Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LeliM

    kezdő

    válasz Cargo #2651 üzenetére

    A Samsung bolt is pont ilyen, sőt rosszabb, nem csak egy MM...
    Az ÁSZF meg a törvények és 90%-ban a fogyasztóvédelem és békéltető se a fogyasztó érdekét nézi, sajnos a törvények mind az eladót védik, szinte esélytelen nyerni ilyenekben.
    Sokesetben nem érdekli őket a konkrét probléma, csak nem akarnak vele foglalkozni és a törvények úgyis őket védik az ember meg le van szarva, eladták nekik jó, aztán neked mi van az senkit se érdekli már, mert ott a törvény, az ÁSZF meg minden ami szépen leírja, hogy ez bizony így jó és normális cselekedet és minden rendben van ezzel.
    Egyedül a 14 napos netes vásárlós elállás ami bejöhet, de tapasztalatból mondom, hogy az se mindig.. és a hatóságokat se érdekli... ilyen ez az ország törvényei.
    De te leaglább egy cserét kaptál, ez azért már elég jó!
    Nem jó mert nyilván pénz inkább, de azt elfelejtheti az ember.... Ilyenkor bekell nyelni, hogy pl a tárgyi telefon esetében 200k bukott vagy a hibák tudatában kell használni, ha használható...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák