Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
válasz Teréz Atya #43 üzenetére
En meg akkor, amikor lattam hogy minden masodik cella mas szinu.
Ilyenkor csak azt a terhelest van ertelme ratenni, amit a leggenygebb cella is elbir.Ez az elmeleti teljesitmeny csak elmeleti. Nekem 350w-os e-scooterem van, 36v*17A-os controller van benne gyarilag. Megy is olyan 35-38at.
Amiket boltban lehet kapni jobbfele pedelec-eket, amikor radugnak egy amper es volt merot, 250w helyett 500-600-at mernek. Amikor a sebesseg korlatozast kiveszed 45 korul mennek, ami szintugy kb 40 lenne ha leszamitjuk a tekeresed.
Nem lehet osszehasonlitani a nevlegeset a valodival.
-
vamzi
őstag
válasz Teréz Atya #43 üzenetére
Az XT60 az gyári csatlakozója és azt akartam, hogy szabadon cserélhető legyen a gyári aksijával. Egyébként én is ezt választottam volna. Ez azért az 1,4kW-tól elég messze áll. Ha befogom a kereket teljesen feltöltött állapotban, akkor vesz fel kb 370W-ot. 1 cella teljes vizsgálata nagyjából bruttó 1 hónap, nettó kb 12 óra. Egyszerre 4 cellát tudok csinálni. A leghosszabb folyamat a pihentetés, mikor 3 hétig le van téve, hogy ellenőrizzem a feszültségvesztést. 2,5 kg az új pakk, azaz 1,5kg-ot ad hozzá pluszban a bringához. És van a pakkon egy 40A-es 10S balanszer, ami teszi a dolgát(ellenőrizve).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest