Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    Igaz a hír. A gird valóban látványosabb a törést tekintve. Csak míg a forza3-ban ha megkoccolod pl a légterelőt az autó menettulajdonságai azonnal változnak, pl ha sérül elöl akkor túlkormányzott, ha hátul akkor meg kitör a fara és a sebesség is változik, és itt még kis koccanásokról beszélek, ahol ha 10km/h-val csökken a sebességed egyenesben akkor már visszacsúszol pár helyet. Sokkal komplexebb a fizikai sérülés hatása, ettől függetlenül nem annyira látványos. Aki úgy állt hozzá hogy új kategória lesz ez a játék az csalódik. Aki úgy hogy a forza2 folytatása az örül, újabb, színesebb pályák, jóval több szintkülönbséggel, autók, sokkal szebb grafika elérve a konzol határait, új játékmódok és online funkciók. Demo alapján mindenképpen ez az első számú a mai játékok közül.

    A belsőnézet valóban nem csillog villog mint nfs-ben, és béna az animáció a váltásnál. De nem tapasztaltam más hibát, az feelinges hogy az oldalsó tükrökhöz ugyanúgy el kell fordítani a fejed a karral mint a valóságban, a kormány meg úgy mozog és úgy hat vissza ahogyan azt kell. Oké, nem elég csicsa, de nem rossz. Előzőben ez sem volt. Ez meg folytatás, nem egy új játék.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Enton #9 üzenetére

    A sokat tölt azt jelenti hogy egy négymagos cpus, 4 gigás pc nfs shift töltési idejét harmadold. Konzolértelemben gondolt sokra talán, én írott dvd-ről használom a demot és így természetes hogy lassabban tölt, mint minden demot dvd-ről. A gyári dvd és hdd sokkal gyorsabb, majd kiderül akkor mi a helyzet. A star wars force unleashed nekem többet töltött mint ez, a teljes verzió a gyári lemezről meg sokkal barátságosabb.

    Egyébként a konzolos autós játékokat leszólni olyan, mint a playboy nyuszikra azt mondani hogy impotencia felelősek. Te dolgod. Csak akinek volt már dolga a valóságban valamelyikkel, az nem így érzi :)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Steven #18 üzenetére

    Fura hogy a dirt2-őben egy kört mentem(szintén van konzolra, mint a gird és nfs is, mégsem sikeresek annyira mint a régi forza2) ebben a forza3 demoban meg már vagy 20-at :) és még csak az egyik autóval. Mindenkinek más jön be, dirt2 egy arcade game, aminek semmi köze a valósághoz, a törés is egy látványorgia, nagyon meg kell zúzni az autót hogy változzon a tulajdonsága.

    Egyébként dirt2-től nekem sokkal szebbnek tűnik. Persze konzolról van szó, nem tudom pc-n mennyire szép a dirt2, nekem játékélményben mindenesetre sivár egy játék volt.

  • Peat;)

    veterán

    válasz orbano #25 üzenetére

    400 autó esetén ne feledjük el azt sem, hogy igen pöcsölő munka lehet az autógyárakkal egyeztetni. Régen tisztán emlékszem amikor panaszkodtak, hogy ez meg az nem engedi hogy törjön a márkája az xy játékban.

    Másrészt, a forza3-ban kizárólag vizuális tekintetben kritizálható a törésmodell. Aki játszott a kettővel vagy a 3 demojával az tudja mire gondolok. Egy kis kocc és máris változik az autó menetteljesítménye, tulajdonsága. Nagyobb kocc akkor lehet félreállni, és még mindig nem arról van szó hogy belemegyek a falba, mert akkor rögtön vége. Ennél több meg nem kell egy arcade-szimulátor közötti területen egyensúlyozó játéktól.

    Mert ez nem szimulátor. Több éve nem adtak ki szimulátort, sem pc-re sem konzolra. És nem is fognak kiadni olyan programot amivel csak a kormány,váltó,3 pedál-os műszerészkezű arcok tudnak csapatni. Nekik maradnak a modok, ami konzolon nem lehetséges. Pc-n viszont él ahogy én tudom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák