Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Valamennyi ellenállása van az agymotornak is, meg a középmotornak is. De az agymotornál az a plusz pár kiló brutális ám, amikor nincs bekapcsolva a motor. Hajtott keréken 3-4 kiló az nagyon sok. Sokkal szarabb azt tekerni rásegítés nélkül mint a középmotorosat. De épp ezért mondtam, hogy egy eco mód még bőven olyan fokozat azért ahol te is beleadsz erőt, de kényelmesen haladsz síkon. Semmi értelme az agymotorost kikapcsolni. Agymotorosban úgy kell gondolkodni, hogy végig be van kapcsolva a rendszer, máskülönben hamar meg fogja utálni a barátnőd. Amúgy a bionx egy megbízható rendszer, nincs vele baj, aszfalt használatra teljesen jó. Ami nem szól mellette, hogy épp most ment csődbe a cég, így az alkatrész utánpótlása egy idő múlva kérdéses lesz, bár lehet helyettesíteni egyéb alkatrészekkel.
Én inkább egy újabb Bosch motoros felé hajlanék. A 4-500m szintet és 60-70km-t simán kibírja még a 400-as kisebb akku is, nem kell hozzá sehol se kikapcsolni a rásegítést.
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Agymotorosnál azt a plusz pár kilót ne úgy képzeld el, mintha a komplett bringa lenne pár kilóval nehezebb, a hajtott keréken teljesen másképp viselkedik az a plusz tömeg. Sokkal jobban érvényesül a negatív hatása mintha mondjuk a csomagtartón lenne az a súly. Nem véletlenül adnak emberek akár több ezer eurót egy pehely könnyű, karbon kerék szettért. És nem véletlenül terjedt el inkább a középmotor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...