Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atti_2010

    nagyúr

    válasz Csabroncka #24 üzenetére

    Az az igazság, hogy minél "valósághűbb" lesz a játék, annál több adatot kell szinkronizálnia szerverek és a kliensek között online játék alatt.
    Egyre több adat, és a szinkronizáció hibái felemésztik a játékmenetet = BF4

    Nem tudom miről beszélsz, a WOT az szerveren számol és ott tényleg vannak szinkronizációs gondok mert 50 FPS felett lagol mint az állat (ennyit a felhős játékok jövőjéről), de a BF még 120 FPS felett is jól szinkronizál mert a kliensgép számol és viszonylag kevés az adatfolyam, ezt maga a WOT fejlesztő mérnöke vallotta be úgy hogy csak tud valamit.

    [ Szerkesztve ]

    1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.

Új hozzászólás Aktív témák