Új hozzászólás Aktív témák

  • Malibutomi

    nagyúr

    Naszoval amiket fentebb .LnB leirt az teljesen jo hogy hogyan kell kezelni, annyi hogy aki akarja a mod konyvtarat hasznalni az igy csinalja:

    GTA V telepitett konyvtaraba letrahozol egy "mod" konyvtarat.
    Elinditod az Open IV programot - > Tools -> ASI Manager - > az elso ketto installalod (ASI Loader es OpenIV.ASI

    Ez annyit csinal, hogy berak ket filet a jatek konyvtaraba, es onnantol a mods konyvtarbol olvassa majd a fileokat.

    Ahogy fentebb mondtam nekem oda van masolva:

    x63e.rpf
    x64w.rpf
    meg a teljes update konyvtar

    De eleg csak azt atmasolni, amibe kocsit raksz be.

    Ezutan ahogy .LnB leirta, a kocsikhoz adott readme alapjan itt a programon belul (es a mod konyvtaron belul megkeresed a megadott eleresi utat pl:

    x64e.rpf\levels\gta5\vehicles.rpf

    Belepsz ebbe az rpf fileba, bekapcsolod felul az edit modot, jobbklikk -> Add, aztan beilleszted a fileokat amik kb. igy neznek ki:

    emperor.ytd
    emperor.yft
    emperor_hi.yft

    Aztan ennyi. Nekem szemely szerint a rebuildra nem volt szuksegem, a berakas utan siman kileptem a programbol es inditottam a jatekot.

    Javaslom elkerulni a nagy car packokat, mert utana tenyleg nem lehet tudni melyik bugos esetleg, meg sok modell nagyon reszletes, aztan lassan toltodnek be az meg benan nez ki.
    Ami meg fontos ahogy .LnB is irta, hogy erdemes minden kocsihoz csak a 3(4) modell filet berakni, a vehicles.meta meg a handling.meta kerulendo, mert el tudja cseszni a jatekot, raadasul azok olyan fileok amiket nez onlineban a jatek, es nem tudsz bemenni sessionbe ha nem egyforma mindenkinek.

    Na ennyi, aztan lehet ilyeneket latni:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák