Új hozzászólás Aktív témák
-
Tesco-s Ferrari
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #15748 üzenetére
Jólvan apuci azt azért számold bele hogy 26 éve megy a bolt
Nem rossz a Hyundai H1 csak sokat eszik (nekünk nagyon ritka automata váltós úgy meg pláne) meg rohad kicsit.
Nagyon jó áron vettük vagy 7-8 éve volt 1,2 millió... de hát azóta rengeteget behozott pedig szinte csak magáncélra használjuk. De építkezésnél is jól jött meg mikor régen horgászni jártam| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Wiz Khalifa #15755 üzenetére
Ha botot akarok rángatni, arra van egy testrészem
Nagy teljesítményű kocsiban a kéziváltó arra jó, hogy lassabb legyél és egy rossz mozdulattal tönkretedd a hajtásláncot. Persze, ha épp te vagy Ken Block, akkor nem szóltam
(#15757) Kiskokó
Hova biztonságoskodsz, se asszony, se gyerek (?), még tolhatod fullba a kretént[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #15755 üzenetére
véletlenül jött , de amúgy ja, automata for president
Husssi :
Hát a hétköznapokban bőven elég nem ?
Ilyen ez a Quattro, ha 4 kerék akkor biztonság, ha biztonság akkor orrtolós, ha orrtolós akkor kevésbé jó pályára.
Ez mindig is ilyen volt| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #15754 üzenetére
Teljesen más kategória a két autó, de azért Tescosnak nevezni egy muscle car méretű és erejű autót... Kezdjük ott, hogy ha már QV, akkor inkább a Demon a hasonló szint, ami még ugrik egyet fölfelé. Abban a kategóriában, amire kitalálták nem nagyon van párja, a QV is is csak a tükörből integet 1/4 mérföldön. Arról ne is beszéljünk, hogy azért csak hiányzik az a 2 henger a rendes hanghoz, amit lereszeltek a Ferrari motorról. (Tescos v8)
Aki egy pony/muscle carral megy szlalom/pálya versenyre annál nem az autóval van a gond, hanem a usernél.
A váltóval egyetértek, 5-600 Nm körül/fölött elég egy rosszul csúsztatott kuplung és darabokra lehet vágni a hajtásláncot. Aki kézivel vesz ilyen autókat, az általában gyűjteménybe teszi, mert a kézi ér többet (rossz berögződése az embereknek).
Amúgy a Gulia QV-t még mindig méltánytalanul alul értékelik a propelleres modellekkel szemben, pedig a facelift behozott sok olyan dolgot, amiért sírtak a felhasználók (bár szerintem aki ilyen vezetési élményt keres, annak ezek a dolgok pont nem hiányoztak).
Szabi: Audi mindig is elég semleges hajtásláncot adott az autóihoz, bímereknél az hajtás azért kicsit több játékot enged. Ettől függetlenül, ha egyszer ráfanyalodnék a német prémiumokra, akkor valószínűleg Audit vennék, mert azért A6tól fölfelé olyan belteret csinálnak, mint senki más.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #15758 üzenetére
A QV szar 0-100-on. Kb. deklaráltan le is szarták ezt azzal, hogy nincs benne rajtprogram. Nem erre van kitalálva. De amúgy a hangjára szerintem pont nem lehet panasz, 6 hengerből ilyet más nem tud kihozni. A Demon egy drágább autó, mint a QV. Amúgy szerintem sem hasonlítható egy muscle car egy sportszedánhoz (nem tudom Saabe miért tette). Az előbbi a minél nagyobb teljesítményről szól, a sportszedán meg arról, hogy gyorsan tudjál menni.
Ez még nem facelift volt inkább csak egy pre-facelift. Facelift-et jövőre ígérik. Bár sztem a Q-nál max 2022-re lesz valami belőle. Olvasgatok külföldi fórumokat, ahol tényleg relatíve szélesebb körben is van pénz ilyen autókra. Ott ezek a feature-ök fontosak. Lehet, hogy akarnak egy nagyot autózni, amikor olyanjuk van, de az idő többi részében igénylik az extra kényelmet.
-
Kiskokó
veterán
válasz HussarF #15760 üzenetére
Saabe csak azért tette, hogy beszóljon a leendő Dzsúlia tulajnak viccesen
Cacti : Tesómnak ugye XD 5-ös van. Ismerem a BMW összekerekét is. Tény hogy játékosabb de hatásosságban köröket ver rá a Quattro. Erről több videó is van a YT-on. Sajna az XDrive nem olyan jó ha valós 4 kerék meghajtás a lényeg.
Pokiiiii : pont tegnap akartam neked privátot írni, hogy mizu de elfelejtettem.
Nekem tetszik mindkét kerék. A régi talán kicsit testesebb hatású. Lehet megcsináltatom gumis haverommal a padkázást és majd megy vissza rá. (vagy a teli polír is kemény lenne ilyen RS6ból még nem láttam olyat, csak félek hogy elveszik a formája teli polírral) Az R8-felnit meg eladom ha úgy van, nagyon jó áron vettem. De majd kiderül még, se időm se kedvem most ezen agyalni már
Sőt most új szerelembe estem az új RS5 felni személyében.
[link]A lényeg!
MIKROFONT VETTÉL MÁR ?
Discordon várlak!!! Jöttek új Off road autók GTA-ba ki kell próbálni terepen!!![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz HussarF #15756 üzenetére
Én meg nem rángatom azt arra ott vannak a csajok.
Én szeretem a manualt. Kényelmes az automata stb... de én maximum tiptronikos váltós kocsit vennék hogy ha akarok tudjak magam is váltani. Tény és való hogy nem rég kellett kuplungozni az Octit a "durva" vezetési" stílus miatt de ott az volt a hiba hogy mikor legutóljára kuplungozták a kocsit akkor a tárcsát nem cserélték hanem azon kívül mindent és a legolcsóbb legszarabbra. Így nem bírta. Szétrobbant. De van ez így. Hiába, kuplung nélkül is tudtam vele közlekedni, simán lehet váltani ha tudod mikor, hogy kell.
Smoke some weed nigga!
-
válasz Kiskokó #15761 üzenetére
Mit értesz az összkerék hatásosságán? Meg mi az, hogy ha valós 4 kerék meghajtás kell? Max az Off-road-ot tudom elképzelni, de kétlem, hogy te ezzel a lapos kocsival mész a határba sarat dagasztani
(#15762) Wiz Khalifa
Manapság minden automata váltó olyan, hogy tudod csak kézzel is váltani, ha úgy akarod.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz HussarF #15763 üzenetére
Csak a 4kerékhajtásról beszéltem, az van X5 ben és Q7 ben is stb. De amúgy lapos úton mondjuk sár dagonya stb.
A valós 4 kerék hajtás alatt azt értem, hogy nem elektronikusan kapcsolt hanem hagyományos mechanikus (torsen). A hatásosságán pedig pont azt, hogy az elektronikus kapcsolású 4kerék meghajtások lehet sportosabbak meg el el kapar hátul, de ezáltal van egy kis gondolkodási ideje stb stb ezért nem mondanám állandó 4 kerék hajtásnak és ezért lesz jobb egy mechanikus.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Wiz Khalifa #15765 üzenetére
Saabe-nak
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #15767 üzenetére
Óóó Bárcsak bárcsak, ha csak 5%-al lennék"gengszetrebb" ahogy te mondod már akkor Porschéval járnék
De mi rendes törvény tisztelő család és üzlet vagyunk. Pedig lehetett volna mit eltenni az évek alatt bőven. (Anyám néha mondja is hogy akkor kellet volna még régen a legelején amikor senki nem nézett semmit ) Azok a régi szép idők mikor még a kézi számlát se kellet szigorú számadásún vezetni meg ilyenek 20on éve.Hussi :
Igen nekem csak manapság készült kocsira telik.
Nem úgy mint neked aki újat rendel[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Wiz Khalifa #15770 üzenetére
Még nem, nem akarok téli szenzonban kezdeni egy hátsókerekes autóval, ami 600Nm-rel tud tekerni
Ősz vége a céldátum a rendelésre.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #15771 üzenetére
Mi anno azt hiszem az egyik Stingert őszi taknyos időben kaptuk tesztelésre, új téli abroncsokkal. Hát, élmény volt, a gumiknak nem annyira.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #15772 üzenetére
Haverommal el akarunk vinni egy napra egy Stinger GT-t, kijárni belőle egy tank üzemanyagot. Az élmény kedvéért. A Sixt-nél elvileg lehet bérelni. De ha van valami tuti tipped, hogy honnan tudunk bérelni, ne tartsd magadban
(#15773) Wiz Khalifa
Jaja, olvass bele a blogomba(#15774) pokers
Köszi, de ilyet már tudtam volna eddig is[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz HussarF #15775 üzenetére
Meglestem az utolsót. Hát szép lesz mit ne mondjak. Gratulálok hozzá ha megveszed. De nekem nem az igazi. Ennyi pénzért én sokkal betegebb kocsit vennék. Csak sajnos sose lesz ennyim egy kocsira. Meg semmire.
Nem tudom hogy csinálod hogy meg tudod venni de le a kalappal.
Smoke some weed nigga!
-
válasz Wiz Khalifa #15776 üzenetére
Ennyi pénzért a kategóriájában nincs jobb kocsi, ami úgy tudná, amit tudnia kell, mint ez. Ha elolvasod az utolsó előttit is, akkor láthatod mitől különleges ez a gép.
-
veterán
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #15779 üzenetére
Ez szerintem valami wide body kit lesz, nem?
Stingert esetleg a Kia Fótnál (Jpauto) érdemes megkérdezni, akár tesztvezetésre. Előre mondom, hogy halknak fogod találni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #15780 üzenetére
Nekem tetszik a Stinger GT. A maga nemében az is egy különleges autó. Az kicsit "elegánsabb" a kipufogóhang tekintetében, de azért az sem egy halk autó. Ha nem lenne Giulia Q, akkor nem lenne motivációm ilyen drága autót venni.
Intermezzo: Mert mit? BMW M3/M4-et, amire hódfogat raktak, ráadásul annyira bután, hogy a közepén van a rendszám és olyan, mint ha ráadásul fogszabályzós is lenne a hód? Az M340i viszont gyönyörű, az a zöld, ami mostanában jár kézről kézre a magyar tesztelők között. Csak hát az meg ~2 lépcsővel lejjebb van és normálisan konfigurálva az is legalább 25. Annyiért meg nagyon sok. Merci, Audi felejtős. Porsche-nel még csak nagyon a belépőszint van ennyi pénzért. Lexus? Nem is tudom, hogy van-e autója ebben a kategóriában, szerintem nincs. Corvette C8? Az már izgalmasabb, de... talán mégsem annyiért, amennyiért az EU-ban kapható lesz...
Szóval akkor ebben a 16-7 milliós árkategóriában gondolkodnék és vagy Stinger GT vagy Mustang GT. De inkább az utóbbi. Hátsó kerék és szívó V8, 450 ló. Az is olyan kuriózum manapság, hogy izgatja a fantáziámat.
De az is lehet, hogy vennék akkor csak egy Veloce-t, aztán kész.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #15783 üzenetére
Mustang egy nagyon vad valami, az európai autókban nem ilyen az elektronika. Nem véletlen, hogy ennyit törnek belőle, egy bömbi elektronikája ahhoz képest egy apáca zárda. Ha választanom kéne, akkor szívem szerint a Mustangot venném, sokkal parasztabb a hangja, már elnézést. Nálunk anno még az FL előtti GT járt (5.0), de én imádtam. Beleférek a méreteimmel is, hátra sajnos nem sok mindenki ül be, ennyiből jobb a Stinger. Család mellé ha lenne lóvé én chargert vennék, a gyári widebody kittel gyönyörű full size sedan. Ha csak hobbyra kéne, akkor meg inkább Mustang.
Kiskokó: Pedig nem rossz autó, a karbantartásokra kényesebb, mint minden hasonló autó. Kint is vannak olyanok, akik elhiszik, hogy a 30k-s olajcsere intervallum jót tesz az autónak. Beltér szerintem korrekt, kívülről dögös, a futóműve pedig baromi jó lett, minden porcikájában vad és durva. Én imádtam, amikor az automata normál módban is úgy váltott vissza, hogy minden sebességben röfögött egyet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #15785 üzenetére
Én úgy vagyok az amerikai autókkal, mint ahogy Csikós a 2020-as Mustang tesztjében leírta.
Ha valaki nekem tíz évvel ezelőtt azt mondja, hogy érdekelni fog bármilyen autó, amit az agyhalott amerikai autóipar kiprésel magából, lehülyézem. Amerika? Igen, a veteránjai, azok izgatnak, a régi izomautói is, még a rozsdamentes acél lakóautói és kicsit a Mack teherautói is. De rajongani egy szalonúj cuccért, ami onnan jön? Ezen a ponton mindig beúszott a fejemben a képbe egy Chrysler Neon, egy Chevy Malibu, egy Mercury Topaz... Jaj.
És épp az a teszt volt, ami kicsit fel is rakta a térképre nálam az autót. De úgy tudom az automata váltója buta. Pedig én abban venném inkább. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #15786 üzenetére
Az szerintem még a régi váltó volt (az valóban nem volt egy szélvész), de az új állítólag sokat változott a facelift után. Abból még nem kaptunk tesztelni sajnos.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Kiskokó
veterán
válasz CactuS #15785 üzenetére
A BMW-s hasonlat csak azért volt, mert Amcsiban nincs valami jó híre az ilyen újabb Mustangosoknak. A legolcsóbb izomautó és minden jött ment "hülye" ezt veszi. Igy pláne sokat törnek belőle, meg bunkók stb stb azért a BMW-s hasonlat. HEH
Amúgy nincs bajom velük, a 2006-8 utániak amiben már led van elől meg a 3D-s hátsó lámpa, na az brutál szép. Belül olyan a... Ford. Teljesen jó amúgy.
Vennék én is, de ha lesz plusz pénzem második autóra valaha, és olyan árban lesz akkor az Tesla lesz. xd[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Locutus
veterán
A helyzet az, hogy ez az új Tigon (DeTomaso P72) kibaszott szép lett. És a hangja is jó. A viselkedése is elég kiszámítható, szerintem jól vezethető, még ha nem is top5 hiperszupergyors valami.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz bluuzia #15795 üzenetére
Ha követitek a Discordot pont nem rég írtam ki hogy jön a hosszú hétvége. Egy Aug 20.ai ünnepi szépségversenyt kiírok az este és akkor valamelyik nap csinálunk rá egy autós tali.
Addig jöhetnek az ajánlások melyik új kocsi legyen az alap!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest