehetne 3 bálna mercim meg 20 szobás házam. De nem érdekel... Nem bántam meg a dolgot, újból végig csinálnám)
-
Doze
aktív tag
No jó, de azért nem temessük már azt a szívót kéremszépen
Mindkét típusnak megvan előnye/hátránya.... és ha a factory megoldásokat nézzük, ezek az 1.0-tól 1.8-ig tartó TSI csodák sem arattak osztatlan sikert...
Sokat eszik: papíron az a 160 igazából jó ha csak 120.... szerintem egy 400 Le csigás Vti szép is jó is csak autózhatatlan... de ha valakinek ez a mizériája akkor legyen... egy 200 Le szívós VTi ezerszer agilisebb, (no jó egyenesben nem)... és azért a turbó sem egy álom ha az egyenletes teljesítmény leadásról beszélünk
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen