Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferrari fan
tag
Így van, nálam is volt már hasonló kérdés.
Ez ugyanolyan mint mikor ír vagy hív a user, hogy "nem megy a gépem".
-Világít rajta valami? (már rutinból ez az első kérdés ilyen megkereséskor nálam)
-Igen, villog is.
-Áhh, akkor megy az a gép, csak képet nem ad...Monitor be van kapcsolva?
-PERSZE MINDEN, NE NÉÉZ MÁR HÜLYÉNEK...
-Ok, leballagok (emeleten volt az IT iroda)....
Nézem, monitor nincs bekapcsolva..feltűnik, hogy az asztalon át lett rendezve pár dolog, egyből nézem a monitor hátulját, hát a kis huncut táp kábel nem ki van húzódva
"Minden be van kapcsolva ahaaa..."Ugyanerre az esetre pedig másik változat, amikor az elosztó van lenyomva, de a gépe megint szar...cseréld le!
Egy kolléga mondását átvettem én is, sok esetben igaz, csak vele ellentétben a Usereknek nem mondom a szemébe
"Default-ból minden User hülye."[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz koby11h #27584 üzenetére
Ohh erre van egy jó storym, régebbi melóhelyemen fel lett véve egy emberke, IT és irodateknikával foglalkozik a cég, mind állami mind magán szektorba, kisebb bolttal, de leginkább szervizként működik.
Emberkénk 30 közelében járt, már fura volt, hogy a CV-jében elég sok munkahely felsorolva pár évente váltva helyett, de hát lehet így hozta az élet, tudott is magyarázatot adni rá, ami a legtöbb esetben meg is állt.
T-Systems meg hasonló helyeken dolgozott. Mind1 is, nekem valami nem stimmelt már interjú alatt, de nem én voltam a döntnök, fel lett véve, nézzük meg.
Hát a gondolkodás nem volt az erőssége, az IT ismerete is kezdett előjönni, konkrétan, hogy nem sok van, lassan már egyedül se lehetett hagyni dolgozni, pár helyzetben miatta visszakellett menni az ügyfélhez, sokszor 50-10km-t újra megtéve.
Főnök kiküldte, mert mi többiek más melót csináltunk, hogy az egyik Önkormányzatnál wifit kéne csiholni a tárgyalóba, ott az eszköz a polcon, vigye ki, itt az UTP, kicsit kábelezni is kell valószínű a másik routertől, de nem sok, szépen ízlésesen oldja meg.
Ez délután volt, azt mondta megcsinálta. Másnap reggela polgármester hívja a főnököt, hogy nem egészen érti a megoldást, nézzünk már rá.
Kimentem és a következő kép fogadott, ezt a skiccet én készítettema fönőpk számára, hogy lássa mi is volt:
[link]
A Router felirat alatt van a tárgyaló.
Konkrétan 2 ajtón és a folyósón keresztül húzta a kábelt, a mosdók ajtaja előtt 1m-rel
Baromi gyorsan megszűntettem ezta borzalmat és megcsináltam normálisan...
Épp időben, mert valami nagy megbeszélés volt aznap a tárgyalóba, ugyanis ahogy kész lettem, az összes önkormányzat polgármestere és jegyzője megérkezett a megbeszélésre és nem egy ügyfél is... Húhh ha látták volna amit én...
Emberünk már nem sokat volt nálunk, végül egy helyi gimnáziumba ment el "rendszergazdának", álá másolós fiúnak -
Ferrari fan
tag
válasz koby11h #27631 üzenetére
Fúú az azért az is merész....
Itt az volt a baj, hogy nemcsak a srácot minősítette a munkája, hanem a cégre is rossz fényt vetett..meg vetett volna
E.Kaufmann:
Álmennyezet nem, igen az igényesebb megoldás a kábelcsatorna, de a sima kábelvezetőt felszögelgetem lent a csempe felett az is megoldás akár, körbe az ajtónál elvezetve...
Végül az lett, hogy a folyósón lévő szekrény tetejére költöztettem az eszközt irodai ajtó mellett, amit a világos vonal jelöl, szépen elvezetve az ajtónál és a szekrénysor mögött!(eredetileg előtte vitte és az ajtót se lehetett becsukni )
Tárgyalóban bőven volt jel így is, nem kellett az ajtó mellé vinni... -
Ferrari fan
tag
válasz Chaser #27635 üzenetére
Hát...gondolkodtam én is ezen, talán ez volt az utolsó csepp és vízválasztó, ha legalább ezt meg tudja ugrani akkor még nem küldi el...hát nem jött össze el is lett küldve
De más gondok is voltak vele.....pl pont nem sokkal a kábelezése előtt kiosztottam neki melót, hegyekbe álltak a gépek a szervizbe és telepíteni keleltt volna és visszakérdezett, miért ő csinálja, miért nem a másik?
A másik éppen bevételezett, csak ő erről nem tudott, meg mi köze hozzá...jól kiosztottam, még a főnök is átjött a szervizbe az irodájából, mert nem igen hallotta még így a hangomat mint akkor -
Ferrari fan
tag
válasz totron #27638 üzenetére
Érdekes megközelítés a főnökséget hiábaztatni ebben a helyzetben, szerintem.
Jött az ügyféltől egy igény, legyen wifi a tárgyalóba, mert a meglévő eszköz az épület másik oldalán, ami folyósó mögött lakik, már gyenge. Pár nappal másik kollégával jártunk arra, elmondjuk a főnöknek nem nagy munka megvalósítani.
Másnap főnök kiadja a feladatot "Pisti kollégának" , hogy ezt kellene megoldani a meglévő routerből kábelesen eljutva az új eszközig. Itt van minden hozzá, menjél ki.
Hallottam a beszélgetést, vissza lett mondatva a sráccal a lecke, mit hol fog találni, sőt én is beleszóltam szerviz vezetőként, mit hol talál, mik a jelszavak vagy hol fogja megtalálni a konfiguráláshoz a dokukat.
Ráadásul nem első hasonló feladat volt, amiben részt vett a "Pista kolléga" is, csak nem egyedül.
Nekem evidens, hogy nem a folyósó és a közlekedők kellős közepén a földön viszem a kábelt, meg az ajtó közepén, úgy hogy bárki el tud botlani benne, ajtót nem lehet becsukni stb...
Ehhez azért nem kell kiviteli terv, meg semmi különös, csak józan paraszti ész, és életre valóság
Nah ez hiányzott, ami ekkor teljes tényszerűsséggel kibukott....
Azért egy magát rendszergazdának, hálózat építő tapasztalattal rendelkező, 30 év közeli férfiról nem fogod gondolni Te se, hogy ezt az alap dolgot nem tudja megugorni.....Ezért is mertük neki adni ezt a feladatot, úgy hogy nem megy ki kolléga vele -
Ferrari fan
tag
Na neeeee....
Mondjuk hasonló esetem nekem is volt 2 emelet lemászás után, hogy bocsi, benéztem, ki volt kapcsolva az elosztó , de cserébe az illető ott helyben már főzte is a kávét nekem, ha már lehívtalak és itt vagy meghívlak egy kávéra, így már megérte neked lemászni . -
Ferrari fan
tag
válasz F.E.K.. #27648 üzenetére
Túl sok minden történt egy éjszaka alatt, lehet még hazafelé már a sokadik kúton tudott csak tankolni és a sok várakozás miatt már azt hitte több nap telt el + bye bye 480-as üzemenyagár
Lenry
pn4hvqChaser: Mondjuk úgy, hogy egyrészt 1 emberes munka lett volna, midnenki más nagyobb melóba volt, msárészt voltak fényvillanásai a kollégának, amikor a remény felcsillant még is csak használható lesz "Pista" pár dologra így meg lett szavzva egy kis bizalom, cipekedésen kívül
(jah várjunk csak, arra se nagyon nah mind1, részemről ennyi a story és ponty ).[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz virkir #27664 üzenetére
"Ugye ismerjük a hüjje fokozását hülye-hülyébb-rendőr-postás-vasutas."
A könyvelőket se hagyjuk ki a felsorolásból, rendőr és a postás közé elfér, tapasztalatból tudom .Erre egy ma reggeli bizonyíték, hibabejelentés könyvelő részéről, nem email, levelező szolgáltató vagyunk, hanem egyedi programot kínálunk könyvelők számára:
"Tisztelt szolgáltató ! Nem tudom mi lehet az oka, nem tudok bejutni az leveleimhez. Egy szöveg közli, hogy fontos, hogy védve legyenek, az adataim. Rá kattintok a nem engedem szövegre és a folyamat nem enged tovább. Mi ez az aljasság. Úgy is tudnak rólunk mindent. Ez valami kattintási őrület. Hagyjanak békén."
[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
Egy újabb élmény a mai napon, bár nem szakmai, de nagyon tanulságos és sokakat érinthet.
Shellnél tankolok régóta, család is van Smart kártyánk. Jön az email nekem, csekkoljam a pontjaimat a weboldalon, mert a lejáró pontok elveszhetnek. Nézem, nekem nincs lejáró, feleségemnek viszont van. Ok mit kapunk ezért a pár pontért, meg van a termék.
Újdonság, másik oldalon kell kiválasztani a terméket és megrendelni, Te csak egy kupont vettél a pontokból ...fura ok meg van a kupon.
Felmegyek az oldalra, felül szemet szúr a 2500Ft-os szállítási költség
Nézem alul a szállítási feltételeket
Mind1 mekkor a csomag a szállítás 2500Ft, és csak utánvéttel lehet rendelni, shopba sincs már átvételi lehetőség, GLS a szállító.
Párom történetesen egy kisebb futárcégnél dolgozik, így képbe van az árakkal, hát a 2500 nem kis lehúzás...
Ok, van chat ügyfélszolgálat a smart club oldalán, írok...45 percet vártam, úgy hogy a sorban én voltam a 3. amikor írtam (egy idő után márcsak az órát írogattam 10 percenként a chatbe, lássák ott vagyok még ), jah és mikor kellett akupon kódja, akkor kiléptetett az oldal , de hál istennek a beszélgetés megmaradt és ott folyatatódott, ahol megszakadt
Szóval aki beváltaná pontjait, az ne az oldalon tegye, hanem a shopba a kúton.
Amúgy amikor végre lett ügyfélszolgálatos a túloldalon, nagyon segítőkész volt, továbbította az üzenetem és a problémát a megfelelő osztálynak, vissza fogjuk kapni a pontokat és nem fog lejárni sem. Elnézést kért a hosszú várakozásért is, elég sok a panasz, azért írtam neki, hogy ennek talán a félrevezető tájékoztatás az oka, ha a pontbeváltásnál látszódna, hogy 2500 lesz a szállítás, akkor be se váltanák a pontokat az emberek, így meg előbb utóbb a fogyasztóvédelem is be fog szállni a buliba és egy nagyobb összeggel fogja jutalmazni a félre-, illetve hiányos tájékoztatást...
Természetesen a beszélgetésből lementettem emailre a másolatot. -
Ferrari fan
tag
válasz philoxenia #27731 üzenetére
Az már különbség...ehhez képest tegnap délután Balatonbogláron a Tesconál lévő Shellnél, le volt láncolva az összes kútoszlop, kifogytak
-
Ferrari fan
tag
válasz koby11h #28118 üzenetére
De ehhez már gondolkodni kellene
Ehhez kapcsolódik az a mondat amivel ki lehet kergetni a világból: "Jah, erre nem gondoltam"
Mind ügyfél, mind szakmabeli részéről, bár bizonyos esetekben a szakmaiasság megkérdőjeleződik ennél a mondatnál már nálam, volt pár "kolléga" aki túl gyakran használta, mikor egy meló után meg lett kérdezve, hogy miért nem így vagy úgy csinálta meg -
Ferrari fan
tag
-
Ferrari fan
tag
Közbe új bejelentés érkezett hozzánk a programunk használatával kapcsolatban és ki kell írnom magamból , aminek előzménye van.
Bejelentővel 1 hete beszétlem telefonon, mert felhívott, azt se tudta melyik cégére van az előfizetése, se bejelentés számot..jól kezdődött...pedig könyvelő...Még jó hogy a programunk kiírja, elmondom hova mejen és hol látja. Pipa.
Elmondtam neki a bejelentésével kapcsolatban, hogy így év elején nagy a hajtás nálunk, nem voltunk két ünnep között, NAV is csomó mindent változtatott, le kell követni, a kérdése meg nem egyszerű utána kell járni, ráadásul a kérdésébe nem én vagyok az illetékes a kollégám keresni fogja.
Erre telefonba ugyanúgy felteszi a kérdését, ő csak erre akar választ Elmondtam nyugodtan, hogy nem tudoma választ nem vagyok könyvelő, se a fejlesztési csapat része.
Beszélgetés után így voltam: [link]
Ma meg írt, hogy mikor kaphat választ a kérdésére, amit már pár hete feltett.
Jelenleg ott tartok, hogy a következőt írom meg neki :
"Mivel még nem tudjuk, amit tudnunk kellene, hogy meg tudjuk írni mikorra tudjuk, ezért nem tudjuk megmondani, mikorra tudjuk meg, amit jelenleg nem tudunk."
-
Ferrari fan
tag
Igen tudom, de szerinted hány mezei user tudja az otthoni SSID-ját (vagy ahogy neki mondod, otthoni wifid neve)?
Főleg, ha meg sincs változtatva a gyári beállítása a routernek, amit a szolgáltató ad...
Ebben az esetben, ha SSID-t még meglépi a user, akkor a jelszónál rendre mind elhasal -
Ferrari fan
tag
Így kell
Én le se merem írni a munakidőmet, mert meg fogtok kövezni
9-15 hétköznap és ha bármit intézni kellene alatta pl posta stb. akkor simán megoldható, túlóra sok nincs, jah és full HO van Ügyfélszolgálat vagyok egy személyben+ a főnököm, akia fejlesztő a cég saját programjait felügyelve, telepítve. -
Ferrari fan
tag
Jajj de szeretem én is ezt mikor mindent leírsz, direkt rövid mondatokban, aztán még így is a második mondatban lévő infora kérdez rá az olvasó, hogy azt hogy is kell avgy hol találja, amikor oda van leírva...
sokaknak nem megy az értő olvasás de néha beszédben se
Pl. nálunk a számla emailjében kapják az új ügyfelek az első rendszer által generált jelszót, ezt telefonban el is szoktam mondani..hát 10-ből 7 a számlát nyitja meg és ott nézi, keresi a jelszót , jah igen könyvelőkről beszélünk[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz Ferrari fan #28493 üzenetére
nah nem hittem volna, hogy egyből lesz további példám a leírtakra...ráadásul ekkora
Ügyfél felhív, hogy új felület van egy adat számára a NAV-nál a régi oldalon már nem hozza azt amit kell. Beszélek a fejlesztéssel, igazítunk az új lekérési lehetőséghez és file-okhoz, ügyfél töltse fel Heldpesk felületre új ticketnél a problémás file-okat...Ezt telefonba is elmondom, egyértelműen.
Ticket:
Már a megszólításnál elvérzik, 2 telefonhívás és bemutatkozás után Gábor lettem, pedig Dávid vagyok
Leírás, telefonbeszélgetésünkre hivatkozva küldöm a problémáról a fotókat (A letöltött állományokat kértem ), a saját progrmaunkról kaptuk meg, a kinyomtatott(fekete-fehérben ) és bescannelt!!!! pdf-eket
Végem....UI:
Köszönjük NAV, főleg hogy az új ÜPO-ra az lett mondva hogy az az ügyfelekké, a szakma meg, kap új programot, portált, addig minden régi dolog tovább működik pl a régi EBEV felület.....! ..eddig működött úgy nézz ki...@hcl:
Uhh jajjj..de még matrica is van a gépen...mert ha még nem lenne, bár ahogy írod arra sioncs mentsége[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz mancer7151 #28907 üzenetére
-
Ferrari fan
tag
válasz KROK640 #29303 üzenetére
Én ugyanígy jártam az ingyen kapott, leselejtezett, 40db Dell Optiplex 360 C2D gépekkel, 5 vagy 6 db-ot eladtam működő, telepített gépként, aztán már senkinek nem kellett, nekem meg kellett a hely, meg a fűtés felújításba némi büdzsé növelés...pedig nem kértem sokat érte, az alapgép volt egy 10ezres, nagyobb HDD + több RAM pedig 18ezer, úgy hogy csak be kell kapcsolni és használni...
Szóval a maradékot bontottam és elektronikai hulladék felvásárlónál (egy mogyoródi cég, az országban az egyik, ha! nem a legjobb áron felvásárló)végezte mind a kis 80GB HDD-k, mind az alaplapok, mind a CPU-k, hűtőbordák,ház darabok stb...RAM-okat megtartottam, abból nem volt sok, kb 50ezret kaptam értük összesen, jobb mint a semmi[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz KROK640 #29321 üzenetére
Háát, ezek normál házasok brand gépek voltak, nem SFF. CPU-t lehetett cserélni bennük, amúgy C2D E8900 volt legtöbb. Táp is még megoldható, Normál VGA belement gond nélkül, de így se kellett senkinek
5 éve...Közbe kíváncsiságból rákerestem a CPU típusra nehogy hülyeséget írjak. Egy érdekes google találat:
Alza találat egész pontosan
Az új Ryzen 7 2700X ennyi ...durva[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz KROK640 #29331 üzenetére
Te jóságos ég... nah ennyit arról, hogy meló közben írkál az ember és most nem is találom már a Google találatot ami alapján lemertem írni az E8900-at, tényleg 8400 volt bennük ezt a benézést...jujj
még jó hogy zacskó van az avatarom fején, így már azt nem kell ráhúzni
Anyámnak 4GB RAM-mal mai napig ilyen gépe van, amit használ is naponta, csak SSD van már benne Win10-el és tökéletesen megy már 6 éve
A Csillagos részhez tudok én is hasonlót, szintén számtech boltba kezdtem, és a világért nem tudtad megmagyarázni, hogy neee már....szerencsére ritka volt az ilyen beragadt termék, általában a főnök is passzolta el, mert mi már kirakni vagy megmutatni is cikinek éreztük .
Story:
Vidéki kis számtechbolt, bár annál nagyobb forgalommal, főnök egy akkor igenis rohadt drágának számító VGA-t hozott nagykerből, 150ezerért volt kitéve, valamelyik legnagyobb megafull VGA akkoriban.
Ketten voltunk dolgozók, mi azt mondtuk, ez nem fog elmenni, hiába hozta.
Főnök: DE, de el fog menni, ha meg nem akkor bizományba itt volt egy ideig és kész...
Bezzeg amit kértünk és tudtuk hogy eladható termék, abból nem hozott egyet sem, mert a VGA elvitte a keretet nah mind1
Másnap délután bejön egy srác és nah mit keresett!??
Úgy van, pontosan ugyanazt a kártyát amit a főnök hozott a polcra.
Nem kell ecsetelnem hány napig vigyorgott a főnök és dörgölte az orrunk alá, hogy ugye Ő megmondta..... -
Ferrari fan
tag
válasz mancer7151 #29346 üzenetére
5-en voltak ebből 3-nak ígértük, hogy lesz.... lett is csak 1 héttel később
-
Ferrari fan
tag
Nem vagy egyedül és legyen itt, akkor egy klasszikus
Art Of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix)
és egy kis TranceCore a művelődéshez :
Náksi vs. Brunner - B-DayAmúgy nekem vegyes az ízlésem zeneileg, bár ez nem jelenti, hogy minden bejön.
-
Ferrari fan
tag
Pontosan!
Nekem meg ez az új ehhez hasonló:
"nem birkózunk takonnyal, mert az közben nyakon nyal, Győzelmet hiába is aratsz, attól te még taknyos maradsz."
Geszti Péter - Ne vitatkozzál hülyékkel -
Ferrari fan
tag
válasz KROK640 #29710 üzenetére
"egyébként ebben a beosztásban az is "szép", hogy oda-vissza telibekapja az ember a csúcsforgalmat, és este fél 7 mire hazaér, és még nem csinált semmit. Reggel viszont már 6:45kor lehet indulni, szóval a 6:15-ös kelés elkerülhetetlen"- Nah éppen emiatt mondtam vissza egy melót, úgy, hogy behívtak interjúra egy meg se hirdetett pozira (állás börzén adtam le az öneletrajzom és beszéltem a HR-essel), mindent ígértek, csak a munkaidő volt probléma, csúcsidőn kívül 20 perc volt az út kocsival az M0-án, csúcsidőben több mint 1 óra
És igen csúcsidőben kellett volna menni minden egyes nap, oda-vissza, úgy hogy a műhelyekben reggel 7-től este 19-ig dolgoztak....szóval lehetett volna egy kis rugalmasság ebben, de végül nem engedtek belőle.
Pedig az interjú végén már úgy vittek körbe, hogy mit hol találok majd amikor kezdek, stb..Egyik legjobb állásinterjúm volt pedig...
Aztán a HR-es végső emailjénél jött a fekete leves a részletekkel, a munkaidő beosztásán nem lehetett változtatni, fix
bár legalább a fizut nem vágták meg az interjúhoz képest - volt olyan hely, ahol interjún jóval többet ígértek, aztán a végső összeg már összement a mosásba
De ezután jött ez a hely, ahol már több mint 3 éve vagyok full HO-ba, igaz kevesebbért, de sokkal többet ad összességében@hcl: Még jobb, ha elintézni valód van és előbb lelépsz 1-2 órával és le se kell dolgoznod (persze visszafelé is adsz nem csak elveszel )
[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz totron #29740 üzenetére
Az egyik számtechbolti melóhelyemen az ilyen vásárlókból lettek a vevőink
Az épületbe volt a mi boltunk a belső udvarban és a külső részén volt egy másik bolt ahol elég durván bántak az ügyfeleikkel, vagy rájuk se bagóztak, hanem haverral beszélgettek, ügyfél meg mintha be se ment volna folyt tovább a beszélgetés (ügyfél mesélte).
Aztán mi a belső udvaron voltunk, a kapun volt kint hogy számtechbolt az udvarban és így csomóan jöttek be hozzánk, hála a másik bolt modorának stb...
Igyekeztünk, igyekszem és ők is, most is mindig normálisan elmondani a dolgokat, még a leghülyébb kérdés esetén is, hisz nekünk ez a szakmánk, aki bejön/hív annak meg nem, ráadásul Nógrád megye a helyszín, szóval azért volt már pár vicces kérdés, kérésünk, amit miután az ügyfél elment jól megbeszéltünkszóval az ügyfél, aki a másik bóltból sarkon fordult, mert még köszönni se köszöntek neki, pont úgy jött be, hogy nálunk teltház volt, kollégám még telefonba is volt, még is köszöntünk mindketten és türelmét kértük. A hölgy az unokáinak vett 2 db kezdő gamer laptopot, mindennel együtt ami laptop mellé kell. Miután átvette pár nap múlva csokival és pezsgővel tért vissza megköszönve a kiszolgálást és abban azt a minőséget amit "letettünk" az asztalra neki, mindezt (mármint az első kiszolgálást) úgy hogy azért tele volt a bolt és 5 percet kellett várnia legalább. Törzsvásárló lett, nem kell mondanom
Ráadásul lassan már pótnagymamává vált számunkra fiataloknak az üzletben.De teljesen megértem amit, írtál, szomorú sok helyen az emberhez való hozáállás, főleg, hogy elvileg az én pénzemből, mint vevő, kapja a fizetését és van hol dolgoznia...
-
Ferrari fan
tag
válasz koby11h #29792 üzenetére
@opr és @koby11h
Kollégák!
Igaza van mindkettőtöknek valahol.
De ha szakmai részről nézem, akkor:
1. Adott feladatra megfelelő szerszámot kell használni.
Vagyis, ha gyors, rövid távú megoldás kell laptop, bekapcsol használ pár év és csere.
Hosszútávon gondolkozva, HA a user soha nem viszi sehova a lapost, hanem csak az aztalon van bedugva töltőre (max +monitorra), akkor asztali gép felé érdemes menni. Ha hurcolni akarja, akkor noti.
4. Ne nehezítsük meg a későbbi dolgounkat se, lásd @koby11h álláspotnját, neki kell majd foglalkozni később a géppel és mivel alapesetben mi ajánljuk is a gépet, rohadt ciki lesz pár év múlva magyarázkodni, hogy miért kell és mennyit még rákölteni a kicsikére
+1. Hagyjuk a Userre a végső döntést, ő fizet végül is, aztán övé a felelősség is ezért a későbbiekben.
+2. Én azt is elszoktam mondani, amikor tőlem kérnek tanácsot hogy mit vegyen valaki még és tényleg majdnem mind1, hogy asztali gép vagy noti, hogy mi mennyi lenne, ha bármi történne vele pl a cola, pálinka bele ömlik a billenytűzetbe. Asztali gépnél bill csere kb pár ezerből megúszva, laptopnál már ez fájdalmas következményekkel jár -akár új gépbe is kerülhet -
Ferrari fan
tag
Ok, értem....ilyen alapon senki ne vegyen semmit, mert előbb utóbb vagy tönkre teszi vagy elveszti
De, amikor a vadi új laptopot megveszi a DJ, hogy a szilveszteri bulira már az új géppel villoghasson, majd a pálinkát mellé öntve, az a gép billentyűzetén landol, amit izzó cigaretta hamu követ és az így keletkezett elegy begyúllad és az ijetség következtében az asztalról leverik a gépet, ami további kijelző és burkolat törést szenved ezen művelet közben
Háááát egy laptop könnyebben kap ezt azt, mint egy asztali ez a szerény véleményem, sok éves szervizes és szerviz vezetői tapasztalattal a hátam mögött, visszagondolva, hogy ilyen stroy mindig a notikkal volt
Amúgy fenti esetnél egy hatalmas pirospont az akkori Acer garancia kezelésnek , volt amit garanciába cseréltek alkatrészt, a többire meg olyan méltányos ajánlatot adtak, hogy bontva se kapod meg az alkatrészt, nemhogy újonnan. Mindezt azért (megkérdeztük), mert az ügyfél elégedettség többet ér(t) számukra -
Ferrari fan
tag
Öröm olvasni a fórumot, nem semmi ez az asztali gép vs lapos érvelések
Számtech boltba mi hasonlóan próbáltuk tudatosságra nevelni a usereket, már akit lehetett, de ilyen esetbne tényleg az van amit @hcl kolléga is ír, hogy ha nem hallgatott ránk (+ráadásul nem nálunk vette meg!) akkor szerviznél, telepítésnél vastagabban fogott a ceruza, de maszekba is.Ma reggel első hívás, de már nem az első eset az elmúlt 3 hónapban...
Hölgy: "Kaptam egy emailt önöktől, hogy a citromailem fizetős lesz"
Én: "Nem tőlünk kapta az emailt, hanem a citromailtől. Mi egy citromailes beállítást tettünk közzé a weboldalunkon. Gondolom Google-ben keresett rá a citromail ügyfélszolgálatára"
Hölgy: "Igen, ott kerestem rá."
Én: "Citromailnek nincs telefonons ügyfélszolgálata, üzenetett tud írni nekik csak. De igen fizetős lesz vagy már az is, ezért ha ingyenes email szolgáltatást szeretne válasszon másikat pl. gmail.com-ot ajánlom informatikusként"
Hölgy: "Gmail.com-ot? Ok, köszönöm a segítséget és elnézést a zavarásért"Máskor volt, hogy a hívót fél óráig kellett győzködnöm, hogy mi nem a citromail vagyunk, nagyon el volt tájolva és sehogy nem értette, hogy lehet hogy amit hívott szám nema citromailnél csörgött ki
De hogy a fenébe nem veszik észre, hogy nem is a citromail felületén vannak , ugyanis google keresésre rá kellmenni az oldalunkra (ami kicsit sem hasonlít a citromailre), hogy lássák az ügyfélszolgálati számunkat -
Ferrari fan
tag
Jól van az oldalunk optimalizálva és a különböző email szolgáltatókhoz van egy beállítási segédlet, így a citromailhez is.
Az emberek meg elég kitartóak, már aki telefonál, mert nem vagyunk az első 5 találatba benne
Kb olyan mint ez... -
Ferrari fan
tag
válasz totron #29903 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy havi 2-3 hívás van most, mióta megjelent a hír és erről az új szolgáltató emailt küldőtt az ügyfeleinek, hogy fizetős lesz a citromail.
Ebből volt akivel rendesen harcolni kellett, hogy mi nem a citromail ügyfélszolgálata vagyunk, hiába mondja hogy az van ide az internetre írva, hogy ügyfélszolgálat és az a szám amin most beszélgetünk, alig értette meg, hogy a weboldal a miénk és nem a citromailé, pedig még c betű sincs a domainünkben nem hogy mailAz írásom csak annak kiírása magamból, hogy mennyire mély és fájó itt a túloldalon időnként az emberi butaság, "jah én, erre nem gondoltam" és hasonló hozzáállás, ami egy picike figyelmességgel elkerülhető lenne(egyszerűen értelmezve jelen esetben egy webolalon látottakat, mert a google nem írja ki a telfonszámunkat, ahhoz rá kell menni a találatra és az oldalunkra), hogy egy ügyfélszolgálatot nem odaillő témába hívom....
Amúgy tudom ilyenekből születnek a 112-es segélyhívó videó vicces/szomorú montázsai
A topic célja is valahol tudtommal, kis "dühöngő" számunkra, jó értelemben"A pluszsegítség, mint gesztust nyilván szimpatikus. Sok fejben él - a nagyranőtt facebooki univerzum kivételével persze, ami mindenre is jó - a cipőt a cipőboltból elve, tehát a tartalmat követnie kell a domainnek, minél szorosabban, illetve ugyanez visszafelé is: a bejegyzett tevékenységhez/névhez csak a szorosan kapcsolódó infó a szerencsés a honlapon."
A "citromail" (és az összes többi email szolgáltató)mint email szolgáltató és annak átírányítási beállításainak ismertetése szerepel az oldalon lépésről-lépésre, képpekkel, ami az egyik funkciónkhoz szükséges, a programunknál. Ez pedig szinte nélkülözhetetlen funkciója a programnak, így kell a leírás is a beállításról.De nyílván szeretnél segíteni, én úgy vagyok vele, ha tudok segítek, csak ha közbe becsörög az igazi ügyfél akinek gondja van és egy iylen miatt 1 lefárasztja magát az ember agyilag, kettő hívhatod vissza az ügyfelet akit várakoztattál és vagy elérsz vagy nem...és itt már bosszantó összességében, de ez van, egy ügyfélszolgálat számíthat ilyenekre is.
[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
válasz TESCO-Zsömle #29906 üzenetére
@TESCO-Zsömle: ezt most nem értem sry
-
Ferrari fan
tag
válasz KROK640 #29918 üzenetére
Nem Te nem találtad meg a számtech boltos találatot, hanem nem vagyok számtech boltos már, 7 éve már nem..huhh de szalad az idő...szóval innen is vannak a storyk, tapasztalatok egy része, de azért ebbe a 7 évben is ismerősöknek, meg egy két melóhelyen kollégáknak is kellett ezt azt csinálni a rendes rendszergazdai meló mellett, pár érdekes helyzettel ekkor is találkoztam....
Jelenleg ügyfélszolgálatos, supportos és rendszergazda vagyok egy személyben, a főnökömmel együtt, maradjunk ennyibe
Hmm az már nem kis képesség, hogy más oldalt nézve titeket hívott
@koby11h: Így kell ezt csinálni,ami másnak szemét, az lehet másnak érték is -
Ferrari fan
tag
Kb ez volt a reakcióm , ma hívott fel az ügyfél, hogy 6.hó 15-én írta meg a javaslatot és még nem valósult meg.
Ezen 1 esetben nem lepődnék meg, ha előtte telefonon nem egyeztetett volna velem és mondtam volna el szájba rágósan (mivel hívott úgy tűnik nem eléggé szájba rágósan ), hogy ennek a megvalósítása azért adatbázis módosítást is igényel és több hónap is lehet. De ez mivel megtörtént, sőt, én mondtam írja meg részletesen mit szeretnének (ez legalább ment neki, voltak akik ezt se tudták megugorni ) magyarázhattam el még részletesebben, hogy nem kívánság kút vagyunk és egyik pillanatról másikra mennek a fejlesztések stb stb...ahogy gondolom sokatoknak hasonló beszélgetésekre és írására megy el a munkaideje egy jó része..[ Szerkesztve ]
-
Ferrari fan
tag
vísítok...."De dulván!"
@koby11h (#30767): Akkor lehet, hogy ők már használják élesbe a Chatgpt-t@net84 (#30768): Nálunk piros betűs ünnepnap volt, amikor vittük ki méh telepre a selejtes gépeket, de szép is volt amikor a régi, már alkatrésznek se használható Konica fénymásoló akkorát repült a kocsiból kifelé, hogy még a madarak is megirigyelnék
-
Ferrari fan
tag
válasz E.Kaufmann #30844 üzenetére
Mint hivatalosan Internetes Alkalmazásfejlesztő, aki 2011-ben végzett, válaszolnék a kérdésre. Bár eltelt pár év, szerintem nem változott sok minden, sajnos...
A képzés során, ami anno OKJ keretén belül 2 év volt, 1,5 évben tanultunk rendes programozást, miközben vállalkozás, munkavédelem, meg! ECDL szintű Office termékek kezelését (nem volt elég erre a gimi, meg szakközepes 4 év, nah mind1 )
Szóval, PHP, MySQL, kis Javascript (egy kis Jquery hozzá), akkor kis próbálgatása a HTML5 és CSS3-nak, amit már bevezettek funkciókat, de csak érdekességként néztük meg, hogy működik az elődhöz képest, de szakdogába nem mehetett belőle semmi, mert még nem volt kész.
ÉS a C#, amiből több vizsga feladat is volt, hál Istennek legalább a szakdoga weboldal volt...
Nagyon kevés dolgot mutattak meg, hogy a php ini-be mit kéne beállítani, kb ha egyedi problémád volt, akkor így jártál túrd a könyveket és a Google jó barátod, max volt egy két egyetemről kipotygott (családi ok miatt vagy egyéb okok, nem rúgták ki egyiket sem) osztálytárs, aki ennek köszönhetően képbe volt (ott tényleg programozni tanultak). Jó néha a tanár is tudott segíteni. Jah meg a prog.hu, ahol tudsz kérdezni, ha bajba vagy.Szóval ennyi....így kerültünk ki a nagy világba, maréknyian tudtunk elhelyezkedni szakmához közeli vagy szakmába vágó területen (még a gyakorlati hely is problémás volt sokaknak, volt akinek a suli intézett végül, vagy a sulin belül vagy egy helyi számtech boltba gyakorlatot, hogy mennyi webfejlesztés volt benne..hmm pont annyi )
Én kb 1 évet voltam a szakmába képzés után, de mindig is a szerelgetés és a rendszergazdai világ vonzott, nem a programozás, végül számtech boltokba kötöttem ki, meg kimenő szervizes lettem stb stb. (akkor mit kerestem egy programozói képzésen? Nagyon egyszerű, Balassagyarmat és környékén az egyetlen rendszergazda képzést, amit indítottak volna helyben, évnyitón bejelentették, hogy nem indul/ami amúgy szeptember 7. volt!, máshol már robogtak 1 hete az osztályok/ így gyors keresés google és ugyanitt, ahol tanultam végül egy másik városban, volt rendszergazdai képzés, csak az se indult, ami indult, az az Interntes Alkalmazásfejlesztő, fél év után derült ki, hogy az osztály nagyrésze rendszargazdai képzés után érdeklődőtt, csak a suli nem indította, pár modulja a képzéseknek fedték egymást amúgy, így a suli mikor utolsó évben voltunk mondta, hogy fog indulni Rendszergazda képzés ha érdekel minket, nekünk csak 1 év lesz, de ez már fizetős /Igen, ezért nem indította anno, hogy fizessenek az emberek érte /)Gondolom valami, ehhez hasonló lehettt pár éve a Legyél programozó! állami képzés is
Szóval nem véletlen a vicc is:
"Hány programozó kell egy villanykörte becsavarásához?
Programozó: Nekem ez hardver hibának tűnik....."[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Gyúrósok ide!
- ASUS RT-AC86U: hiánypótló darab a gyártó Wi-Fi útválasztóinak sorában
- Politika
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon Fire TV stick/box
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nintendo Switch
- Bestbuy játékok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Eladó Fanatec Csl dd 8nm
- X1 Nano Gen 1 13" 2K IPS i5-1130G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest