Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sbernie

    újonc

    válasz hobizoli #4884 üzenetére

    A fórum keretei kicsit szűkek lennének ennek a témának a kifejtéséhez, de ajánlom figyelmebde a google keresőjét és a 2JZ-GTE betű-számkombinációra adott találatok végigböngészését. A Lexus sosem adott köbcentiből kihozott maximális lóerőkről volt híres, hanem a szinte elpusztathatatlanul masszív és durván tuningolható motorokról, a finom járáskultúra és halk működés mellett (többek között). Az LS400-ban debütáló 1UZ motor a világ egyik legtartósabb konstrukciója, a 2JZ meg talán a Skyline motorja mellett a legjobban tuningolható blokk. Gyári belsővel elbír a tevezett lőerő duplájával (3-400 ló simán), kovácsolt motorbelsővel nem ritkák az 1200 lóerőre húzott példányok. Az 1UZ - 3UZ motorokból rengeteg futotta le a maga 1millió mérföldjét komolyabb probléma nélkül, erről is számtalan videó van a neten ;) ahogy a durván gyorsuló 1000+ lórős Supra MKIV-esekről is.

Új hozzászólás Aktív témák