Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RudY

    addikt

    válasz snecy20 #150 üzenetére

    Igen, jó kivonata a kritikák összesítéseként. FC6 tetszikelők az az igénytelen réteg, akik gondolkodás nélkül tolják a pénzt ubiéknak, és mivel beszűkültek nem néznek se előzetest, se gameplayt, megjelenés előtti streamet pedig végképp fejlejtős. Miattuk tart ott az összes ubisoft sorozat, ahol, ők tehetnek valójában a bukdácsoló játékipari alkotások megjelenéséről is. Persze közben az igényes rétegnek is valójában nagyon sok köszönhető, mert számos kreatív ötlettel bombázzák a fejlesztőket, sőt, maguk is aktívan részt vesznek ilyesmiben nem csak ökfika lábnyomot hagynak számtalan helyen. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • RudY

    addikt

    válasz icemad #222 üzenetére

    Boom Boom:
    Expert Tracker - A life of tracking gives Boom Boom an extra edge, allowing him to tag targets from further away and help you plan better for stealth.

    Chorizo képességei: [link]
    Leginkább a brutális gyógyítás hasznos, ha már ki van képezve. :K

    (#220) urbi73
    Nem lett esetleg valami automatikusra állítva nálad?
    ~70 óra alatt még nem tapasztaltam ilyet (XSX).

    [ Szerkesztve ]

  • RudY

    addikt

    válasz Szabi® #230 üzenetére

    Úgy általában ez a trend, egyszerűen nem lehet azt a tempót és azt a minőséget tartani, amit pl. a Sony az utóbbi években letett az asztalra. Ez még a legnagyobbaknak is olyan magas mérce, amit jó darabig nem lehet megugrani, már ha lehet egyáltalán... évek múlva.
    Nem véletlen, hogy biztonsági időhúzás megy remake, remaster, directors cut formájában és a bevált folytatásokkal (HZD, GOW spíderman stb.).
    Közben megy a futószalagos cod, bf és a sportjátékok "szenvedése", amíg nem látják a felhasználók a kínlódást, addig nem értik meg, hogy ez a tempó a kreativitás halálához vezet(ett), képtelenség már évente 2 új világmegváltó húzócímet letenni, hiába is öntenék bele a pénzt.
    AC és FC széria sem tud igazán megújulni, mert egyszerűen a végletekig ki lett már facsarva, minden témakör, minden helyszín.
    Hiába van kismillió visszajelzés és vélemény, eleve nem lehet mindenkinek megfelelni.
    Ne legyen túl nyitott, de túl szűk se, unalmas lútolás se, de azért valami gyűjtögetés mégis, se túl kevés fegyver, se túl sok, olyan helyszín főleg nem, ami már volt... vagy inkább ne csinálják.
    Egyre kevesebbet adnak el ezekből (is), ők is tisztában vannak vele, ahogy más sem, ők sem tudják megtenni, hogy na most akkor kitalálunk valamit, ami még soha nem volt és beszaratós grafikával, nem érdekes a régi konzolosok és a közepes teljesítményű pc-s tábor.
    Amíg van választási lehetősége minden vásárlónak, addig nincs komoly gond.

  • RudY

    addikt

    válasz Szabi® #246 üzenetére

    Igen, igazándiból már szinte majdnem minden téma és környezet ki lett használva, vagy fel lett dolgozva. Ugyanakkor mégis felbukkan egy-egy reményteli alkotás, ami megszokott és jól ismert klisékre épül, mégis olyan a kivitelezése és a hangulata, hogy tudja hozni a játékélményt. Pl. a Days Gone és a Ghost of Tsushima abszolút nem mutatott semmi forradalmit, de a tálalás mégis olyan módon élvezhető, hogy....nagyon (legalábbis nekem mindkettő az volt).

    Talán megállja a helyét az éttermes példa. Hiába rendeled ott is ugyanazt, amit máshol, ugyanazok az összetevők, de mégis az apró dolgok miatt brutális lehet a különbség.
    Ubisoftnál is a bevált receptre alapoznak - amivel nem volna gond -, de valahogy az olyan lélekemelő apróságokat nem tudják valahogy megtalálni, ami "húzná" az egészet....és ehhez rohadtul nem kell HDR, RTX és 60fps, mert aki visszaemlékszik a régi játékokra, simán megvoltunk nélkülük, de ezek csak tortahabok, a lényeg viszont alatt a van.

    Ha most kapnék egy stúdióvezetői lehetőséget, qrva jó fizetéssel, szuper körülményekkel, 217 fős profi csapattal és 3-4 év korlátlan költekezéssel egy projektre, de találjam ki a tutit, azt mondanám, hogy ...öhhhmm háááttt izzzéé...inkább menjünk és b*sszunk be. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák