Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Fecogame #1 üzenetére

    Ismét egy beszopott autó, megint csak rossz volt a sorrend, ezekkel a sztorikkal mindig úgy történik, hogy szerelő, szakember már csak a vétel után látja.
    Mindent fotózz, de ennek az a módja, hogy leállsz az autóval, nem mész sehova, mivel ugye a szaporodó km eleve lehetővé teszi azt az álláspontot is, hogy a látható, észlelhető dolgok már a vétel után történtek, ennek ellenkezőjét bizonyítani elég nehéz. Egyszóval NE javíttass semmit, és maradt két lehetőség:

    elküldöd az eladónak a fizetési felszólítást levélben, ha nem reagál, fizetési meghagyást állíttatsz ki, majd vársz, hogy ellent mond, vagyis per lesz, utóbbi esetben mindent neked kell bizonyítani, és ha a közel 3 éves várakozás után elindul az ügy, akkor ott elmondja mindenki, hogy látja, a két állítás a bíróság előtt 1:1, akkor a per megkezdéséhez szükséges összegek, 2X25K, ügyvédi munkadíj felszólító 20K, keresetlevél összeállítás 80K, szerelői szakvélemény, hibafeltárás 30K, mellé még majd jön a tárgyalásonként 30-40K ügyvédi munkadíj, plusz a bíróság még kirendel egy szakértőt, annak a plusz 3 kilós díját is meg kell előlegezned, azaz ha a szakértő is megállapítja a valós hibákat, a bíróság megítéli a pénzt, és az eladó majd a megnyert bírósági ügy miatt hajlandó fizetni, akkor lesz pénzed.
    Ha javíttatsz, kútba esik a per, ha az ember javíttat, elképzelhető, hogy nem olyan minőség lesz, mint ami elvárható..

    Faxság volt a turbó nélkülit, a franciát, a Fordot kivenni a lehetőségek közül, egy 1.6 hdi citroen, vagy 1.6 hdi ford kivitt volna ennyi pénzért a világból, 2.5M körül 2014-es c4 grand picassokat lehet kapni, pesten a taxisok is ilyenekkel járnak, 500 ezreket mennek el motorbontás nélkül, eszik 5 litert, és minden van hozzá, ráadásul az egy jóval modernebb autó minden tekintetben veri az opelt.

    A motorról csak annyit, hogy ez kb 20 éve bent van a kínálatban, az újabb, sima 8 szelepes egy golyóálló technika, a turbo lemegy 300 ezret, után 50 ezer az új középrész, ezt teszik minden 1.6d citroen- peugeot- volvo-ford- mini modellbe, megmondani se tudnám, hánymillió példányban fut az utakon. Egyszerűen ninc sértelme mást venni, még a benzinesnél is jobban bírja a városi tötymörgést, ovi- haza- iskola- meló pár km-es üzemmódot.

    Hogy különösebben ne kelljen magyarázkodni, miért írom így mindezt, egyrészt autóalkatrészekkel foglalkozom, mondhatni rálátok erre a szegmensre, másrészt an barátom, akinek pesten citroen bontója, és citroenekkel telerakott autókölcsönzője van, autókat is javítanak, sokmindenről tudok, harmadrészt vehetnék mercit, bmw-t, akármit, de mivel beleülni szeretnék, ha odaértem akkor meg kiszállni, és nem a szervizbe járkálni, így van egy 2014-es c4 grand picassom, igaz a egy "mekafull" a 2 literes dízellel, meg van egy 2015-ös transit connectem az 1.6 tdci-vel, utóbbival tegnap is mentem 700km-t, és 3 naponta megyek ennyit, évi 50-60 ezer km belemegy, mindenféle hiba nélkül. Nem járok velük szervizbe, olajcsere, fékbetét, mehet tovább.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Foglalt név #138 üzenetére

    Nem tehetek róla, hogy így sikerült értelmezned, legyen ez a te bajod. :D A helyesírást már nem is firtatnám, két mondatban két hiba, én meg már csak olyan vagyok, hogy ritkán elegyedem olyanokkal beszédbe, akik az élet alap dolgaival is bajban vannak, de mások hibáit azonnal meglátják! :D
    Az én elütéseimet ne keverjük ide, javíthattam volna, ha nem csörög közben 4x a telefon.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák