Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
ha alvázvédőzni kellett a rozsdát, akkor inkább állj el a szerződéstől.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #16 üzenetére
alapos tájékozatlanságra valló hozzászólás...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a hengerben a dugattyúgyűrűket nem lehet olyan pontosan illeszteni, hogy mindig lehúzza az összes olajat a hengerfalról. ha lehetne, nem kapna kenést a gyűrű.
ezért az, hogy fogy a motorolaj, normális. ami nem normális, az a mérték. tehát ha gyári olajcsere periódus alatt lemegy max-ról min-re, akkor az pont jó. ha hosszabb olajcsere periódus alatt egyszer rá kell tölteni, az a szokásos, normális.
ha elkezd ilyen 1 liter/1000 kilométer szinten zabálni, az a baj.ha eszi a motor az olajat és ennek ellenére nem csökken a motorolaj szintje, az azt jelenti, hogy valami belekerül az olajba, az olaj hígul. ez leggyakrabban hűtővíz. ha felhígítod vízzel a motorolajat, annak csúnya motorgenerál lesz a vége. vagy lesz egy szuper tuningolt robbanómotorod
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
és akkor még a miért ne vegyünk új opel témához:
3 opel áll itt a ház előtt:
1. egy 1999. áprilisi forgalomba helyezésű 1.6 g astra. elmúlt 20 éves, mikor az első komoly rozsda megjelent rajta. a motorjával semmi nem volt, ami nem meglepő, mert keveset jártunk vele. a motorolaj nem szokott elfogyni két olajcsere között, úgyhogy nem tudom, mennyit eszik, a szervizesek se szóltak még. kuplung-szettet már kellett benne cserélni, meg egy féltengelyt felújítani, de ezt a használati körülményeknek tudom be (lásd még: asszonypilóta )
2. egy 2003. augusztusi vectra. a kasztnija rozsdamentes, a kasztnira aggatott cuccok közül egy-kettő már rozsdás 19 év alatt. mivel sokat futott és nem vidéki szőrmekalapos orvos hétvégén templomba stílusban, ezért ezen már volt hengerfej felújítás, féltengely csere. a futóművet elég gyakran kell javítani (ahhoz képest), de mivel olyan helyeken is járok vele, ami utat nyomokban tartalmaz, én ezen egyáltalán nem lepődöm meg.
3. egy négy éves insignia. az insignián egy motortér zárat kellett cserélni, és mivel pont az olajcsere utáni napon vettem észre, hogy elromlott, ezért tudnék találgatni... meg leszakadt a küszöbtoldat, gyári visszahívásban javították. és ennyi. ja, meg ledaráltam róla a gyári szerelésű nyárigumit.ehhez képest a közeli rokonságban is volt már jópár opel. ezek után amiket magyaráztok, és az szöges ellentétben áll a saját személyes tapasztalataimmal, azt nyilván nem fogom elfogadni.
az meg külön rotfl, hogy a franciák belerakták végre a fejlesztést... lol. a legalább 2-3 generációval újabb és jobb opel cdti motorokat kirakták az opelekből a gm miatt, és belerakták a hulladék hdi-t. huuuhhh micsoda fejlesztés! előre megyünk, nem hátra!
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Integrale #92 üzenetére
két állítás volt, az egyik szerint g astra utánit ne, a másik szerint 2020 előttit ne
az opel suttogódízele a kettő közé esik, és az egy jó motor.kinek a papné, kinek a paplan.
én azt látom, hogy imádják a mazdákat, miközben egy 2-3 éves mazda már szét van rohadva. imádják a japán autókat, miközben toyotára annyi visszahívás volt, mint égen a csillag. meg a toyotának a d2d dízelét szidják, mint a bokrot.
a bmw pont jó arra, hogy eljárj vele a szerelőhöz. volt céges autónak fóccvágenem, sikítva menekültem tőle.ehhez képest az opelt sokan szidják, miközben én lemegyek, beindítom, elvisz, hazahoz. ha kell egy kis bugi, az enyémekben van annyi, amennyi elég. a topgearben is szétfikázták a vauxhall vectrát, a vectra c2 opc verzióját összeengedték egy mazda6 mps-sel meg egy ford st220-szal és simán lelépte őket.
épp megy a bmw i4 dicsőítése a mobilarénán egy másik cikkben, miközben ez az autó (legalábbis rendszámtábla alapján azonos) 49.778-at ment a laptimingben elsőre, 51.259-et másodikra (rotfl, harmadikra már körbe se érne??), miközben az én lefikázott opelem 48.850-et ment ugyanitt. ja és fele alatt fizettem érte.
vagy ott van a suzuki. elhiszem, hogy megbízható, még a kinézetével is ki bírnék egyezni, de azzal, hogy másfélszer annyiba került újonnan, mikor autót kerestem, mint egy rendesen összerakott j astra, az nevetséges.
na mindegy, én nem győzködök senkit, mindenki azt vesz, amit akar, olyan falnak rohan fejjel, amilyet választ magának, az ő dolga. én el vagyok látva autóval, nekem mindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #97 üzenetére
nem az a probléma, hogy visszahívás van, hanem az, hogy visszahívást nem csinálnak ok nélkül.
tehát azért van visszahívás, mert valamit trógerül csináltak meg.miről beszélünk? arról, hogy a toyotákat agyon istenítik a megbízhatóságuk miatt, az opeleket meg mindenki lenézi, ehhez képest a te listád szerint kevesebb visszahívás volt astrára, mint corollára. arról beszélünk, hogy a néphiedelem köszönő viszonyban sincs a valósággal. és ezt pontosan mutatja a topic is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Tikakukac #102 üzenetére
amit nem akartok megérteni az az, hogy én nem állítottam, hogy valamelyik márka hibátlan.
azt állítottam, hogy amit az átlag hisz az opel minőségéről, az köszönő viszonyban sincs azzal, ami a valóság.
és erre egy bizonyíték a visszahívások száma.a nép azt hiszi, hogy az opel totál ócskavas, a toyota meg egy szuper csilivili sose romlik el. ha ez igaz lenne, akkor úgy kellene alakuljon a visszahívások száma, hogy toyota: 0, opel: 60. ehhez képest a visszahívások száma közel van egymáshoz, tehát ebből a mérőszámból azt lehet levonni, hogy az opel vödörben pontosan ugyanannyi csavar van, mint a toyota vödörben. hogy teljesen világos legyek: a toyota egy centivel se jobb, mint az opel.
ismétlem magam: mindenki azt vesz, amit akar. mindenki annak a falnak megy neki fejjel, amelyiket ő választott.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Tikakukac #104 üzenetére
"Semmilyen módon nem türközi azt, hogy amit gyárt, az milyen minőségű.": értem, tehát az, hogy a toyota a fentebb említett lista szerint 30 alkalommal gondolta úgy, hogy olyan szinten elkottázott valamit, hogy azt vissza kell hívni, az nem tükrözi a minőséget. tehát semmi baj nem volt, de azért csak visszahívták...
és ez nem bizonyít semmit.
szerintem ezen a véleményen még dolgoznotok kellene.azt el tudom fogadni, hogy léteznek olyan sofőrök és olyan szerelők, akiknek a keze alatt sír az autó. ezen is lehetne esetleg gondolkodni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Tikakukac #109 üzenetére
de ha a japánnak van mit bevallani, akkor az se jó.
a toyota akkor lenne sokkal jobb autó, mint az opel, ha nem csinálna visszahívást ÉS az nem lenne hazugság.én vagyok a tulaj, meg a számlafizető. ennek fontos következménye, hogy az autóimmal kapcsolatban a valóság nálam/rajtam csapódik le. nem értelmezhető az elfogadás kifejezés, mert akár elfogadom, akár nem, a zsetont nekem kell kicsengetni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Fecogame #183 üzenetére
az ugye megvan, hogy sok munkafolyamat van (tipikusan: karosszéria lakatolás), amikor kötelező leszívni a benzint. és valószínűleg jobban jártál, hogy azt már nem töltötték vissza akkor is, ha az a benzin ma akár tízezer forintos tétel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 650 G4 Strapabíró Laptop 15,6" -35% Intel i3-8130U 8Gb 480GB SSD FHD LED MATT DVD!
- Új Lenovo Ideapad 5 Pro "Kis Gamer" Laptop -35% 16" RYZEN 5 6600HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Dell Latitude 5470 14" - i5 6300U / 8-16GB RAM / újszerű állapot - számla, 6 hó garancia
- ÚJ EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- KIEMELT AKCIÓ: kitűnő állapotban lévő Apple iPad mini 5 256 GB wifi asztroszürke jó áron eladó !!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen