Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
IGen, már rengeteg ilyen számítás van, nagyjából 60.000 km után már a villanyos vezet minden gyártási / üzemanyag és üzemanyag szálítási költséget, valamint károsanyag kibocsájtást beszámolva. Amiket a neten találni lehet, hogy soha nem lesz gazdaságosabb egy villanyautó, azok ilyen 2016-os és hasonló tanulmányok kb 2012-es adatokra hagyatkozva. Egy mai, 2020-21-es tanulmány a mai adatokkal már teljesen más. Az euro6-7 miatt a benzines/dízel lábnyoma nő, ugyanis drágul vagy bonyolódik ( és ezzel ugyancsak dárgul ) az előállítása, míg a villanyosé az új anyagoknak/ötleteknek köszönhetően csökken. Most a káros anyagról beszélünk, nem az autó vételáráról.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest