Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Éljen az új "mi autónk", 24,5 milláért! Magyarország jobban teljesít.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #3 üzenetére
Az nem valószínű. Meg, azzal dolgozni kell. Pfujjj! De, cirka 6 millából le tudnám cserélni a húsz éves HD -mat egy újra és az mégiscsak egy HD, nem egy ilyen villanyizé.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #18 üzenetére
Az 500Km talán elfogadható lenne, de szkeptikus vagyok a megvalósíthatóságot illetően. GPS szerinti 130 -nál 6,2 -t fogyaszt az autóm. Így 1200Km körül van a hatótáv. Legutóbb nem volt türelmem hozzá és a német szakaszon 150 -nel utaztam, Hegyeshalomtól meg 140 -nel. Így lett 7,1 (nagy, magas a bódé). Így 1100Km a hatótáv és ezt tudja télen, nyáron. Sztem lakókocsít húzva sem menne 1000Km alá. Nem tudom, ezt a stabilitást hogyan hozná össze villannyal. Nemrég néztem egy videót, amiben lakókocsit vontattak Teslával. Nagyjából feleződött a hatótáv. A sebesség is drasztikusan befolyásolja a hatótávot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #20 üzenetére
Az biztos, hogy az enyém nem városi használatra való. Ahogy egy batár villany SUV sem, 25 millióért. Ha már autó, akkor városi használatra sztem vmi Smart -szerű az optimális. Ezt a nemtekeremleazablakotmertbüdösadízel dumát hagyjuk! Budapesten közlekedek biciklivel és tökéletesen kapok levegőt. Nem mondom, hogy nem látok kórosan füstölő autókat, de elenyésző a számuk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #22 üzenetére
Több helyen olvastam a SUV kifejezést, pl. a Wikipedián is. Lássuk a számszerűsített méreteket! 4861 vs 4750 mm, vagyis mindössze 11 centivel rövidebb, mint a 7 személyes Grand Espace -om. Viszont, tíz centivel szélesebb és 300 kilóval nehezebb. Ez nem egy batár, hanem szted az optimális városi autó?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Igen, többen is. Maga a dízel/benzin üzemanyag előállítása is rendkívül környezetkárosító. Sztem környezetvédelmi szempontból jobban járnánk a villanyos járművekkel. A bibi az, hogy inkább a hajókat, repülőket, kamionokat kéne villanyosítani.
Kinder:
Ott a villanyos HD -ról volt szó. Az vinnyog.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Te tudod. A tankom 11% -a cirka 8 liter. Ha ennyi van benne, akkor én már erősen pánikolok. Pláne gyerekekkel. Szerencsére az általad említett túrát símán meg tudnám csinálni (kétszer ) anélkül, hogy gondolkodnom kéne azon, hogy hol tankoljak. Az autó nálam az ecccerű közlekedőedény kategóriába esik. Kizárt, hogy húsz millám álljon egy ilyenben. Pláne városi közlekedéshez, amihez kicsit sem praktikus, ellenben bármikor kárt tehetnek benne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #32 üzenetére
De a várost nem Tesla termékpalettájának hívják, hanem Budapestnek. Attól, hogy a termékpalettán kicsi, még Budapesten nagy. Nem egy Twingohoz hasonlítottam, hanem egy olyan egyterűhöz, ami a Renult kínálatában a legnagyobb személyautó.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #37 üzenetére
Király! Akkó városi férfiautóm van, punciemblémával az elején.
Csak az a különbség, hogy az átlagnak az 1000Km komoly táv. Nekünk, kamionosoknak az ilyesmi rutinfeladat. Miután kiértem németbe, átpakolok a kamionba és még legurulok vele a svájci határig. Havonta annyit vezetek, mint a kocaautósok egy évben. Nem barom vagyok, hanem ez a feladat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Mi ez a kettősség? Egyszer az átlagra hivatkozol az én használati módommal szemben, aztán meg otthoni töltést említesz. Az átlag városlakó nem tud otthon tölteni és nincs huszon millája autóra. Tegnap láttam vmi TV -s hírműsorban, hogy megugrott a használtautók utáni kereslet, mivel az újak egyre drágábbak. Ez viszont húzza fel a használt árakat is, de a többség még mindíg a másfél millás kategóriában keresgél. Ezért csak egyre öregebb autókat tud megvenni. Egy huszon millás Tesla hány évesen lesz másfél milla és akkor milyen állapotban lesz?
Ami a hatótávot illeti, a stabil 500 -as hatótávval én is elégedett lennék. Csakhogy amíg egy modern dízelnél az optimálishoz képest a legrosszabb eset (nagy tempó, vontatmány, stb.) is max. 20% -os hatótávcsökkenést eredményez, addig a villanyosnál ez símán lehet 50% fölött is. Tehát a stabil 500Km -hez optimális körülmények között legalább 1000Km -t kéne tudnia és akkor még ott a töltés problémája. Ha stabil 500 -ra töltünk, akkor valójában 1000 -re kéne töltsünk és az sem tarthat egész éjszakát, mert akkor az átlag városlakó nem tudná tölteni, mivel a minden éjszaka töltés számára nem opció.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #58 üzenetére
Álljak velük együtt a dugóban? Pl. ha a pesti oldalon lejössz a Margit hídról, akkor a körúton a nyugatiig nincs bringasáv. Utána meg a jobbra kanyarodók foglalják el, akik viszont az átkelő gyalogosoktól nem tudnak jobbra kanyarodni. De, mondhatnám a belső, kis utcákat is. Nagy a zsúfoltság, nehéz elférni és ezen semmit sem javítanak a villanyautók. Pláne akkor, ha majdnem öt méter hosszúak és két méter szélesek. Két álló Smart között elbringázok. Két Tesla között nem.
Komolyan úgy érzem, mintha csukott szemmel közlekednél. Az átlag naponta tankol? Nem. Teehát az átlagnak olyan autó kell, amit elég hetente egy oszlopnál pár perc alatt megtankolni. Ehhez kell a stabil 500Km. Értem én, hogy az átlag nem használ autópályát, de akkor miért van az összes bevezetőn dugó és nyáron miért araszolnak az M7 -esen?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #61 üzenetére
Nem ezt tapasztalom. Leginkább a turisták jelentenek akadályt. A többi bringás tempója egymásétól nem különbözik jelentősen. A gyári Pedelec sem megy gyorsabban, csak nem izzad meg az ember. Az én használatom teljesen más, az ebből fakadó eltérés legyen az én egyéni problémám! De, az autók kerülgetése minden bringást érint. Bárcsak ott tartanánk, hogy a legnagyobb probléma a többi bringás kerülgetése lenne!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nincs abban semmi meredek. A minap néztem egy YT videót, amiben egy család tesztelte a Tesla -t lakókocsival. Még 50% sem sikerült.
A forgalmi dugókra majd délután és holnap reggel reagálok Gmaps forgalominfókkal.
Szted a kamionos szemléletem miatt mondom azt, hogy az átlag másfél milláért keres autót és hogy otthon nem tudna villanyautót tölteni?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #64 üzenetére
A motorra talán nem kell költeni, de egy 15 éves akkupakk, amivel új korában is csak 260Km -t tudott az autó, az már necces. Nem értem ezt a költségmentességet. Egy ilyen kis villanyautóban tán titánból vannak a gömbfejek? Mitől nem fáradnak jobban a csapágyak, szilentek, rugók, lengéscsillapítók, kormányösszekötők, mikor nehezebb az autó, mint egy azonos kategóriájú benzines? Az ajtózárak, ablakspricnik, fűtőmotor-kapcsolók, ablakemelők, stb., stb. miben mások, mint egy benzinesben, hogy azokra 15 évesen sem kell költeni? A bódéról nem is beszélve. Az utóbbi egy évben többszázezret költöttem a 8 éves autómra úgy, hogy ebben nincs motorhoz nyúlás. Négy rugó, két lengéscsillapító, lengőkar szilentek, egy ablakemelő szerkezet, stb., stb. Ezek mind vannak a villanyautókban is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #71 üzenetére
A futóműalkatrészek nem a rázkódástól lesznek oda, hanem a súlytól, a kátyúktól és a járdára állástól. A rozsda sem a rázkódástól keletkezik.
A Gmapsot át lehet így verni, de ez mennyire életszerű? Én még sohasem találkoztam telefonokat úttesten huzigáló emberrel. A kamionban egész nap megy a Gmaps és ahol sötétpirosat mutat, ott bizony áll a forgalom. Jelenleg el van esve mindkét M0 híd és szokás szerint katasztrófa a 10 -es, 11 -es kifelé. Reggel meg befelé. Mindezt úgy, hogy még el sem kezdődött a suli.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #79 üzenetére
Melknél az OMV -n szoktunk tankolni. Onnan ráállítjuk a tempomatot GPS szerinti 130 -ra és hazafelé Melknél megint telitankoljuk. Aztán osztjuk a mennyiséget a távolsággal. Van benne cirka 30Km országúti "csalás", ahol nem lehet 130 -at menni. Ugyanígy mérem a sajátomat is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem tudom, hogy mire cserélném az Espace -omat. Még dízelből, hibridből sem találok jobbat. Az egyterű amúgy sem divatos mostanság. Villanyosból egyáltalán nem tudok ilyenről. De, még a dízelek között is az enyém volt kb. az utolsó, amiben csúsztathatóak és kivehetőek az ülések.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Rákerestem. EZT találtam. Ez egy ülésezett teherautó, nevetséges 275Km -es hatótávval. Volt ötszemélyes Partnerem. Az nem személyautó. Amit én szeretnék, az egy személyautónak készült hétszemélyes, ami a Peugeot kínálatában a 807 lenne, de úgy tudom, hogy 2014 -ig gyártották és nincs utódja.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Autós topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Amatőr csillagászat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest