Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ceia

    őstag

    Jó cikk lett, imádom a retrót! Főleg a 8/16 bit gépek és konzolok érdekelnek, egészen az N64-ig, és PC mondjuk 2006-ig, de ezt lehet, jobban át kéne még gondolni. Az biztos, hogy a kilencvenes évek volt a meghatározó.
    Nekem nem volt bajom az Acorp lapokkal, volt abban is jó, na és a Tomato is jó volt. P2-ben, Celeronban inkább a socket 370, mert akkor a cache is a processzor sebességén megy. Ram mindig kettesével, hang mindig Creative, num pad nélküli billyentyű soha, normál vezetékes egér mindig. SCSI? Na ne.. felesleges alkatrész. Talán még megszakítást is visz és abból minél kevesebb, annál jobb. Ilyen szempontból is klassz volt a Voodoo. Volt az is, 1 és 3/2000. Utóbbit imádtam. Jó volt az 1 is, de 640x480 és még csak gyors sem volt, szóval azért nem egy nagy élmény. Azt bírtam, hogy a játék előtt megmutatta a 3DFX logót. De a Riva 128 már jobban tetszett. Maradt a 640x480, de gyorsabb volt, és nem kellett mellé egy S3 Trio :N
    Azért az LCD nagyon elüt a konfigtól, és az a billentyűzet is. Én akkoriban nem láttam ilyet.
    Játékok:
    Quake: Abszolút kedvenc! Még P133-mon játszottam először.
    Need For Speed 3: Dettó! De ezt már P2 Celeronon.
    Carmageddon II: Sosem játszottam. Az elsőt igen, Bucika felejthetetlen volt benne. (Die Anna)
    Faye Pratcam session #1
    Tony & Faye, Original Footage trailer
    GTA 2: Soha. Egyes C64 játékokra emlékeztet, mert ugye felülnézetben könnyebb megcsinálni, mint hátulnézetben.
    Unreal Tournament: Hálózatban nem játszom. De a sima Unreal a bakancslistámon van!
    Re-Volt: Imádtam!
    Quake III Arena: Mint Quake 1 és 2 rajongó, singleben egyszer ezt is végignyomom, eddig kimaradt.
    Age Of Empires 2: Ilyet én soha! Nem dolgozni akarok, hanem játszani, kikapcsolódni.
    Rally Championship 2000: Ez még nem volt meg. De ez nem a Q rally windos portja? Azt imádtam!
    1nsane: Mivel a Terep 2 meghatározó volt, nagyon vártam ezt a játékot. Hatalmas csalódás volt! Miért nem csináltak egy rendes versenyzős szimulátort? Kijelölt útvonalon? Zászlók, meg kapuk.. Ennél jobban még nem rontottak el autós játékot! A hálózati játék újabb pusztítása a single player módra.

    [ Szerkesztve ]

            it's more fun to compute

  • ceia

    őstag

    válasz Raymond #107 üzenetére

    Nocsak, ezekről nem is tudtam.. Megnéztem róla egy videót, a Championship (1996) látszatra ugyanolyan, mint az 1993-mas RAC Rally. Persze olvastam, hogy több autó van benne, na majd egyszer megnézem. :K
    #108 jokeph Egy haveromnál láttam csak "szkázi" (vagy szközi) vezérlőt, és meglepődtem, hogy milyen problémamentesen működött. Azt hittem, kavarós cucc lehet, de mintha ott sem lett volna.

            it's more fun to compute

  • ceia

    őstag

    Most, hogy újra olvastam a ciket, feltűnt, hogy a Quake-ről az van írva, hogy az volt az első teljesen 3D játék. Nem az volt, hanem a Descent. Quake 1996, Descent 1994. Legalábbis textúrázott grafikájúban a Descent volt, de sima vonalvektorosban lehet, hogy volt mégkorábbi is.

            it's more fun to compute

Új hozzászólás Aktív témák