Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nubreed #56 üzenetére

    Ott a DX12 lehet az opció, de a jelenlegi specifikációkból eleve hiányzik a multi-GPU támogatás, tehát még a hagyományos CF/SLI sem működik az aktuális DX12 béta API-ban. Először mindenképp ezt kellene megoldani, aztán lehet gondolkodni a gyártók mixelésén, ami egyébként elvben megoldható. Viszont szerintem a gyártók mixelése mint lehetőség fel sem merült, de persze örülnék neki, ha megoldnák, csak kicsi az esélye, ha a CF/SLI-re is mostohán néz az MS.

    (#57) Jack@l: A mostani megoldások azért ramatyok, mert nincs explicit hozzáférés a GPU-khoz, így az egész működés emiatt egy hackelt fos lesz. Az explicit hozzáférés viszont ezt teljesen megváltoztatja. A Frostbite fejlesztői dolgoznak egy job-graph rendszeren. Az optimálisan elosztja a terhelést.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák