Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Cabrio #728 üzenetére

    Szia! A gőzborotva és a kerékpár semmiképp nincsenek jóban. Ez az elektromos rendszertől független. A csapágyak sem szeretik. A kerékpárt úgy mosd, hogy vödör szappanos víz és szivacs. Esetleg slaggal, de semmiképp se magas nyomású mosóval. Ha mindenáron magasnyomásúval szeretnéd mosni, akkor se telibe, pár centiről a csapágyakat és a motort, akkut.

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Cabrio #749 üzenetére

    Több típus is van belőle, nekem is Bosch CX mellé volt, még az előző bringámon.
    Nem bluetooth-os volt, a kijelzőről tudtad kapcsolgatni. Intuvia kijelzővel baromi jól működött, de a Purion-al voltak gondok, persze ez azóta változhatott.

    Szerintem nem felezi le az élettartamát, meg ez amúgy is sok tényezőtől függ. A Bosch CX is egy nagyon tartós motor, mire elromlana, már rég bringát fogsz cserélni. :)

    Egyébként a személyes véleményem az, hogy nem éri meg 50 ezreket fizetni egy ilyen tuning-ért. Valami nyűgje mindegyiknek van. Itt is előfordulhatnak átmeneti szoftveres zavarok, amikor letilt a rendszer.
    Persze alapvetően azért jól használható az eplus.

    Én a mostani bringámon nem sokat szórakoztam ezzel, simán átraktam a jeladót a hajtókar mögé, a hajtókarra tettem egy mágnest, és már be is van csapva a rendszer. Teljesen jól működik. Persze a sebességet nem pontosan mutatja, de felkerült egy Bryton 310-es, az meg mér mindent pontosan, még többféle adatot is mint a Bosch gyári kijelzője. Annyi negatívuma van, hogy néha dob egy 503-as hibakódot, az a szenzor hibát jelenti, ilyenkor letilt a rendszer, de ha kikapcsolod, vársz egy kicsit, majd vissza és jó megint.

Új hozzászólás Aktív témák