Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andreosz

    csendes tag

    Jó írás. Gratulálok hozzá.
    Sajnos a magyar cégek többségénél ilyen a hozzáállás. Tisztelet a kivételnek.
    Én személy szerint kamionozok 21 éve és nincs az a pénz amiért átülnék furgonra. Kamionnál is előfordulnak érdekes dolgok (nyáron egész éjjeleket menni és nappal "pihenni" a 60-65 fokos fülkében, amiben persze nincs állóklíma, mert a főnöknek az drága), de furgonnál még a menetíró miatt kötelező pihenő idő sincs meg. Menj, menj! Ha baj van akkor meg fizess, már persze ha túlélted. És persze mindenért a sofőr a hibás.

  • andreosz

    csendes tag

    válasz HUNPSP #27 üzenetére

    Épp most számoltam le egy cégtől. Az okok simán kiadnának egy ilyen cikket. A következő egy régi-új cég lesz. Az egyetlen ahová visszakívánkozok a 21 év alatt. Itt úgy néz ki, hogy sikerült találniuk nekem egy olyan munkát, ami csak szomszédos országba megy, és így minden nap haza tudok jutni a családhoz. A pénz pedig ugyanaz, mintha kint hetelnék.
    Erről nincs mit írni. Viszont ha mégse jön össze, akkor megyek dán, svéd pályára. Az már megérne pár sort. Akkor összehozok egy kis úti naplót. Nagyon sok szépsége van ennek a szakmának.

    [ Szerkesztve ]

  • andreosz

    csendes tag

    válasz atillaahun #54 üzenetére

    Az autó bármilyen sérülése esetén ez úgy működik általában a normálisabb cégeknél, hogy van casco az autón és a munkaszerződésben benne van, hogy a sofőré az önrész. Ez nálunk 10%, de minimum 100 ezer. Van olyan kollégám aki a tavalyi évben 300k-tól szabadult meg ilyen módon. Megállt benelux vignettet venni és mire visszaért a parkolóba beletolattak a kamionba. Persze a vétkes elszelelt. Máskor hasonló szituban a ponyvát hasította ki neki egy lengyel.

  • andreosz

    csendes tag

    válasz csibe1 #169 üzenetére

    "A sofőr és a fuvarozó cég hülyesége,trógersága miatt "

    Látom soha nem dolgoztál sofőrként. A sofőrnek ki van adva több fel-lerakó esetén a sorrend a rakodási helyeket illetően. Néha teljesen idióta módon, de ettől függetlenül azt kell betartania. Magyarban pedig általában addig sürgős az áru, amíg oda nem ér a lerakóra, onnantól pedig raktárként veszik igénybe az autót sok helyen. Még akkor se szednek le sokszor, ha van helyük. Megváratják míg megérkezik a másik autó, ami kiszállítja vagy szükség lesz az árura a gyártásban, hogy ne kelljen kétszer mozgatniuk targoncával. A sofőr ideje senkinek se drága. A kolléga is valószínűleg egy ilyen korrekt helyen állt egy napot.
    A fuvarozó cégnél meg lehet nem is tudtak róla, hogy a másik lerakón nagyon kellene az áru. Sokszor 2-3 kézen megy keresztül a fuvar mire megkapja az, aki valójában leszállítja. Ilyenkor már elég hosszú a kommunikációs lánc és könnyen elvesznek az információk.

  • andreosz

    csendes tag

    válasz csibe1 #186 üzenetére

    Valószínűleg ezen meg fogsz lepődni, de sok munkánál nincs megadott szállítási határidő, maximum 1-2 napos intervallumban meghatározva, ugyanis ez nem menetrend szerinti buszjárat. A te határidős munkádhoz nekem csak akkor van közöm, ha kapok egy konkrét lerakási időt óra percre. Ekkor ha valami akadályozó tényező merül fel, akkor azonnal értesíteni kell a munkaadómat,amit meg is teszek. A többi az ő döntésein múlik.
    Egyébként mint a pórul járt megrendelő írásából következtethető, ez egy furgonos munka volt, amit a szállítmányozó pénzéhsége miatt felrakattak egy 40tonnás nyergesre és itt bukott be a mutatvány. Ezt megcsinálták már nálunk is. Rotterdamban felvettük a 2 komplett rakományt. Bejelentkeztünk. Visszaírták hogy várjunk és melyik autón van még 80 centi hely. Az enyém fullon volt szerencsére, a kollégám pedig megnyert még egy 1 raklapos furgonos melót.
    Ezt pénteken kellett volna leadni Budapesten, de útközben stauk miatt elfogyott a vezetése és Biatorbágyig jutott. Így lett hétfőn leadva a péntekre várt áru. Természetesen a sofőr volt a hülye.
    A telefon felvételéhez csak annyit fűzök hozzá, hogy dolgoztam olyan cégnél, ahol az volt az utasítás, hogy munkaidőn kívül ne zavarjuk őket semmilyen esetben sem (balesetnél sem!), mert nekik is van pihenőidejük. Természetesen ők simán felcsörgettek engem miután végigvezettem az éjszakát és nagy nehezen elaludtam a nappali zajban. Ez Magyar ország.
    A kártérítés kérdése teljesen jogos, . A megbízó helyében én is megpróbálnám behajtani attól akivel szerződtem, ők meg találják ki utána, hogy kin vasalják be.

  • andreosz

    csendes tag

    válasz HUNPSP #305 üzenetére

    Az nem kifejezés, hogy parasztok, egyszerűen komplett idióták gyülekezete. Mentem kifelé pár éve a Bécsi úton pótossal 40t összben. A temetőnél megszűnik a külső sáv. Sáv vége előtt vagy 150 m-el besoroltam a belsőbe 50-es tempóval. Az idióta csigás megelőztetett a tanulóval jobbról, be elém és megfékezte 30 környékére. Majdnem sikerült feltúrni. Na ilyenekből lesznek a halálos balesetek. És ezt oktatják. Többek között ezért nem számítok magyarban a személyautósok segítőkészségére.

Új hozzászólás Aktív témák