Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stargun!

    tag

    válasz Abu85 #10 üzenetére

    Régen rossz lenne, ha azok betontömbök lennének. Elvileg azok üreges műanyag akadályok, amiket vízzel lehet feltölteni. De látszólag nemhogy üresek, de még a gravitáció se nagyon hat rájuk. ;] (Ha itt mégis betontömbként tervezték volna őket, akkor inkább nem is mondok semmit.)

    Mellesleg az is szuper, amikor 00:58-nál a szalagkorlátot kínálja meg nagy sebességgel. A kocsi esetleg horzsolódik, de a szalagkorláton semmi nyom...

    Bár a legdurvább az 1:15-nél levő visszapattanás a falról :Y
    (Def26: na itt garantáltan az egész bal futómű szétlapult volna).

    EZ kritikán aluli, abszolute nullázza a GT5 összes csodáját. Tragikus.

    [ Szerkesztve ]

  • Stargun!

    tag

    Azért a gyártók helyében vigyáznék ezzel a törésállóság-hamisítással. Még a végén valaki csúnyán bepereli őket, mivel a GT5-öt minden más szempontból teljesen élethű szimulátornak hirdetik. Tehát bárki joggal feltételezheti, hogy az autók ebben úgy viselkednek mint igaziból (törésállóságot is beleértve).

    Ha ezen indíttatásból vesz valaki ilyen sportautót (mivel látható, hogy milyen jól bírja a falat) és az életben az első kis koccanásnál rommátöri akkor csalódott lehet - joggal - és perelni fog. ;]

    Erre persze mondhatja bárki, hogy ez "csak egy játék". Meg hogy egy felnőtt embernek ránézésre éreznie kellene, hogy ilyen a valóságban nem történhet.

    Hogy ez mennyire nem egyértelmű, arra csak egy példa:

    Anno egy Citroen Xantia reklámot azért tiltottak le a TV-ből, mert lassított felvételen azt ábrázolta, hogy az autó többször átfordul a tetején, mégis a benne ülő pár bekapcsolt biztonsági övek mellett mosolyog egymásra, mintha teadélutánon ülnének. A szakértők a valódi törésteszt alapján azt mondták, hogy az az autó nem bírja így a többszöri borulást, tehát a reklám erősen félrevezető. (Naná, hogy nem bírta volna, mert ugye csővázzal megerősített kasztnijú volt... :DDD )
    Ha valaki csak ezt a reklámot látja, annak az a hamis biztonságérzete támad, hogy ilyen simán megúszhat egy olyan többszörös borulást.

    Egy szó mint száz: olyan autós programot kiadni, amelyik bagatellizálja az ütközések következményeit nem jó ómen. Az ezt használó (egyébként jogosítvánnyal rendelkező) emberek IRL viselkedését befolyásolhatja.

    Én a magam részéről 18 éve vezetek. Mégis egy egész napos G25-tel végzett intenzív GRIDezés után beülve az igazi autóba kicsit máshogy vezettem mint szoktam. Ameddig le nem állítottam magam! :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák