Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz Fritz Teufel #47 üzenetére
Az erre vonatkozó jogszabályok nem EU, hanem ENSZ szinten élnek.Ott van linkelve, magyarul is.
#46 <Adamsky>: A kormányzásnak muszáj mechanikai kapcsolatot fenntartania a kormány és a kerék között, így eléggé korlátozott keretek között lehet variálni az áttételt. Mert a fordulókör és egyebek függetlenek kell legyenek a szervótól, vagyis annak kiesése esetén csak a kormányerők nőhetnek meg. Meghatározott mértékben.[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Fritz Teufel #47 üzenetére
" ... egy utcai autó áttételezése egészen más ... "
Tegyük fel megcsinálják, hogy jó legyen. Az átlag "sunday driver" nincs az ilyen kormányhoz ill. áttételezéshez szokva.
Még a teljesítményhez sincsenek az emberek hozzászokva. Az ilyen túlmotorizált villanyautóknál (Tesla, Taycan) egyébként is tele van a net olyan videókkal, hogy "szétszaladnak a lovak": mondjuk rossz pedált nyom a user, aztán mire felfogná, hogy hibázott, már letarolt mindent.#48 Kopi31415
"A kormányzásnak muszáj mechanikai kapcsolatot fenntartania ... "
Igen, ezt én is tudom, de ennek ellenére, amiket korábban írtam a gyártók mégis meg tudták oldani. Viszont rémlik, hogy valamelyik márkának - talán a Lexus-nak - van olyan autója, amiben jelen van mindkét megoldás. Vagyis alapból steer-by-wire, de ha gáz van, akkor egy kuplungon keresztül zár a fizikai kapcsolat a kormány és a kerekek között.
Egyébként pont náluk volt elég komoly visszahívás a kormánymű hibás működése miatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...