Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
Jó volt olvasni. Ez az avensis meg egyszerűen gyönyörű.
Sok balesetmentes kilométert!Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
szente
addikt
Abba a kombi C Vectrába úgy feketében konkrétan szerelmes vagyok. Ilyen jó segget még életemben nem láttam.
-
x_o_n
veterán
Grstulálok,a történet sem semmi
Én amugy mindig ezen akadok ki hogy otthon miért ennyi az átirás,forgalomba helyezés stb és ha még rendszám is kell..hajjaj...és a jó pár órás procedura....
itt az otthon megszokott miatt némi rettegéssel vettünk autót...döbbenve tapasztaltam hogy az átirás,forgalomba helyezés,rendszám,és biztositás megkötése 15.000 ft volt és 1,5 óra...3 helyszinen... -
P.e.t.ya.
senior tag
Örülök,h Toyota lett a végén
(Én lexust választottam)
Sok balesetmentes kilómétert kívánok -
Speeedfire
nagyúr
Ez hol merre?
Én teljesen beszoptam tavaly. A motor szám el volt félig rozsdásodva, így nem akartak papírt adni eredetiségvizsgán. El kellett külön vinnem a központiba. Ahol igaz, hogy nem nagy összegért, de adtak papírt róla. Így annyi előnye van, hogy motor cserénél nem kell új forgalmi...Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
x_o_n
veterán
válasz
Speeedfire #5 üzenetére
Német.o/Bayern cakk pakk 49 eu volt a müvelet 3 helyszinen 1,5 óra..otthon volt hogy másfél nap elment erre a 3 manöverre
-
erkxt
tag
erre nem tudok mit mondani. Profi autóvásárlás.
-
Speeedfire
nagyúr
-
#56573440
törölt tag
írtam egy meghatalmazást a mellettünk lévő kereskedésnek, a teljes átírási költség +5k-t fizettem ki, másnapra névre írva állt a kocsi. egy perc melóm nem volt, és nem álltam sehol sorba
a vagyonszerzési illeték meg eleve nevetséges. azzal viszont nem lehet mit kezdeni, ez van, ebből kell főzni...
-
plömplöm
őstag
"-Alul szivárog az olaj, nem nagyon, de folyamatosan mert még friss."
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Blindmouse
senior tag
Nyilván Toyotát, és nem szétesős tekert VW/Opel/Fordot. Azért van nekem is az. Lehet írok is majd róla mert egy motorral más mint a többi autó.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
x_o_n
veterán
válasz
Speeedfire #8 üzenetére
Minimálisan magasabb,de mivel a keresetek is magasabbak igy nem mondanám,a szervizelés az drágább,de ez érthető is,hiszen a magyar és a német autószerelő fizetése között is van különbség.Sokan ebbe nem gondolnak bel ,ezt csak azért irom,viszont az autók is jobb árban vannak,lényegesen
-
#56573440
törölt tag
költségvetési tétel, az autós az az állatfaj amit mindennel le lehet húzni akkor is kifizeti. lásd dugódíj. attól hogy naponta xx ker-határút wekerlén át-bozsik stadion környéke utat teszem meg és belvárosba kizárt hogy autózzak mégis ha bejön engem is esélyes hogy megvágnak. pedig dugót se látok gyakorlatilag. ez van, ahogy tudtam hogy a kis bimmer nem swift alkatrészekkel megy és swift szerelős árban csinálják úgy ezzel is tisztában vagyok/voltam, az autós egy bevételi forrás méghozzá igen jó.
-
Matada2.3
veterán
Te aztán nagyon utánanéztél ennek, köszönöm, hogy megosztottad, ezt velünk
Finn the human
-
extasymajom
tag
válasz
Matada2.3 #15 üzenetére
#Speeedfire; #x_o_n; #erkxt; #P.e.t.ya; #Matada2.3: Köszönöm.
#plömplöm Azóta kiderült, hogy csak egy csavart kellett meghúzni alul és megszűnt a szivárgás
Toyotából csak a 2.2-est kell messzire elkerülni. Az nagyon betegágy
És a 2.0 dízelben még nincs részecskeszűrő sem, legalábbis ebben az évjáratban (ha jól tudom)
Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
kriver
tag
Gratulálok, jó választás. Balesetmentes, boldog éveket a szerzeményhez!
Én 8 éve szívtam kb ennyit, mire rátaláltam a jelenleg is használt Toyota Carina E-re. Már 20 éves a a draga, de a formaterv (főleg a fara) a mai napig bejön. Kb. a 12. megnézett autó, amit végül megvettem. A szervizkönyv hiánya, az eltitkolt hiányosságok, hibák ellenére nem bántam meg. Bár a győri Citroen szalonhoz lett volna néhány keresetlen szavam, de én szúrtam el. Nem reklamáltam időben. Volt a megnézettek között olyan példány is, ami elöl-hátul törve volt, olyan vastag festékréteggel, hogy a segítségnek hívott sráccal fordultunk is ki a kereskedésből. A belső a mai napig hibátlanul néz ki, az elektromos ablakok is szépen teszik a dolgukat. Még japán gyártást sikerült kifognom, így pár évig még kiszolgál.
Csak egyszer állt meg alattam (akkor is városban, mellékúton), de egy generátor felújítással megoldódott a probléma. A futóművön már érezni a nagy kasznit, a kort, és a magyar utak jótékony hatását. Aki eddig vezette, csak jókat mondott róla. A belső helykínálatot a mai autók zöme irigyelheti. A 192 centimmel minden ülésen kényelmesen elférek (állítgatás nélkül).
Következő autóm is japán lesz, az biztos.[ Szerkesztve ]
-
Szép autó gratulálok hozzá.
De csak kikívánkozik belőlem pár apróság:
-miért kalkulálsz alkuval már az elején amikor semmit nem láttál még?
-ha én kereskedő lennék, és olyannal jönnek hozzám, hogy feltétel az olcsó alkatrész beszerzés, mosolyogva elköszönnék. Ha én úgy gondolom felajánlom magamtól is, de azt hogy ettől függjön egy eladás, nekem nem férne bele.
-a rímót tud világítani ha merül, pl nekem passatnál is anno discozott amikor már nem volt elég delej.
-a kereskedőnek nincs költsége az autó saját névre vételével - illetve van de nem vagyon szerzési illeték. Erre találták ki a törzskönyv passziválást és a P- rendszámot
-ahogyan létezik bizományos értékesítés is, amihez megint csak nem kell átíratni az autóthttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Blindmouse
senior tag
válasz
extasymajom #16 üzenetére
De azt is jó tudni, hogy a legjobb eddigi Toyota motor az 1.8 HSD.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
#56573440
törölt tag
"-miért kalkulálsz alkuval már az elején amikor semmit nem láttál még?
"
mert ahogy a futott km-et, az árat is jellemzően tájékoztató jelleggel írják be. egyet nem láttam neppernél vagy magánembernél ami tényleg fix áras lett volna. ha másért nem a hirdetésben meg nem adott hibák miatt.
"-ha én kereskedő lennék, és olyannal jönnek hozzám, hogy feltétel az olcsó alkatrész beszerzés, mosolyogva elköszönnék. Ha én úgy gondolom felajánlom magamtól is, de azt hogy ettől függjön egy eladás, nekem nem férne bele."
el akarta adni. és el is adta, neki 0 huf volt az alkatrész, és keresett a kocsin. a vevő jól járt, az eladó jól járt, mindenki nyert... normális helyen ha kiderül valami amiről "nem tudott" még azt is fel szokták dobni hogy megcsináltatja. volt rá precedens nálam is.
-
extasymajom
tag
Köszönöm szépen.
-Azért kalkuláltám akkuval mert szinte mindenki mindent túláraz. Pont azért mert alkudni fognak úgyis. Pláne kereskedésBen. 22-és csapdája.
-Az olcsó alkatrész nem volt feltétel. Tulajdonképpen ott ajánlották fel én meg lecsaptam rá.
-Élelmet cseréltem benne és utána sem lett jobb.maradt a tanítás.
Ezeket nem tudom pontosan de az biztos hogy az legyen az adásvételi szerződésben akitől vásárolok. Akkor vagyok nyugodt.Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
válasz
#56573440 #20 üzenetére
Amíg az ember nem látja személyesen és nem méri fel a termék -itt az autó- állapotát, nem lehet szó alkuról. Egy egy ököl szabály. Én az elmúlt években nemzetközi szinten ezt a cigánykodást csinálom -nem autóval, de 6-7 számjegyű euró értékben.
Az meg hogy a kereskedő így is belement, igazából csak arról árulkodik, hogy meg akart szabadulni a portékától.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csúnyagonoszkereskedőkköcsögnepperek, csak magánszemélytől szabad venni autót!
Grat, jó választás!"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
-
extasymajom
tag
válasz
anjani182 #25 üzenetére
Én sem látatlanban alkudtam, soha nem is tenném. Jómagam is importörként tevékenykedem, így tudom milyen az alkudozás világa és mennyire lehet "pofátlannak" lenni. Az autóvásárlásban benne van az alku. Nálami is alkudtak kapásból. Mellesleg az, hogy valami tizen x éves még nem vonza magával a rossz külsőt.
Ezért toltam be az eladott Yaris képét is. 2006 évjárat sehol egy karcolás, gyári fényezés és sérülésmentes.
154000km volt benne amikor eladtam és 140000nél cseréltem a gyári fékbetétet és tárcsát. Ez mutatja azt is, hogy nem gyilkoltam, vigyáztam rá, nem mentem neki semminek és senkinek, nem szállítottam benne rohadó malacot és penészes kolbászt sem rejtegettem az ülés alatt hetekig.
Nyugodt szívvel eladtam az autót és tettem volna ezt bárkinek aki megvette volna.
Csak azért engedtem az árából mert sürgőssé kezdett válni az eladás és mert összesen egy érdeklődő jött el megnézni de ő meg is vette. Tehát 100% volt az eladási rátám.UI: A kereskedő 640 ezret számlázott utánam szóval maradt neki bőségesen rajta.
[ Szerkesztve ]
Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
szabonagyur
félisten
válasz
extasymajom #27 üzenetére
Grat hozzá szép autó
Állapota meg a képek alapján teljesen korának megfelelő, szépen karban volt tartva.
-
anjani182
őstag
válasz
extasymajom #27 üzenetére
Fiatal vagyok, de megfordult már nálam 3 autó és most a 4.-et nyúzom, ami most 4 éves. Az előzőt 6 évesen adtam el, amit újonnan vettem. Vagy újat vagy fiatalt vettem eddig csak! Igazából minden autómra kapásból tudtam volna költeni 200-300 ezret, gumira és "megspórolt" szervizre, ezt kifejtem mindjárt. És ez csak 6 éves autó volt!!!
Attól, hogy egy rakat hirdetésbe odaírják, hogy frissen szervizelve és ez azt jelenti hogy belehajították az 1500 Ft-os légszűrőt, olajszűrőt, nagy was ist das, annyit ér mint halottnak a csók!
Azért én rendesen karbantartom a kocsijaimat, márkaszervizbe járok csak, esetenként az olajat viszem és hajlandó vagyok kifizetni a gyári cuccokat, cserébe a legkisebb zörejre megyek és ütöm az asztalt garanciális dolgokért...amivel eddig 100% sikert értem el, mert ők is látják hogy oda járok ott hagyom a pénzt, nem sz*rakodnak 50-100e Ft-os garis cuccokon!
De elmondom neked, hogy amikor megvásároltam a mostani kocsim az használt volt, igaz garanciás és 3000 km-el azelőtt volt szervizelve, amit egy másik márkaszerviz megerősített, mert tiszták voltak a szűrők.
Ennek ellenére kapásból elkezdtem rákölteni, a "megspórolt szerviz" ugye az, amit nem vagy csak nehezen veszel észre. Első körben 200.000-230.000 Ft-ot költöttem rá -márkaszervizbe!- olyanokra hogy:
- fékolaj csere (2 évente előírás!)
- váltóolaj csere (2 évente előírás!)
- olajcsere szűrővel
- pollen, lég stb. szűrő csere
- ablaktörlő lapátok
- küszöbvédő műanyag padkás volt
- új, jó minőségű osram izzók és LED-ek belülre
- klíma tisztítás (2 évente előírás!)
- futómű ellenőrzés/állítás
- embléma csere
- ablakmosó csere
- ablakmosó fúvóka csere (csak mert kicsit kiszívta a nap és fakó volt)
- motorvédő műanyag zajcsillapító csere (kikoptak, picit rezgett a műanyag, zavarta a fülem)
- új téligumiSzóval elég lesz?! Látod, a kocsi így patent, szépen hangzik hogy 2-3 éves kocsit veszel és semmit sem kell rajta csinálni, de ez nem igaz! A kötelező szerviz nem egyenlő azzal, hogy mit ajánlott még cserélni vagy cseréltetni! És ezeket általában senki vagy nagyon kevesen csináltatják meg!
Én így bánok a kocsijaimmal! Nyilván eladás előtti évben már tojok rá ezekre...az új tulaj meg örül hogy patent kocsit vásárolt. Igen sok embernek nem fontosak a fenti dolgok, sajnos...ezért nem fogok én soha idős kocsit venni!
Ja, ahogy írtam garanciális reklamációkkal mindig sikerrel járok, a legkisebb zajra ugrok, nemrég cserélték ki ingyen úgy 150.000 Ft-nyi alkatrészt
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
kenwood
veterán
Miert van kitakarva a rendszam a yarisnal es az avensisnel is ?
Csak azert,mert mindenki igy csinalja,vagy van valami konkret veszely,ami egy netre feltoltott rendszam eseten az illetore leselkedik ?
Foleg a yarist nem ertem.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
extasymajom
tag
válasz
anjani182 #29 üzenetére
Miutan megvettem a "hibatlan" avensist a kovetkeő dolgokat cseréltem ki rajta:
Teljes vezérlés és persze az olaj.
Vizpumpa es az összes tömites
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Fékbetet és féktarcsa első. ( alkatrész megvan, majd a téli gumi cserével berakatom)
Ablaktorlő lapátok ezt még ott kaptam
Elem a kulcsokban
Klimatisztitas folyamatban
4 uj teligumit kapott.
Ja es az ajto zsanert megolajozom mert nyekereg.
És mindezt nem azért mert kellett hanem mert jobb az alacsony ismert költség mint egy nem várt hiba miatt sokat csengetni.Kb az auto vetelaranak a 10-15%-at koltottem rá és igy is kalkulaltam. Szerintem ez a realis. E felett mar nem mondhato jo vasarlasnak.
[ Szerkesztve ]
Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
#51736960
törölt tag
Ő volt az az 1%, aki jó üzletet kötött egy kereskedővel. Egy nepper sosem fog jó autót beszerezni eladásra, neki az az érdeke, hogy olcsón vegyen valamit, amit gyorsan ki tud pofozni, és még az órát is vissza lehessen tekerni úgy, hogy hihető legyen. Egy kereskedőnek az elsődleges célja a pénzcsinálás (és ezért még hibáztatni sem lehet), a vevők pedig fizetik a rezsijét, kajáját, ruháját, szórakozását, stb...
Van egy szomszédom, aki ezzel foglalkozik, németországból hozza a lomokat török kereskedőktől, és a telek végén levő garázsban pofozza ki úgy a kocsikat, hogy csak lesek. Nemrég egy 3-as BMW-t varázsolt "újjá", elöl-hátul törve volt, most meg kinn áll a ház előtt, és a ~10 éves kocsi úgy néz ki, mintha új lenne. -
kenwood
veterán
válasz
extasymajom #34 üzenetére
igen. kb. erre szamitottam.
engem nagyon zavar,hogy a teveben is mindent kitakargatnak.
szerintem par ev,es mar az utcan setalva sem nezhetsz ra egy auto rendszamara,mert valakinek megserted a szemelyisegi jogait vele[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
válasz
extasymajom #32 üzenetére
Hagyd, új autó fétise van amit csak és kizárólag márkaszervizbe lehet hordani.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
-
anjani182
őstag
válasz
extasymajom #32 üzenetére
A lista nagy része a rendszeres karbantartási cikk...ha most ezeket cserélted, akkor te is abba a nagy tömegbe tartozol, aki semmi egyebet nem cserél csak amit muszáj!
Ablaktörlő lapátból úgyis mindegy mit adtak, mert gagyi, semmi sem olyan méretpontos és semmi sem töröl annyira jól, mint a gyári, ami az adott kocsihoz lett fejlesztve.
2032-es elemet én is cseréltem, volt vagy 300 Ft, bár neked lehet 23AE kell bele?!
Tehát, kérdezem mit cseréltettél még, ami nem rendszeres karbantartási cikk? Kb. semmit...úgy ahogy az előző tulaj se, de te nyugodt szívvel vetted a kocsit, hogy rendben van, közbe meg lehet kb. sose volt fékolaj cserélve...
MOD: ezzel nem azt akarom mondani, hogy biztos hogy a kocsid nem volt igényesen karbantartva, csak inkább úgy mondom, ne igyál előre a medve bőrére! Mert az hogy megérte-e nem most derül ki, illetve az meg rád van bízva, hogy megcsináltatod-e az ajánlott karbantartásokat!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
Van akkora érdek/kölcsönös-üzleti kapcsolatrendszerem pár helyi márkaszervizekkel, hogy nem vernek át! Valamiért mindig olyan márkájú kocsit veszek, amely márkaszervizzel megvan a jó kapcsolat!
Ez megnyilvánul árkedvezményekben is, de minőségi munkában is, volt olyan hogy azt mondták: most ne jöjjek, a szerelőt akinek a kocsidat szántuk 1 hétig szabin van, utána gyere!
MOD: garis kocsit vajon hová hordjak?! A mostani kocsi 4+ éves (amúgy 2+3év garis), idén elviszem még, kap egy kötelező olaj + szűrő cserét, 1-2 év múlva meg mehet eladásra megint...problem?!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
kenwood
veterán
válasz
extasymajom #36 üzenetére
A hahu -val az a problema,hogy a legtobb nepper ertesitest kap az uj hirdetesekrol,es minden kocsit ,ami realis aron van,megvesznek azonnal.
Igazabol ez nem is neked,vagy a #29-es poszthoz hasonlo mentalitasu embereknek problema.
Azok szivjak meg,akik ilyen netto 110-130k-bol gazdalkodnak havonta.Ok nem engedhetik meg maguknak, hogy a legolcsobb 20%-ot kapasbol atugorjak.
Vagyis megengedhetnek,csak akkor egy evvel kesobb lenne kocsi[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
extasymajom
tag
válasz
anjani182 #41 üzenetére
Szerintem a vezérlés azért nem rendszeres karbantartási cikk vagy ha igen akkor a fékfolyadék is az.
Viszont elkerülte afigyelmed az a tény, hogy akocsi első gazdája 5éves extra garanciát vásárolt hozzá.
Szerinted egy ilyen garancia után mi az amit nem cseréltek ki neki a márkaszervizben ha azt mondta valami kopog? Valszeg ugyanazt mint neked amikor balhézol a szakszervizben.Ahova hordom gumishoz a kocsit ott szerelnek is, és minden egyes alkalommal átnézik a verdát és jelzik, hogy mi az ami cserére érett lassan. A fékfolyadék nincs közte így azt nem bántom.
Ami viszont hamarosan jönni fog az a generátor szíj, feszítő görgő és klíma szíj és görgő.Szóval nyugodt lehetsz megkap minden törődést amit kíván és amikor eladom majd nyugodt szívvel teszem, mert tudom, hogy műszakilag és biztonságilag egy maximálisan megfelelő autót adok majd tovább.
Hiszen nekem is van gyerekem és nem ültetném olyan autóba ami nem naprakész.
Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik
-
#51736960
törölt tag
Akkor mondok egy pozitív példát is, szintén az ismeretségi körömből: nagy kereskedéstől vett haverom egy octavia cégautót, 3 évesen 200.000!!! kilométerrel, de végig vezetett szervizkönyvvel, nagyon egyben van a kocsi, ültem benne, szinte új szaga van. Alkalmi vétel volt, fillérekért, a kereskedő egy egész flottányit árult belőle.
-
anjani182
őstag
Arról hallottál már, hogy tervezhető autófenntartás? Ha megtehetem akkor veszek garis és/vagy új kocsit! Mit zavar ez téged? Kössél már belém ezért is!
Cserébe nyugodt vagyok, van assistance-m (azért 2x igénybe vettem már 10 év alatt), van teljes garim, kapok egy minőségi kiszolgálást márkaszervizben (hozzák-viszik a kocsit), korrekt az árazás felém, ha nyűgöd van cserélik a dolgokat első szóra általában.
MOD: nem tudom ezek a mai kocsik meddig futnak el...azt tudom, hogy amiket "levedlek" másnak első osztályú gép a nagy átlaghoz képest.
MOD2: a kocsik árát amiket eladom meg is kérem, legutóbb a kocsim a legdrágább volt a hasznaltauto.hu-n az adott évjáratba, cserébe olyan is volt a nagy átlaghoz képest! El is kelt 3 hét alatt...
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz
extasymajom #45 üzenetére
Rendben van, nem kell bizonygatni semmit! Én csak a saját példámat írtam le, fogalmam sincs mit cseréltetnék a te kocsidon a te helyedben!
Itt is van gyerek, ezért -is- adom meg a kocsinak a maximálisat! Sőt inkább többet!
Forever and ever, let's make this last forever.
-
válasz
anjani182 #48 üzenetére
A te pénzed, azt csinálsz vele amit csak akarsz, cigizhetnél is, az se érdekelne.
Az, hogy minden autós kérdésnél leírod, az se zavar, olyan második-harmadik alkalommal zavart, már szórakoztat.Konkrétan néztem egy autót, most lesz 6. éves.
Az új ára 12+ millió forint, most 3,5-ért kínálják.
Nekem nem mindegy 6 év alatt 8 millió forint értékvesztés, pedig nem érzem úgy, hogy szarul menne."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."