Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bitblueduck #2 üzenetére

    A Samsung kínál Hybrid Shadows effektet az Xclipsé-hez, ami sugárkövetéssel gyorsítja az árnyékok számítását, tehát a raszterizációhoz viszonyítva a hardvert konkrétan arra használja, hogy ugyanolyan eredményért kevesebb memóriát használjon. Valószínű, hogy ennek az eljárásnak a módosításáról van szó, tehát nem hiszem, hogy teljesen Samsung fejlesztés az ötlet, de át van írva Vulkan API-ra az Xclipsé-hez igazítva. Olyan 15-25%-ot gyorsít a futtatáson a sugárkövetés ugyanazzal a minőséggel.

    Egyelőre nem nagyon használják játékban, mert kötelezően Vulkan API kell hozzá, ami elég szarul működik Androidon. De a háttér az létezik, és igen, lehet vele nyerni, konkrétan bizonyos effekteket gyorsabban kiszámolni. Valószínűleg ez igaz az ARM hardverére is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák