Új hozzászólás Aktív témák
-
lapa
veterán
-
lapa
veterán
válasz
ManUnited #10 üzenetére
ha arra gondolsz, hogy azt írtam-e, hogy a hajók kéménye 5-10 centis acélból van, akkor nem, nem azt írtam.
az eredeti videóban egy rakodódaruval ütközik a híd, ami nyilván oda van csavarozva a hajótesthez, nem egy lemezből szegecselt kémény.
másodsorban az vetődött fel, hogy a hajónak koccra meg kellett volna állnia. ez sem igaz.
-
lapa
veterán
válasz
mrhitoshi #23 üzenetére
ahogy én gondolom mind a vihar, mind a terhelés sokkal kisebb mértékű, mint amilyen tömegű maga a szerkezet. innentől értettem az épphogy-ot.
az oldalirányú terhelésre egyátalán nincs felkészítve a híd, a vihar általi terhelés mégsem egy 100.000 tonnás, 20 km/h-s vasdarab. egyébként szerintem realisztikus, hogy az összeszegecselt lemezek meg h szelvények így gyűrődnek oldalirányba. az más kérdés, hogy jellemzően ilyen hengerekre vagy más mozgó alapra vannak rakva a szelvények a hőtágulás miatt. valaki menjen ki a megyeri hídhoz és nézze meg.
most hirtelen erzsébet hidat találtam, 6300 tonna. gondoltam a vasúti összekötőn nincs burkolat, pedig az lenne hasonló. az 150 teli nyerges, ehhez képest a terhelés elenyésző. de az előző verzió dupla ilyen nehéz volt. biztos tud valaki ilyen szerkezetű aszfaltozott hidat mondani, azok még nehezebbek, mint a kábelhidak.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
válasz
mrhitoshi #30 üzenetére
de az azért megvan, hogy ez nem sima híd, nem sima felfüggesztéssel? én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy így viselkedjen. nem én vitatkozok egy fizikai motor számításaival. ha az az acél ott nem szakadt el, akkor
a) elszámolta magát a fizikai motor
b) valaki más számolta el magátegy normál híd esetén nem tartaná semmi a pilléreknél. itt az emelőszerkezet tornya igen.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az Xbox One elég erős a rombolhatóság szimulációjának új szintre emeléséhez.