Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ez a házi vízbubisítós téma téma már fél éve is előkerült. Az én módszerem azóta is ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Egy lopkodós kollégám mesélte, hogy megromlott a viszonya az asszonnyal (hogy miért azt nem), az meg még utolsó kis szívatásként felhívta a telefonjáról a főnökünket, hogy van némi cégesnek tűnő munkaeszköz a közös lakásukban. Kicsit gyanús lett, mert nem olyan munkaköre volt, amit home office-ban lehet végezni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz fatpingvin #12800 üzenetére
Volt akkoriban egy integrált wifis ITX lapom, úgyhogy költözésnél gondoltam ideiglenesen jóvanazúgy. Majd körbezsinegezem a szobát késöbb. Már lassan 4 éve húzódik a dolog (vagy pont hogy nem húzódik) pedig még falat se kéne hozzá fúrni.
Hogy egy korábbi hozzászólást idézzek: "Nincs annál stabilabb, bebetonozottabb dolog, mint egy ideiglenes megoldás." -
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz KROK640 #13298 üzenetére
Faternak van egy remek koreai kocsija, nagyjából 10 évvel azelőttről, hogy megtanultak volna ott rendes autót tervezni. Fejébe vette, hogy majd megcsináltatja rendesen mert most már megérdemli, hogy szép kocsija legyen. Mondtam neki, hogy ez így kompletten ér most úgy 100-at, de ha rákölt egy 300-400-at akkor akár még 120-at is érhet a végén. Nyilván ha nem eladni akarja az ember, hanem megtartani, akkor ez annyira nem számít, viszont az igen, hogy a töréstesztjét csillagok helyett csak fehér törpékkel értékelt annó az Euro NCAP, se lufi, se ABS se semmi egyéb hárombetűs, se zajszigetelés, se menetkomfort miközben ennyiért már valami nyomokban autóra emlékeztetőt is lehet venni használtan. Azért elvitte a szerelőhöz, hogy mondjon rá valamit ő is, de anyám azt mondta, hogy az meg még ki is röhögte.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Egy elfogadható állapotú G Astra Classic vagy valami hasonló azért komoly minőségi ugrás lenne.
Az Euro NCAP csillagok valóban legfeljebb arra jók, hogy nagyjából a különböző gyártók azonos kategórián belül egy adott időben elérhető típusait nagyjából össze lehessen vetni. Viszont a teszteredményeket is minden esetben közzéteszik a teszteredményt írott formában is ami azért már beszédesebb. Itt van például az előző autómé. Ez akkor két csillagot ért, de mai standardok szerint ez is 5 fehér törpe lenne. Ezek az első típusok amiket összetört az NCAP. Olyanok is az eredmények. Nagyjából 2000 környékén jöttek az első olyan modellek amiknél már figyelembevették a jó törésteszt marketingértékét. Ott hirtelen eltűntek az olyan dolgok a teszteredményekből, hogy összegyűrődik a lábtér, meg állbaver a kormányoszlop és hasonlók.
BiP: Rácser az nekünk is volt a családban vagy 15 éve. Az végülis egy licenszelt E Kadett volt, azon sokat nem lehetett elrontani. Sajnos utána amikor saját kútfőből akartak valamit alkotni az akkor még nem sikerült túl jól. Aztán azóta meg a KIA és a Hunyadi a legajánlottabb márkék közé tornászta fel magát.
KROK640: Én megfogadtam amikor elkezdtem dolgozni, hogy mindig tartok legalább félévnyi fizetésemnek megfelelő (de inkább több) tartalékot. Abból azért ha beüt a sz..r akkor elvagyok egy darabig, meg máshogy is állok hozzá a dolgokhoz, mint azok akik hónapról hónapra vannak, mert nem izgulok azon, hogy jajjmilesz ha nem tetszik a képem a főnöknek.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
"Van egy jól működő autóm, amit fent lehet tartani, minek cserélném? Ha nem felel meg az igényeknek, akkor persze cserélődne, de most megfelel."
A leírásom alapján úgy tűnt mintha egy jól működő autó lenne ami megfelel bármilyen igénynek csak egy kis lakatolás kéne neki? De még ha az is lenne, arra ugye garancia nincs, hogy amit jól megcsináltat az ember, az majd nem romlik el. Én is most jártam úgy a sajátommal, hogy egy tanknyi benzint se jártam le és háromszor voltam három szervízben három különböző időben előjövő problémával.
Amúgy ismerem én a régi autós szemléletet mert nekem se olyan autóm volt elsőre meg másodikra se mint amilyet szerettem volna. Olyankor az ember a lehetőségeihez hazudja magának az igényeit, mert az igazság nem esik jól (nekem sem). Vannak olyan dolgok amikben lehet engedni mert például mondhatja az ember, hogy azért jó hogy nincs zajszigetelés, mert ha az ember az M7-esen a Balatonig üvöltözve berekedne, sokkal jobban esik az első nagyfröccs. A hárombetűsek sem fontosak. Bíztam benne, hogy tudom én úgy szabályozni a fékerőt mint a blokkolásgától és persze közben egyenesben tartom a gépet, mert a kezem a menetstabilizátor, bár ezt persze akkoriban sosem próbáltam ki egy vezetéstechnikai tréningen. Nehogymár több pénzért tanuljak vezetni, mint amennyit az autóm ér. Meg persze az olcsó fenntarthatóság örök érv.
Aztán amikor volt annyi pénzem, hogy vegyek egy kicsit jobbat rájöttem, hogy jobb csendesen suhanni. Mégiscsak elmentem egy tréningre, hogy rájöjjek, a minekaznekem hárombetűsök úgy állítanak meg a "jégen" ahogy én sose tudnék, és akárhogy is számolom, a 10 évvel újabb kocsiba is kb. ugyanannyiért adják a legtöbb kopó fogyó alkatrészt, és nagyjából ugyanannyiért is cserélik ki. Az csak grátisz, hogy a régi Ecotecemmel ellentétben az új Twinport már nem "keveréket" éget. -
Kisgépkezelő
senior tag
Én sem vagyok az a nagy autófanatikus, nekem is csak egy sima H Astrám van, de abban számomra minden megvan aminek a hiánya miatt azt mondom, hogy fater mostani kocsijának feltámasztására egy fillért nem érdemes költeni, meg ami miatt én is eladtam az előzőt amikor kirohadt alólam. Némi alapvető komfort, egy normál városi koccanásnál lehetőleg nem deformálódó utascella, meg a hárombetűsök. A vezetési élmény engem nagyon nem érdekel. Közúton nem fogok nekiállni jampizni, pályára meg szívesen kimennék, de nem érzem magamban az (pénz)energiát. Egyszer mentem két kört a Hungaroringen...
...biciklivel.Escortból csak MK6-ban ültem, úgy nagyjából 6 éve, FAstrában meg szerintem még a 90-es évek végén, úgyhogy nem tudom, hogy milyen hangosak belül, de valószínűleg halkabbak mint Korea remeke ahol az ujjal begörbíthető papírvékony lemezek mögött 0 zajszigetelés van. Trabiban is ültem még gyerekként. Amikor anyám a Balatonra menet a kilóméterórát, az olyan hangos volt, hogy még 25+ év után is a fülemben van a hangja. Állítólag ki kellett kormolni bizonyos időközönként, hogy ne rakódjon le benne az olaj, de lehet hogy csak élvezte a "száguldást".
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mi résztulajok vagyunk ott egy vitorlásban. Az úgy néhány ezerből kijön /fő/éj-re mindenféle díjat, meg kopó/fogyó dolgokat beleszámolva. Azért annak van egyfajta varázsa, hogy ott van a strand, ahol kihajítom a horgonyt és lehajtom a fürdőlétrát. Fél úton az északi és a déli part közt horgonyozva nem nagyon kell tartanom attól, hogy valaki lenyúlja a cuccaimat amíg fürdök, senkinek a hülyegyereke nem hugyozik mellém (legfeljebb a halaké), és ahelyett, hogy rossz lehúzós helyeken innám a drága vizezett sört, csak benyúlok a hűtőbe és kikapok magamnak egy dobozzal, vagy csapolok egy partyhordóból. A fogyadozó sör után maradt űrt pedig bármelyik környező szőlőhegy tövében kikötve feltölthetem egy demizson borral.
opr: A franciák is így csinálják az alpesi síközpontjaikban. A helyi tulaj leszerződik a helyi irpdával, akikkel leszerződik a magyar iroda, akikkel meg leszerződünk mi. Teljesen érthetetlen, hogy ahhoz képest, hogy milyen sokszereplős a dolog, teljesen barátiak az áraik. Amikor volt az a szerencsétlen baleset egy ott sielő diákcsoporttal, akkor volt tele azzal a net, hogy minek járkálnak ilyen úri helyekre, miért nem jó Szlovákia, Ausztria, vagy akár a hazaiak. De magyarországon egy 2 kilóméteres pályarendszeren sielek egy hetet annyiért mint ott egy 200-ason, az osztrákoknál meg egy 20 kilóméteresen 1,5x annyiért.
Rimuru: Szerintem ha nem lóg túl a kereten, akkor a csak vendéglátós teljesen jó. Én annyit úgyis elkajálgattam elkávézgattam, elsörözgettem havi szinten amennyit kaptam rá, és kp-ban valami nettó 5k-t hagytam volna az államkasszában. Az olyanra megy, amire ígyis-úgyis költenék. A másik két "zseb" hacsak nem tudja az ember előre, hogy mire költse, akkor szerintem is fasság. Szüleim mentek el mindíg valami wellnesshotelbe összeveszni, merthogy muszáj már elkölteni azt is ami abban a zsebben van, úgyhogy nekik nem nagyon érte meg a szállászseb.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz qnadam #13686 üzenetére
A grindcore márcsak ilyen műfaj. Elmegy az ember egy sörért és lemarad 8 számról.
hobizoli: Nekem ott az északi parton egy badacsonyi járjuk be a hegyet, és igyunk mindenütt egy deci bort jellegű túrán kerekedett a szemem egy pár éve. Nagyjából mindenütt otthagytunk fejenként egy pár száz forintot, aztán az egyik helyen meglepetésre 2600 volt egy deci. Utána forráshiány miatt kissé rövidebbre kellett fogni a dolgot. Bár az amúgy se volt akkora baj, mert szerintem lassan 15-20 pohárnál jártunk addigra és mindenki kb. így közlekedett.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz hobizoli #13786 üzenetére
Nem ruppótlankodnak, hanem hajtanak a prémiumra és az előmenetelre. Egy nagyobb cégnél sokszor kialakul az a helyzet, hogy a teljesítményt leíró mérőszámoknak köze nem lesz a valós a teljesítményhez, de azért hajszolják őket, akkor is ha összességében a cég egésze számára ez inkább káros.
KROK640: A Francia síterepeken ahova járunk szintén úgy van, hogy 1800 méteren az isten háta mögött a helyi üzletláncban kb. minden annyi mint egy pesti hiperben. Egy mirelit pizza vagy egyéb félkész dolgok pont annyiból megvannak mint a helyi Tescoban. Kivéve a friss pékárú, az ott mocsok drága.
Szerencsére azért a Balaton parton is javulnak a dolgok, mert ahova ledobják valamelyik külföldi lánc kockáját, oda hirtelen megérkeznek a normális árak is. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Diabolis #13967 üzenetére
Szerintem nem sok köze van a bányászláznak ehhez. Sokkal inkább tulajdonítanám ezt az előző generációs konzolok relatív gyengeségének, meg annak, hogy az elmúlt évtizedben nem jöttek ki VGA/CPU generációnként új utasításkészletek/api-k, amik egyből elavulttá tették az egy-két generációval korábbiakat. A még egyel korábbi évtizedben azért még egy alig pár éves videokártyával is simán b...hattam ha felugrott egy "Error: Shader model 3.0 not aviable." üzenet.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz KROK640 #14260 üzenetére
"De én azt mondtam volna, hogy rendben, jöhet hai 20 ezressével is, az utolsó részlet ideadása után, kompenzálja a ft gyengülését egy összegben, és aztán megkapja a házat."
Akkor lettél volna ilyen bölcs, amikor Tivi nem csak a házat, de a teljes "berendezést" is megkapta tőled előre.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ezektől is az volt még az utolsó jó felvétel, amit az első lemezük előtti demójuk próbájánál a szomszéd vett fel két falon át kazettás diktafonnal, hogy bizonyítékul szolgáljon a csendháborításra. Ha nem kattintok a linkre nem is tudom meg, hogy új lemezük jött. Még jó másfél éve volt szerencsém megnézni őket, de úgy nyomtak végig egy órát, hogy nem volt olyan számuk amit ismertem volna, pedig az első két lemezüket addig hallgattam, hogy csapágyas lett a walkmanem.
Egyébként a társasház is ugyanolyan rossz tud lenni, ha nem rosszabb, mert itt ahol most lakok van 60 lakás, és olyan isten nincs, hogy legyen legalább egy olyan hónap az évben amikor senki se akarná szitává fúrni valamelyik falat. A vasbeton meg úgy viszi a hangot, hogy bárhol fúrnak az olyan, mintha a szomszéd falat fúrnák.
De ami legrosszabb tud lenni, ha az ember mellett van valami városi kötöttpályás vonal. Nálunk olyan éjfél és hajnali fél négy közt nem jár a járat, úgyhogy természetesen akkor végzik el a kisebb nagyobb javításokat. És vassal bármit csinál az ember, annak nagy hangja van. Amikor kb. 8 méter/órás sebességgel elgurul mellettünk egy dízelmeghajtású önjáró sínköszörű, vagy tudja fene micsoda, akkor kicsit kialvatlanul szoktam ébredni másnap.hcl: A Villanyos fűnyírónak a villanyos autóval szemben van egy olyan fura tulajdonsága, hogy majdnem ugyanolyan k...va hangos, mint a benzines társa.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz hobizoli #14840 üzenetére
Egykori XVII kerületiként azt mondom, hogy nem lebecsülendőek azok az elővárosi vonalak sem. Egyrészt a külső kerületekből rengetegen jutnak be azokon át a belvárosba, másrészt pedig ha fél Gödöllő, Isaszeg, Pécel, Maglód, Gyömrő, Ecser... autó helyett vonattal megy be a városba, akkor nem fog a városhatárig érni a dugó. Suliba is sokáig jártam vonattal Pestről Pestre, meg aztán egy darabig melózni is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem a rekord talán az volt, amikor a Balaton felé menő vonat 210 percet késett. De b...meg Kelenföldig. Úgyhogy gyakorlatilag később indult el a vonat a Déliből, mint ahogy meg kellett volna érkeznie az uticélomhoz.
És mivel akkor már szét volt csúszva az ütemezés, az egy sínpáros szakaszon is állt minden állomáson annyit, hogy az északi part összes restijében leguríthattam volna nyugodtan egy-egy sört míg várakoztunk. -
Kisgépkezelő
senior tag
Az a rész azért felkapott, mert azon a szakaszon van a Balaton legtöbb kikötője és legnagyobb hajósélet. Kb. az összes új és régigazdagnak van ott egy-egy hajója, csak sose látszanak, mert nagyjából csak arra vannak néha használva, hogy a hülyegyerekeik kimotoroznak pár száz méterre aztán megállnak valahol fürdeni, hogy ne a szabadstarndon kelljen lógatni a lábukat a hugyos vízbe. Néha vannak ilyen ügyvéd/bankár/sziauram kupa, meg hasonló regatták, akkor hirtelen előkerül az összes. Olyankor még én is meg szoktam lepődni, hogy mennyi van belőlük, pedig hajózok már pár évtizede.
Amúgy nagyjából a Tihanyi szoros vonalán túli vidék az ahol a nem "bulikázás"-ra vágyó ember is jól érzi magát, és a Fonyód-Szigliget vonal amitől nyugatra meg lehet élni a természet nyugalmát. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz hobizoli #14922 üzenetére
Ott a Hatvan-Gödöllő felől Csabán meg Ligeten át érkező egyik elővárosi vonal, meg a délebbi Sülysáp felől Kerten, meg Hegyen át ugyanoda tartó vonal. Mindkettőn utaztam bőven. De igazából nem is az a lényegük, hogy a helyieket bevigyék a belvárosba, meg a nap végén vissza, az csak a bónusz. Sokkal fontosabb az, hogy minél több nem helyi közlekedését oldják meg úgy, hogy ne a kerület közutait használják.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Egyszer voltam lanpartyn. Mire összedugtunk mindent, beállítottuk, hogy lássa az összes gép a többit, találtunk olyan játékot amit mindenki szeret és mindenkinél fut, mindenki fel is telepítgette addigra úgy berúgtunk, hogy végül egy percet se játszottunk.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz E.Kaufmann #15145 üzenetére
Ott is tanártól, meg tárgytól függ. Egyszer nekünk úgy standardizáltak egyetemen valami kiegészítő tantárgyat (kötelezően választható, vagy hogy hívták ezeket) , miután a tanár is érezte, hogy itt ha egy kicsit is komolyan venné a dolgot, akkor mindenki bukna hogy talán 10% fölött lett kettes én onnan %-onként egyel jobb jegy. Emlékeim szerint az enyém volt a legjobb dolgozat és még így is csak 4-est kaptam.
Persze aztán voltak olyanok akiknél meg már megbukni is csak a társaság 10%-a mehetett be, mert a többit a beugrón kiszórták. A két félévnyi kötelező latinhoz is valami szerzetest szereztek óraadónak, aki folyékonyan olvasta latinul és ógörögül a szent szövegeket és azt hitte, hogy mi is azért vagyunk ott. Pedig csak azért ültem be, mert muszáj volt, úgyhogy vért sz..ptam. Ha a vizsgaismétlés a tudás jó k..anyja, akkor a teljes tárgy ismétlése nem tudom mi. Pedig a kódja szerint az is valami általános műveltségi kiegészitő melléktárgy volt.
Mondjuk pár évvel később meglepően jól jött az a minimális latintudás is ami abból megragadt amikor németül tanultam, mert a nyelvtanuk alapjai igencsak hasonlóak.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha már annyit emlegettük a múlt héten a vasutat, a héten évek óta újra igénybevettem a magyar álomvasutak szolgáltatását. Odaértem 3 perccel a vonat érkezése előtt (becsületükre legyen mondva, az első megállóba még pontosan érkezett ) mentem a pénztárba jegyet venni, erre az egyetlen nyitott ablaknál ott volt egy valódi "Karen". Addigra már valami managert is kerítettek, fennhangon felháborodva tette szóvá a nemtetszését. Pont mint a mémekben.
Szerencsére épp mire azon lettem volna, hogy illedelmesen megkérem, hogy azután folytassák a vitát, hogy veszek egy jegyet, odébbált magától, úgyhogy gyorsan kértem egy jegyet én is. Mondta egyből a jegykiadó, hogy tud nekem jegyet adni, de helyjegyet sajnos nekem sem, mert hibás a rendszer és nem engedi, anélkül meg megbüntetnek. Ott a 38 fokban 15 kiló cuccal, rákvörösre égve és másnaposan pont nem érdekel, hogy miféle rendszerhibájuk van, úgyhogy mondtam, hogy adja ide helyjegy nélkül, a többit majd ha nagyon kell megbeszélem a kallerrel a vonaton, Már fékezett is a vonat a vágányon mire kiértem az épületből. Hát mondom b...zmeg én jó ideje nem vagyok egy törzsutas, de már amikor megláttam biztos voltam benne, hogy azért nem engedte a rendszer, mert ilyen vonatra sose kell. Nem is kérték.
Tipikus PEBKAC hiba. Szegény nőt is megsajnáltam a végére, hogy így lecsúszott a járatról. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz E.Kaufmann #15298 üzenetére
Ezeknek a motorvonatoknak ilyen villamos jellegű utasterük van legalább annyi álló, mint ülőhellyel, és többnyire ilyen elővárosi, vagy a jobb helyeken lévő "minden állomáson és megállóhelyen megáll" vonalakon mennek. Egy időben még a Ráckevei HÉV vonalán is láttam hasonlókat, de azok ha jól emlékszem dízelesek voltak. Még csak fel sincsenek számozva az kocsik és az ülések, hogy megtalálja az ember, hogy hova kéne ülnie, ha esetleg adnának helyjegyet.
KROK640: Nem sok értelme van egy moduláris telefonnak, mert teljesen jól be van lőve mostanában az avultatás. Mire elgyangül az akku, addigra pont annyira elavul a soc, mint amennyire karcos a kijelző. A hátlapot esetleg őrizgethetném, de az meg kb annak lenne a mobilos megfelelője mint amikor a házon kívül mindent lecserélek a PC-ben.
bambano: Szinte tökéletesen megvalósult szabadpiaci verseny szerintem a sportszerek üzletágán belül van, nyilván ott sem feltétlenül minden szegmensben aztán meg lehet nézni az árakat. A méretgazdaságosság sok szegmensben teljesen ismeretlen fogalom, de legalább a marketingköltségek nagyon alsóhangon 50% körül vannak, mert igazából ilyen egyet fizet hármat kap akcióban veszel mondjuk egy biciklit, csak abból a háromból kettő (drágábbat) kap valamelyik szponzorált csapat versenyzője a TdF mezőnyből, te meg viheted a harmadikat.
hcl: Egyszer még a régi Xiaomim usb csatijába ragadt be valami amit úgy gondoltam, hogy jó ötlet lesz onnan sűrített levegővel kifújni. Ahogy belefújtam, úgy dobta ki a házból kijelzőt, alig bírtam visszagyömöszölni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Én játszani szoktam főzés közben. Kicsit stresszes, mert ha lassan megyek végig a pályán, még a kajám is odaég.
E.Kaufmann: Ott a motorkódban valami gubanc van, mert az X10XE az az 1liter 3 hengeresnek a kódja ami az én régi Corsámban volt, nem az 1,2-nek. Kicsit visszasírom, hogy 5-5,5 között iszogatott bárhogy is nyomtam neki. Pedig abban nem volt elég csak simogatni a pedált, ha el akartam indulni. Mondjuk olajból is megevett volna annyit, ha nem döntök úgy, hogy kipróbálom megáll e ha nem töltök bele. Nálam nem állt.
BiP: Szerintem amúgy is kevés undorítóbb dolog van annál mint amikor egy felnőtt a más gyerekét illemre akarja nevelni, de hogy így behisztizik egy 43 éves ember, hogy nem köszönték meg neki, hogy 3 másodperccel később lépett ki az ajtón, arról még rosszabb véleménnyel vagyok.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz megott #15480 üzenetére
Nézd! Önszántadból döntöttél úgy, hogy ott elengeded a srácokat (bár a wc ajtóban szerintem alap, hogy annak van elsőbbsége aki még nem könnyített magán), de az efféle önkéntes jócselekedetek nem köteleznek senkit semmire. Ha akarják utána ők szintén önként dönthetnek úgy, hogy értékelik ezt és megköszönik, vagy úgy is hogy nem. Ha számodra esetleg komoly stresszhelyzetet okoz hogy valaki nem köszöni meg a vélt, vagy valós szívességedet, akkor jogod van arra, hogy ne tegyél szívességet. Arra viszont nemigen, hogy másokat verbálisan inzultálj.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Sose volt az normális, hogy vadidegenek kezdtek illemtanárt játszani. Aki ott a lakótelepen meg a környéken ismert engem, vagy anyámat az így vagy úgy, ha úgy érezte, besegített a felnevelésembe. Aki csak úgy névről ismert az legfeljebb anyámnak szólt, hogy oké, hogy én megtanultam a játszón a nagyoktól egy levegővel fél percig káromkodni négy évesen, de az ő gyerekének ne adjam már tovább ezt a tudást. Akikkel meg inkább együtt töltöttük az időnket azoknak a szülei meg inkább személyesen engem terelgettek a jó irányba, ha épp úgy gondolták, hogy szükséges. Vadidegen legfeljebb akkor, ha valami magunkat vagy másokat is veszélyeztető hülyeséget csináltunk, de amúgy nem.
Persze volt olyan is, de az nem is természetes és soha nem is volt az. Az soha nem is nevelő célzattal történik (még ha az is a látszat), hanem valami midlife crisisos szerencsétlen kiválasztott engem a tizenkevés éves gyereket mert úgy gondolta, hogy én vagyok az akivel szemben ha (többnyire teljesen minősíthetetlen hangnemű) vitát generál valamilyen mondvacsinált f...sságon (mondjuk az ülésen hagytam a táskámat a félig üres buszon), akkor hosszú idő után végre újra megtapasztalja, milyen élmény amikor valakivel/valamivel szemben nyer az életben. -
Kisgépkezelő
senior tag
Én is most tervezek azon változtatni, hogy német cégnél dolgoztam vagy fél évtizedet, de magyar fizetésért. A legjobb lenne nyilván a reciproka, de olyan úgyse lesz, úgyhogy úgy tűnik a német cégnél német fizetésért lesz a megoldás. Azért elsőre kicsit félek mert ezek a kis k...ök nem úgy beszélik a németet mint ahogy nekem azt tanították. Ráadásul az se ma volt, úgyhogy ami szöveget leírva megértek, abból elmondva kb. a személyes névmások és a kötőszók vannak meg. Gondoltam, hogy majd nézek ezt azt a neten, hogy kicsit gyakoroljam a hallás utáni szövegértést, de az interneten minden angolul van. Beírok valamit németül a youtube-ra és még arra is angol találatokat ad. Mindegy valahogy csak belejövök. Úgyis lehet, hogy inkább törökökkel, szlávokkal, meg persze hazánk fiaival kell majd ott napi szinten kommunikálnom a munkahelyen.
BiP: Pont ezért mondtam, hogy megvan a véleményem az ilyenről és nem feltétlen ugyanaz amit ő magáról gondol. A szomorú része a dolognak, hogy mégiscsak az volt a kindulópont, hogy az ürge attól akarta magát keményfaszalegénynek érezni, hogy egy apró semmiségért leugat egy gyereket.
A vicces része az, hogy végül a gyerek kiállt magáért és az általa kezdeményezett vitában ő lett leugatva végén a saját kölykei előtt. Az azért elég súlyos arcvesztés lehet apaként. Szerencse hogy utána itt a fórumon próbált vígaszra lelni, és mivel belinkelted ide, így én is megismerhettem ezt a remek sztorit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- Horgász topik
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen