Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #570 üzenetére
Ezekből a csőrösekből úgy tűnik, amit vele adtak a legnagyobb. De amúgy is csak a 418-as helyett 500-asra tudnál váltani. Amit jobban megéri, hogy veszel még egyet és bedobod hátizsákba és útközben kicseréled. Úgy már megduplázod a távolságot. Ha nem akarod a hátadon, simán lehet csomagtartót szerelni és oda való táskában tudod vinni, ha bátor vagy akár nagyobb háromszög táskába is befér.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz UberMutant #577 üzenetére
Ejj de rohadtul utalom az ilyen boltokat. Pedig jo ertekleseik vannak, szoval nem mindenkivel lehetnek olyanok.
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #580 üzenetére
Tuning szettol fugg. Van amelyik elossza kettovel a kmh-t, van amelyik siman kiirja.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #584 üzenetére
Hacsak nincs DI2 elektromos valtod, ez a valtozat jarna neked ebbol a fajtabol.
[link]Ezek csupan a max sebesseget manipulaljak, de a teljesitmeny nyomatek es fordulatszam szorzata.
Nagy sebessegnel (a fogaskereken pedig nagy fordulatszamnal)mivel nincs sebesseg limit a nyomatekot nem fogja elvenni, igy olyankor nagyobb teljesittmenyt fog leadni. Ez az egyik oka annak, hogy ha 35kmh-val fogod hajtani 25 helyett, az uzemido csokkenni fog.
Ha lassan mesz, mivel az aramerosseget nem varialjak ezek a szettek a gyorsulast nem fogjak javitani.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #588 üzenetére
Ezek nagyon luxus cikkek, sok minden van amit elotte fejlesztenek.
Amugy az ilyen cserevel jaro fejlesztesekre egy jo okolszabaly, hogy vard meg amig az elozo tonkremegy es majd akkor vedd meg a jobbat.
Pl. ha elfogy a rotor felulete, akkor vegyel nagyobbat, vagy ha eltompulnak a hatso fogaskerekek, akkor venni szebb szinut/nagyobb skalazodasut.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #590 üzenetére
A te gepedre legnagyobb hatassal egy jofajta nyereg tompitasnak latnam ertelmet.
Itt az utolso ketto fajta lesz az erdekes. $200 dodo korul van. Meg egy tipp az iro szerint: erdemes konnyebb embereknek valot(puhabbat) venni ha hatareseten vagy, tobb hasznat veszed.
A thudbuster hatasa egy hatso teleszkopra hasonlit, godroket uthibakat puhit meg, terepre is hasznalhato, le es kicsit hatra csuszol, akar 7.6 centit.
A bodyfloat inkabb a rezgeseket szuri mint a macskako vagy toltes felulete, kisebb hatarok kozott mozog de csak a fel-le tengelyen 1.2 centit. Kisseb, igy az ules minimum magassagat a masiknal kevesebbel noveli.
[thudbuster]
[bodyfloat]Nekem tuti lenne ilyenem ha nem lenne hatul is teleszkopom, de meg igy is gondolkodok rajta.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #593 üzenetére
A nyeregcso meretehez kezdesnek vedd ki a jelenlegit, hatja irja rajta, vagy valami bovebb tipusszam, amibol rakeresheto. Enyemen irja. Ha nincs, a bicikliddel ha kaptal konyvet vagy valami adatlapot, ott kellene utana nezni, ha ott sincs, a gyartonak irhatsz egy mailt, majd meressel ellenorizheted amit irtak.
Szerintem a ket fajta amit reszleteztem amik biztosan nem ocskasagok. En azokbol vennek.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Rossz otlet ez a kikapcsolosdi, csak allitsd legkissebb rasegitesre, es maradjon akkor ugy amig dombbal nem talalkozol. Foleg a bosch motoroknak, amiknek pici az elso fogaskerekuk jelentos ellenallalsuk van kikapcsolt allapotban. Megnyugodhatsz, ugy is lesz mit erolkodni boven rasegittessel is.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
A kozepmotorosok szetkapcsolodnak igen, ha a motort is hajtanad azt eszrevenned es hallanad. Amire a motorrol a kulso fogaskerekre jut a mozgas, 2-3 atteten keresztul megy, ebben kulonboznek a rendszerek, hogy hanyadik fokozatnal szakitjak meg ha a motor nem hajt, soknal eszre sem veszed. Latom, hogy bar bosch, ez nem a pici fogaskereku valtozat, nem lehet veszes.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Mostani atepitesevel ket tenyezo van. Egyreszt amit leirtal terepet es felszerelest arra pont jo amid most van, masreszt az atepites ara 180 folott (+ az idod) lesz, itt meg linkeltek egy par hasznalt elektromosat 300 korul, amiknel a bicikli sem feltetlen gyengebb minosegu a tiednel.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #611 üzenetére
Ha agymotort csinalsz, meg amugy egyebkent is, ketszer merj, egyszer vasarolj.
Nezd meg mennyire szeles tengelyhez valo a motor, es merd meg mekkora helyed van ra. Alapos tervezessel sok fureszelest, reszelest, fejfogast meg lehet sporolni. Ha nem kerekbe beepitve adjak, majd kullot kell szerezned(van szett amelyikhez adnak) aztan egy bicajboltban befuzik neked. De jofele kullokre lesz szukseged, mert nehezebb motorok alatt konnyebben tornek. Felni szerintem jo a meglevo is.Egy ilyen felszerelessel, egy 48v 15ah vagy 52v 13ah akksi ugy 40km-et fog elvinni, ha hajtod kozben, kb dupla annyit. Amugy nagyon ritka az a 48v szett, ami 48v-n elmegy, de 52v-n nem. Kissebb az akksi valasztek, de 52v rendszeren nagyobb a csucs sebesesseg, illetve azonos teljesitmenyen a hatekonysag(kevesebb hoveszteseg), ugyhogy majd azok kozott is szetnezhetsz.
Ilyen nyomatek szenzort en meg nem szereltem.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #617 üzenetére
Majd ha kikerul a sebesseg limit, egy rekord videot megoszthatsz velunk
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #620 üzenetére
Amikor a gyarto honlapjan irnak tobbfele hasonlo villautat, az az eset, amikor valami egyszeru alkatresszel allitani lehet kozottuk nem? Ha jol sejtem akkor a tiedet viszonylag egyszeruen lehetne 150mm-re csinalni.
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #622 üzenetére
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #625 üzenetére
91km hegyvideken, na oda mar kell a potakksi
Ez meg a fovarostol is tavol van, en meg nyugatabbra vagyok, de lehet addigra akkora nomad leszek hogy 1 nap alatt letekerek, aztan halozsakolok egyet. -
big-J
őstag
Most latom csak 57 km es -500 es 501+ kwh kategoria van.
Nincsenek nyeremenyek a kategoriaban.
Azert kivancsi lennek, ha valami jelentos dij lenne milyen geppekkel pofatlankodnanak oda pedelec gyanant. Mar el is kepzeltem ahogy 20 percig magyarazzak a bironak hogy az bizony 250w, aztan rajtnal egykerekeznek.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #637 üzenetére
Az igen, szepen jonnek le az arak a modern daraboknal is
-
big-J
őstag
Itt foglalkoznak akkupakk feujitassal, uj pakknal olcsobb aron. El lehet kuldeni, vagy megveszed a mar osszeforrasztott akksikat, kibontod a tiedet, atteszed ra a BMS-t. Kesz. 300 eur.
-
big-J
őstag
Amire te gondolsz, azok az S-pedelec-ek, azokra kell biztositas. A gond az, hogy nagyreszt ugyanazok a motorok vannak benne, csak nagyobb vegsebesesseggel, amit a korlatozas kiutese utan te is el tudsz erni, viszont ritkak es sokkal dragabbak.
A te esetedre tokeletes egy ilyen gyari darab. Altalaban veve, minel modernebb valtozat a motoros rendszer, annal erosebb lesz meg a 250w-os limiten belul is. Csak levaltasz egy konnyu sebessegre, es konnyen, de lassan felmesz a dombra.
Jo kerdes, hogy az s-pedelec-el lehet-e bicikliuton menni.
Lanccal kikotve... sehogy. En csak olyan helyen hagyom napkozben, rovid idore lelakatolva, ahol ralatasom van, akar okmanyiroda vagy benzinkut az uveg ablakokon keresztul. Ha haverhoz menni akkor udvarara/lepcsohazba tolni lelakatolva, vagy munkahelyre ahol foldalatti parkolo sorompoval es kameras biciklitaroloval. Ez a minimum.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Egy ilyen projekthez mit szoltok? 4kw(~6LE) es rejtett motor. Mar interjúólom a mostani tulajokat, nincs sok melepetes vele. 70+kmh-t tudja tartani pedal nelkul.
A keves meglepetes alatt azt ertem, a szokasos dolgokat szabja szet, csak a nagyobb ero miatt gyakrabban.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #649 üzenetére
Ja, en is gondoltam, oda lehet valami patkot alaku erositest kellene beheggeszteni. Es ja, ennek semmi koze a DH hoz, de az a szerencse hogy nekem nincs. Villa nelkul vennem es max 160ast tennek ra. Amit a kepen tesznek ra az komikusan megemeli, nem ekkorara terveztek a vazat. Kb ugyanott lehet realisan elmenni vele, mint egy FS XC-vel. Magnézium utan jo kis Chinézium váz. Ha koppintanak akkor legalabb a lenyeget is le kellett volna.
@Doosa
Erre itt valaszoltam.
https://prohardver.hu/tema/re_elektromos_rasegitesu_kerekparok/hsz_585-585.html
Altalaban a kulonbozo orszagokban a hardver ugyanaz, a szoftver mas a korlatozas miatt.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #652 üzenetére
Mar van pedelec montim. Nem endurora szanom.
Ha rovidebb lenne a lanc csove, meg konnyebben egykerekezne. Azt a villat biztos nem veszem meg. Acel az egesz biza. Nekem csak az a lenyeg, hogy laikusnak biciklinek nezzen ki. Ami ennek a konkurenciaja, azok a 10 kilos hubmotoros szornyetegek, ott meg a sulyeloszlas is megy a levesbe. Az ilyen motorral szerelt bicok mas vilagok, amig van amig megmozgatja addig itt nem szamittanak a kilok, ha vonatra fel tudom tolni, mar jo vagyok. A harley 400kg folott van, megis megveszik.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Az arakrol:
Ha nem akarok oriasi noname hub motort($650) venni, vagy ronda lancos eroatvitelt(sima cyclone kit $650) amivel kirohog a rendor a ket megoldas egy tuningos bbshd a lunatol ($1000) vagy ali-s bbshd phaserunner-el ($900), mindketto ~3kw.
Ha innen a belebancot ki tudom hozni $1100 korul, pas-os bluetooth programozhato kontrollerrel, vazzal 1x 34T hajtassal, akkor jo vagyok, mert szinte ingyen volt a vaz, meg baratok kozott is, en sem adnek sokat csak ezert a vazert. Ha nem, nem veszem meg.
Ezekkel a kinaiakkal amugy lehet alkudozni meg ajandekot "kerni", sot kell is. Valamiert ugy szabjak meg az arakat, aki meg nem alkudik, az ingyen penz.[https://bolha.testbike.hu/apro/uj-mondraker-dune-r-26-l-es-vaz-301481]
Ez a foszer 180er adja a vazat, az $700.
Igy ez jon, vaz es motorral, kontrollerrel 700+900=$1600.
A DH-s vazakon sajna nincs akkora haromszog hogy tudjak veluk valamit kezdeni. Az a helyzet, en nem akarok ugrabugralni, csak elektromos, domboldali foldut, jarda es vonat legalis motorbicikliket, ugyhogy ha valami nem esik szet alattam a katyukon, az mar felsiker.Minden az arakon mulik, majd ha visszairnak kiderul. Ez jar a fejembe amugy amikor ilyeneket nezek.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #656 üzenetére
Ezeket a stealth bomber vazakat lehet keszen venni.
https://www.aliexpress.com/item/The-newest-design-electric-bike-frame-for-5000w-electric-bike-motor-and-high-power-lithium-battery/32346603114.html
Nem jon ki arban masra, epitve, sot. Vaz $600 motor es controller $600.
https://www.aliexpress.com/item/48v-3000w-kit-bikes/32725948413.html
Csak nem eleg "stealth"-ek.
Ha nem lennenek ilyen buta 250w szabalyok valami olyasmim lenne, ja.
Az s-pedelec mo.-n segedmotorosnak minosul. Nem tudom itthon mennyibol all beiratni egy epitettet, vazszam plakett kell meg ilyenek. Angliaba egy faszinak sikerult, videot is csinalt rola, volt egy "kis" utanajaras, de nem volt tul koltseges.
https://www.youtube.com/watch?v=RRxZXn2cIUs
Talan az ebikeshop.hu -sok tudnak valamit rola, ok a boltba amikor megveszed kotnek neked segedmotoros biztositast az s-pedelecekre.#Doosa
A "csucs" es a "nevleges" teljesitmennyel trukkoznek. Az ne zavarjon hogy amig az akksi lemerul, tudja tartani a "csucs" teljesitmenyt. Amugy egy bizonyos fordulatszam folott leesik a nyomatek az elektromos motoroknak is, valahogy igy:
A ktm-esek is a pofadba toljak hogy sikerult az A1 kategoriaba beletolni az elektromos motorjukat a nevleges 9KW-val, es kozben 18KW. Gorgess az aljara.
http://www.ktmfreeride-e.com/en
Nem tudom ez hogy legalis de ugyanezt csinaljak bosch es a tobbiek, 500w folotti minden ujabb modell.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #658 üzenetére
Kaosz van az akksiban valoszinuleg.
A toltot eloszor a falba dugd be. Amugy meg kesobb probalkozhatsz ujra, meg szokott ugy javulni neha. Ahhoz nagyon le kell meriteni hogy ne ismerje fel a tolto az akksit. Ha beindul a toltes, hagyd a tolton egy fel napot.
Es kozben kezdj el nezelodni egy felujitasert vagy masikert. En ismeretlen akksirol mindig a legrosszabbat feltelezem.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #661 üzenetére
Errol nem lehet talalni cikket, es ugyanennyiert vannak a tobbi gyartotol amikrol pedig vannak cikkek. Ha megoldott a kabel belso elvezetese akkor szinte mindegy. Nekem pl be van falazva a nyeregcso ahol atmenne a felso vazcsobe.
Gyorsabban ja, de az osszes sebesseged kevesbe lesz nyomatekos/dombmaszasra alkalmas.
Itt ki tudod szamolni pontosan milyen gyorsan.
http://www.bikecalc.com/speed_at_cadence
70-90 a hosszutavon kenyelmes tekeres.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #664 üzenetére
A dropper post meg a suspension post az ket kulonbozo dolog. Van ami a kettot kombinalja de ha nem irjak a hirdetesbe akkor nem az.
A dropper az csak egy ket allapotu nyeregcso, nincs benne rugozas. Ami csak rugozik abba nincs bovden.
A 350mm az a cso hossz, az nem szokott problema lenni, lehet kisebb vagy nagyobb, tag hatarok kozott. Az atmero a fontos.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #667 üzenetére
https://www.bike-components.de/en/Suntour/NCX-SP12-Suspension-Seatpost-p31627/
https://www.bike-discount.de/en/buy/suntour-sp12-ncx-seatpost-30.9mm-medium-566529Bar alin is aruljak 15%al olcsobban, a 30.9 meret valoban ritka, es ott a 30.9-at 27.2kent + adapterrel adjak, amik pedig szetvethetik a vazadat, ezek igazi 30.9 meretek innen. Ha megse, reklamalsz es akcios lesz.
Kinezete ellenere 4.8cm az utja, nem semmi.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #670 üzenetére
Nekem ugy tunik semmi.
Remelem nem vagy nagy darab es az ulesnek a sinjeit sem a leghatra logobb pozicioba hasznalod, az adapterek es a hatrafele artikulalo ules tompitok nagyobb stresszet tesznek a vazra, lattam mar olyat ami emiatt a tetejen szetrepedt.
Mivel ugyis hatrafele fogsz csuszkalni vele, a sineket minimum feleig hozd elore ha nincs ugy.
-
big-J
őstag
-
big-J
őstag
válasz LaptopSystem #674 üzenetére
Milyen messze akarsz menni?
Ha valahol faj akkor az ellenkezo iranyba allits a lejteseden. Nekem 1 allitasi fokon mulik hogy vegtelen tavot birok ki, vagy mar 10km utan sajogok. Megeri szorakozni vele.
-
big-J
őstag
Ezt probald ki:
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #678 üzenetére
Ar ugyanaz. 250w helyett 1000w. Tavolsag 30km helyett 50km. Kinai akksi helyett lg, valsz mg1, esetleg samsung 29e. Lcd+44es gyuruvel vedd, minel kisebbel, elektromos motorok imadnak porogni, kulonben rossz a hatasfok, megsulnek. Akksit 5os szamu csatlakozoval kerd (xt90-s), ez az egyetlen ami nem szikrazik ha osszedugod, ami mindennek rossz. Mellesleg a legnagyobb teljesitmenyu.
Motorbol csak 1 kanoc log ki, neked kell felforrasztani ra a parjat.https://www.aliexpress.com/item/Amass-Anti-Spark-Connector-Plug-Male-Female-XT90-S-Upgrading-version-of-XT90-1-Pairs/2025980532.html
Vegyel vagy 3mat. Hatha elolvasztod, hatha potakksit veszel.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #680 üzenetére
Ha van eleg hely a biciklidben veheted a nagyobb akksit egy csomagban toluk. 600wh helyett 840wh. 1 centivel magasabb, van rajta usb kivezetes es kapcsolo, jol fognak jonni. Arban is egy 100assal dragabb de vallalnak ra ado garanciat.
Usb kabelt is vehetsz innen ha veszel 20 darabot a linkelt cikkben az $1os cuccobol meg leirod nekik miert vetted, es adnak egy szerszamot is, ami szinten jol fog jonni.
Mindegyiknel irjak hogy nincs ado, de ennel jobban, ugyhogy ha amugy is tobbet szantal ra kezdokent inkabb ezt vennem.Alapbol buntethetnenek ha gazkaros mukodes van, hogy mennyire erovel vagy illegalis, az nem szamit mar. Amugy a 250w-os is 25kph felett megy.
Az usb kabel azert van, hogy be tudj allitani egy profilt ami 25kph folott nem segit pedal uzemmodban. Aztan egy kapcsolot elrejtesz ami kikapcsolja a gazkart. Kelleni fog az az usb.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #680 üzenetére
A gazkar burkolatat kibontod majd, az 5v bemenot megszakitod, ezt a ket zsinort raforrasztod a ket vegere.
Egy kicsit reszelni kell majd a burkolaton, hogy az uj kabelek is kiferjenek. Szigszalag es jolvan. 1 oras munka.A kapcsolot elrejted a kormanyon alulra a kabelrengetegbe, lapos az alja, igy ragasztani is fel lehet.
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #683 üzenetére
Akkor inkabb kerdezek.
Bicikli akkor legalis ha
- Telj nem nagyobb 250w-nal
- Nincs gazkar
- Rasegites 25kph korul fokozatosan kikapcsolHa baleset van, a gazkar is ugyanugy tilos a 250w-os szetthez is van gazkar vagy nem akarod felszerelni?
Biztos, hogy csak max 25kph-val akarsz menni?
Mert ha igen(amit meg fogsz banni, lasd mindenki at itt chippeli a gyarilag max 25kph-s szettjet) abszolut felesleges ennyi penzert bafang motrot venni. Oda pont a nevetseges teljesitmenyu valo, persze az is alirol.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #685 üzenetére
Van rajta rasegittes erzekeles, ket sebesseg kapcsolo, gazkar, de nem muszaj oket mind felszerelni. En nem bonyolitanam tul. Bar allithato, elotte nezd meg van-e csavar lyuk(letamasztoe, vagy kabel elvezeto) meg hely neki a bicikliden.
Ennek a koppintasa:
https://youtu.be/z-SliovUrUg?t=24m49s
Akksinak meg mondjuk egy ilyen:
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #687 üzenetére
Boven eleg az az akksi ahhoz. Tekeres nelkul kb 20km-t tudna, tekeressel 40km-et.
Ez a rendszer jol meg van epitve. Latszik hogy hasznaltak az eszuket. Ami ott ritka.
Kicsi, de minosegi. Azert mondom mert az eladonak fenn van az elozo verzioja a motornak is. Egy csomo mindent megvaltoztattak hogy hasznalhato legyen.
Rejtett/beeptett kontroller, szatyor hozza kivagott lyukakkal, sebessegfokozatok, tizedes jegyes toltottseg kijelzes, szinuszos kontroller(csendesebb/nagyobb hatasfok/dragabb) ezek mind olyan dolgok amit egy olcso hub-al nem kapsz meg. Ott orulsz ha van harom lampa ami mutatja hogy teli kozepes, vagy ures.Magamnak es ismersosoknek is ezt vennem ilyen feltételek kozott.
Amugy ha latsz ilyen gyari mid drive szettet, azokba sincs ennel nagyobb motor, nezd meg:
Az a kis bal oldali fekete henger a motor.
Az agymotor szereles nem ugy mukodik, hogy megveszed, beszereled es jo.
Az egesz tengelyt kicsereled. Egy millio fajta vastagsagu es szelessegu tengely van, es a tengely lyuk is ovalis kell legyen a vazadban. Tarcsafek felfogato sosincs azokon a tengelyeken. En azt sem tudom, a fogaskerek sor hogy kerul rajuk. Ezer szivas van.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz #88470784 #689 üzenetére
Hat, hallani fogjak hogy josz a gyalogosok az tuti. Ami nem egy rosz dolog. Azt irjak sima gumikon halkabb, mint ezeken az mtb stilusiakon. Masreszt ha nem erolkodik halkabb, a lassabbik fokozaton.
Amugy engem nem zavar a hang, sot. Varosban alig kattog a kerek agyam, mert ha nem pedalozok akkor motort nyomom, igy szinte sosem halljak hogy mogottuk vagyok, es jo sok ideig beragadok valaki moge. Csengetni meg nem sietek.
Ami most epul biciklim meg direkt kertem hogy muanyag helyett fem fogaskereket tegyenek mert egy picivel tartosabb. Sok szempont jon a hang elott.Ez a rossz eset, terepgumi+erolkodes.
https://www.youtube.com/watch?v=8MYtyuAnEGUHubmotors gepem bar van de nem epitettem, sokat nem tudok benne segiteni.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Par ezer km-t bir egy jo lanc, durvan ket lancot bir ki egy jo fogassor es a bosch fogaskerek.
Mindegyik $20 korul van alin.
[link]
[link]Lunacycle ezzel a lanccal adja a 2500 wattos bicajokat. Te se kolts tobbet ra.
Fogassort is innen kapsz eredeti shimanot. Ugyanannyi.Akksi a tarolastol fugg, nem a hasznalattol. A kis motor nem tudja megdolgoztatni ugy hogy baja legyen tole.
6000km azert nem keves. Gondolom mindig csurig toltve, az 150-200 toltes. Az eletenek kb jo felenel jarhat. Kb 80%-os. Fennebb linkeltem ha rakeresel, kb egy szazas ujraepiteni az akksit. Ha megveszed gondolatban tegyel felre ra.Motort lehet itthon szervizelni bosch kepesitett bicikli szervizben, van egy par, munkadij dragabb mint az alkatreszek.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #703 üzenetére
A felso lesz ezek kozul, csak 3 akkuval, a piros fekete par masik oldalan pedig a motorvezerlo fogado csatlakozasai + piros, - fekete. Az akkukon itt a jobb oldalon van a + jel, csak kicsi a kepen.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #705 üzenetére
A regirol is tudsz feltenni kepet, meg az ujrol olyat is, amin olvashato a vezerlon az iras? Meg a vezetekek vegzodeseirol, amik a gazkar, motor es akksi felol jonnek?
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #707 üzenetére
Ami hatrafele megy azok a motorvezerlo kabelek, a harom vastag meg a fazis kabelek.
Itt le van irva az ujnak a kimenetei:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=117138298&t=9035728Nezd meg mik az elteresek a motorvezerlo kabeleknel, ha vannak, tobb vagy kevesebb zsinor van, esetleg ossze lehet-e dugni.
A tobbivel egyelore ne foglalkozzunk.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #709 üzenetére
A regin van a 3mas csatlatkozo, az a gazkar. Piros +5v, fekete 0v, zold a jel(durvan 1.1vt-tol 4.2v-ig mutatja mennyire van lenyomva).
Az ujon 4es van, ugyanaz a kivezetes csak a sarga 4edik a fek erzekelo(fekezeskor lekapcsolja a motort ha bezarodik a kor).
A regin a fekerzekelo egy masik csatlakozon lesz. Majd aram alatt konnyebb lesz megkeresni, le kell merni, hogy mekkora jelet ad.
Nem tudod a regin hova ment a kis 2es fekete es szurke?
Van ezen a gepen be/ki kapcsolo gomb?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #711 üzenetére
Szet kell szedned a csatlakozot es ugy rakotni a garkarra a 3 piros fekete zold kombinaciot. Aztan a vastag piros es feketere az akksit aztan meg lehet nezni megy e.
Gazkar az van ugye.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.