Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
-
ToMmY_hun
senior tag
Pont az a lényege hogy egy öreg, viszonylag könnyen karbantartható és javítható motorral vágjon neki az útnak. Teljesen más érzést nyújt, mint egy hipermodern motor, aminek meg se kottyan pár ezer kilométer. Gratula az úthoz a szerzőnek!
C programmers never die, they are just cast into void.
-
Massmurderer
őstag
kezdö nagymotornak ideállis.vagy ha valaki akar vegyen pl 4-500k ftért nagymotort amire azt lehet mondani hogy ok,olcsó nagymotor.de gondolom senki nem ugy kezdi a nagymotorozást hogy megvan a jogsi azt suzuki hayabusa egyböl.voltam oylan versenyen hogy a csávó 250es etzvel verte a 600as hondát.nem alap etz volt,kis piszka,miegymás.a túrázás nem arról szól hogy megyek 200-220al huzom amit bir a motor.melesleg ha megnézzük az etz még mindig kényelmesebb mint pl egy 900as cbr.már az ülés is egész más rajta.és inkább megyek 120-130al 4-5 órán keresztül,ami kényelmes tempo,minthogy fél óra után nem érzem a hátsómat mert olyan kemény az ülés.azért kedves kokov,a mai napig szétszedek egy simsont vagy egy etz-t úgy hogy darabokra,és össze is rakom müködöképesre.de ha te pl veszel egy japán robogot,még a vacak karbihoz se férsz hozzá ugy hogy félig szét ne kellene szedni,vagy pl vezérmüláncot se cserélsz ki egy nagyobb motoron otthon.mz-s korszaknak is megvannak a maga szépségei,föleg aki abba az idöbe hajtot is belöle,és tudja milyen élmény volt abba az idöbe
-
#79335424
törölt tag
Erre csak annyit tudok írni, hogy a csapatunk 5. éve veretlen a 24 órás veterán versenyen, a 250 -es szoci kategóriában egy P10 -es Pannóniával. Ez azt jelenti, hogy eddig 5 -ször ment 24 órát versenytempóban. Az akkor 20.000 Km -t futott Harley -mon meg pont egy erdélyi túrán adta meg magát az önindító szabadonfutója. 98` -ban, a GSX 1100 -am tulképp megtette a Gyergyó oda-vissza távot, de csak három henger működött, mire hazaértünk.
[ Szerkesztve ]
-
kovy79
őstag
Én már láttam olyat, hogy egy Pannóniánál "elfelejtették" a szokásos karbantartást és a motor vígan pöfögött. Az utolsó olajcseréje 15éve lehetett (1-2dl fekete massza maradt benne) és a keveréke (benzin) is olyan volt, amiről nem tudta a gazdája, hogy honnan/miből van.
Megnéznék egy mai, modern motort, mi történne vele, ha 15 évig mindenféle karbantartás nélkül nyúznád?!
Azt még hozzá lehet tenni, hogy egy efféle (pl. MZ) motornál sokszor a karbantartás kimerül egy legolcsóbb olaj cseréjénél, egy kis karbitakarításnál, esetleg még egy gyertyacserénél, míg egy mai, modern motornak már minden baja van, ha 6-8000km-enként nem lát szervizt, ahol nem mellesleg ott hagyhatsz 20.000.- Forintot alkalmanként...
Végül, de nem utolsó sorban: ne menj ki, ha esik az eső, mert beleesik az orrodba!(#30) PAtr0n, egyetértek, az ilyen valóban a mai fogyasztói társadalom pazarló mintapéldánya, akinek a mellénye is nagyobb pár számmal...
(#37) Somatom, Kunmadaras?
[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
Új hozzászólás Aktív témák
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- TCL LCD és LED TV-k
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Külpolitika
- Arena Breakout: Infinite
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest