Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz m0h0senator #6 üzenetére
Ha belegondolok, üzletileg egyértelműen jobb külön. De játékos szempontból felesleges. Egy grafikus, és fizikai engine a két játék. Csak az egyik butítva van. Kb beállításokkal lehetne választani a kettő között. Az már megint más téma, hogy a nyitott világot, és a zárt, valóságban is létező pályákat, hogyan lehetne egy "tértkép" alá hozni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz m0h0senator #9 üzenetére
Van változás. De attól még ugyan azt a forzatech engine-t használják.
"The Forza franchise is built on what we call Forzatech, that's our engine, our rendering and our physics engine, and both games are built on the same platform, and we evolve that between the two studios over time."
Meg lehetne azt csinálni egyben. Csak nekik nem érné az meg.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”