Új hozzászólás Aktív témák
-
Klaymen
tag
Ezek szerint a külső sávból pedig balra kellene kanyarodni? Lenne csodálkozás a Bajmóciban...
Nem utasítást adó tábla, simán csak tájékoztató tábla. Egyébként a Bajmóci kereszteződés után kellene lennie, de annyira közel van egymáshoz a két kereszteződés, hogy ide rakták.
-
dattis_
tag
Érdekes témakör ez az egész, hogy egyrészt hogy ki a célközönsége a WAZE-nek, másrészt, hogy vidéken miért használják. Én is hiszek a közösség erejében és ezt a vonulatot kell meglovagolni. iGO és társai az más. WAZE-nek nem célja, hogy offline működjön, nem azért van. Ami már van, azt nem kell kitalálni még egyszer. A másik ami szerintem probléma, amit veszek észre embereknél, hogy első benyomás. Mi az első benyomása az embereknél? Gagyi, és hogy mi ez a szar? Fölrakják, elindítják, majd azzal a lendülettel törlik lefelé. És amikor megkérdezem, hogy mert, mit tapasztalt? Hát az, hogy gagyin néz ki, nem arra vitt amerre várta, és hogy hogy lehet ilyen útvonalon vinni? És ennyi. Ezzel a fajta korlátoltsággal nem igazán tudok mit kezdeni, és részben egyet is értek ezekkel az emberekkel.
A kinézetet tényleg jó lenne ha már átdolgoznák, guglésítanák, és az alap kinézet bugokat megszűnnének végre sok év után. Hármas verzió már azt hiszem 3 éve jelent meg. Picit idejemúlt volt már akkor is, és e téren valljuk meg sok minden nem történt. Illetve nem tudom, valami intróba, amikor föltelepíted a waze-t, bemutatni a legnagyobb előnyeit, mert azon kívül, hogy figyeli a dogókat, millió egy dolog van, ami miatt most már tudom én is, hogy nem googlemaps, hanem waze.
Van egy nagyon erős felhasználói bázis, ami ezek miatt meglehetősen lassan bővül. Németországban szinte senki sem használja, pedig ott nagyon hasznos lenne. Lassan a logóban, vagy máshol is lehet meg kellene jelentetni a google logót, amit az emberek valami olyannal azonosítanak, hogy kell nekik. Mind1 mi, de letöltik és használják, mert ha google, akkor rossz nem lehet.
Én látom a fejlődést, tudom miről van szó, mi történik a háttérben, de kevés új használó merül bele ilyen mélységekbe. -
dattis_
tag
nem is arra gondolok, hogy a már létezőkkel legyen összefésülve. Hanem csak most a legegyszerűbb dologra. Pl. az a szegmens, ahol legalább egy házszám van, hagyjuk békén. Illetve, az a szegmens, ahol egy darab házszám sincs a WAZE-ban, az kapja meg a házszámokat a gugle adatbázisból. Kiindulásnak ez is jó lenne. A fésülés, ebben az esetben képletes lenne. Hiszen a létező, ember által kreált dolgokhoz nem lenne hozzányúlva.
Vidéken bőven van utca, ahol egy darab házszám nincs.
Én csak azt mondom, hogy kölcsönösen kezdje el használni a Waze és a Google, ami a másiknak van. Igen, van ahol már megtörtént, de gyerünk tovább. -
BlackDevil
aktív tag
Jelenleg sajnos nincs mobilnetem így most nekem probléma, sőt a telefonom is beadta a kulcsot ezért nem olvastam el teljesen a témát sajnos.
Amúgy persze hogy ennyit megér, de jelenleg net nélkül nem veszem hasznát. Most is kollégától tarháltam a netet.
Tervezem saját netet!»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
apaszka
veterán
Felragad, persze én téglán benn próbáltam még ki.
A tappancson van egy plusz réteg olyan gumis cucc mint amiket áruknak hogy csak simán a műszerfalra ragad minden., és ez a trükk benne. egyébként minőségi a cucc.Milyen autód van?
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
apaszka
veterán
-
n00n
őstag
Aham. Hát ez elég kellemetlen akkor. Értem a logikát, de azért lenne erre jobb megoldás is szerintem. Pl. ugyis látja h pár órája a kút mellett jöttem el. Akkor miért nem írhatom be ahol mondjuk 1-2 órája jártam? 1 km a hatósugár? Pont 1,3 Imre vagyok az egyik kúttól, szóval ezért nem látom. Elvileg munkából már közelebb kell lennem.
-
Sike
csendes tag
A szerkesztőben sebességmérő van, ami nem igaz, mert csak sávfigyelő van. Azt én törölhetem? Hogy adhatok hozzá kamerát a térképszerkesztőben...? (Bocs, hogy ilyet kérdezek, nyilván van leírás, csak még nem szerkesztettem soha.) Nehéz Waze-ből hozzáadni mindkettőt, mert 50 méter van a két kamera között, csak akkor tudom pontosan hozzáadni mindkettőt, ha dugó van, és van idő a két kamera között. Ha dugó van ott (és átalában van), akkor meg elkerülöm, ugye... Múltkor is azért tudtam hozzáadni,mert gyalogoltam épp...
-
Sike
csendes tag
Köszi!
Na, akkor majd beállok a dugóba... A Wiki a sebességmérő kameráról szól, de gondolom, a többi kamera is így működik, csak nincs sebességhatár-megjelölés. Jól gondolom?
És vajon miért tűnt el a korábbi hozzáadásom? Kell még valamit tenni a kliensen keresztüli hozzáadáson kívül (most már tudom, hogy lehet pontosítani majd a szerkesztőben...) pl. a hivatalos fórumon jelezni? (Azt is most találtam meg...)
-
#79335424
törölt tag
Nem azt írtam, hogy tegnap használtam. Símán lehetett több, mint egy éve. Inkább csak játék volt, meg a forgalmi akadályok voltak lényegesek. Az útvonaltervezés nekem úgyis más egy kicsit. Díszletet szállítok színházaknak, úgyhogy nagy teherautóval közlekedek a belvárosban. Ezt semmilyen navinak sem lehet opcióként megadni.
[ Szerkesztve ]
-
ezmivolt
tag
Ha visszaolvasol, többeknek feltűnt, hogy: bevisz a dugóba, vagy kikerülteti a már régen megszűnt akadályt.
Én amit napi szinten tapasztalok: átmegyek Pestre a Margit hídon, és korábban levezetett a Szent István körútról, újabban nem, pedig ott továbbra sincs zöld hullám. Lámpától lámpáig lehet araszolni amióta a villamosokhoz igazították a lámpákat. -
formax
tag
Pedig a tömeges villamos, vagy buszos használók bejelentkezése eltorzíthatja a forgalmi adatokat (a kötött pálya ill. a buszsáv miatt), így a rendszer azt hiszi, szépen lehet haladni egy adott útvonalon, pedig az úton dugó lehet! Ezt kezelni kell valahogy, mert az egész az autós közlekedés segítésére lett kifejlesztve, nagyon szépen működött eddig, ha pontatlanná válik, sokan elpártolnak, ami tovább rontja a tervezés minőségét!
Valami automata kapcsoló kellene, ami kiszűri a tömegközlekedéssel haladók adatait a rendszerből. Pl. a busz/villamos sofőrök kapnak egy speciális bejelentkezést, és a rendszer kiszűri a vele együttmozgók adatait.[ Szerkesztve ]
formax
-
formax
tag
Hogyan kezeli a program a bejelentéseknél az esemény észlelése és a bejelentés között eltelt időt? Úgy értem: meglátom a rendőrt, balesetet, dugót stb., haladok tovább, előveszem, feloldom a telefont, előhívom a waze-t, benyomom a gombot: akár 2-300 m-rel el hagyhatom az eseményt, míg elindítom, 4-500 is lehet, míg elküldöm a jelentést. Továbbá, hogyan dönti el, milyen bejelentéseket von össze, ill. kezel külön bejelentésként?
A felugró ablakoknál a pontatlanságot bekalkulálva, várom, hogy hol a rendőr, nem nyomom be a "már nincs ott" gombot, aztán mikor már meggyőződtem róla, hogy nincs sehol, már nem tudom előhívni az ablakot (pedig látom a bejelentés ikonját), hogy bejelentsem, hogy nincs ott. Tehát jó lenne utólag is előhívhatóvá tenni ezt az ablakot.formax
-
formax
tag
Na ez pont az a szemlélet, amit nem szeretek az eladó/fejlesztő részéről! Úgy használom a programot ahogy, ne az eladó/fejlesztő mondja már meg, ő alkalmazkodjon hozzám. De ezt a waze meg is teszi, csak fejlesztésre tettem javaslatot, de valószínűleg a waze saját fórumán fogom megtenni.
formax
-
formax
tag
Nem életszerűtlen, mivel a forgalmi adatok miatt ismerős úton is bekapcsolom a waze-t, de a képernyőt kikapcsolom, a hangot "csak figyelmeztetés"-re állítom. A jelentés küldése, vagy a "már nincs ott" küldése nem balesetveszélyes, de legalábbis nem veszélyesebb, mint más kezelése a programnak. Ha jól értem, Te a kikapcsolt képernyős használatot tartod veszélyesnek?
formax
-
#79335424
törölt tag
A telóhasználatot kevésbé körülményesen is meg lehetne oldani, de amit leírt, annak van alapja. Nem csak a telón, a Waze -hez hozzáférés lehet az egyetlen akadályozó tényező, aminél nem megoldható a konkrét helyről küldés. Pl. ha 130 -al megyek a pályán és észreveszek szemben, egy nemrég történt balesetet, akkor símán túlmehetek egy lehajtón is, mire elküldeném a jelentést. Pedig a friss infó a leghasznosabb. Csak ebben az esetben hova tenné a Waze a jelentést? Az én oldalamra, vagy a szembejövőre? A lehajtó elé, vagy mögé? Mert az áttervezéshez ezek elég lényeges adatok.
-
#79335424
törölt tag
Köszönöm, ez nekem (is) hasznos infó volt! Jó lenne, ha a Waze intent lehetőségek elérhetőek lennének, mert akkor akár hangutasítással is megoldható lenne a jelölés. Ugye, Siriusb?
formax:
Karácsonyi leárazásban bezsákoltam egy C Locker nevű lockscreen alkalmazást. Három különböző profillal tud működni. Normál, zene és navi. Még csak a normált állítottam be, de már ez is rengeteg plusz lehetőséget ad a könnyebb kezeléshez. De más lehetőségek is vannak a gyorsabb eléréshez. -
Siriusb
veterán
Köszi, így már tiszta.
Nem mindig alkalmas az idő nyomkodni a telefont, mert vagy egy olyan közlekedési helyzetben van az ember, ahol nincs rá idő, vagy pl. nekem elég távol van a telefon, s nyújtózni kell ahhoz, hogy elérjem.@Somatom
Az már szentigaz!Szerk:
(#1987) radi8tor1
Lehet úgy kellene megoldani, hogy pl. 70 km/h sebesség alatt hagyja ki a 800-as jelzést.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Sot, multkor ranyomtam a bugyborekra, de mentem tempoban befele a Szentendrein, es mivel nyomkodni akartam a jelentes adatokat, beszolt, hogy heee, utas vayg? Kinyomtam, mert nem az voltam, szepen megvart az elkezdett jelentes a kovetkezo piros lampaig. Ez igy tok korrekt es hasznalhato. (Azt tudtam, hogy az inditasa szamit, azt nem hogy x sebesseg felett ezt se hagyja tovabb vinni, de jol van igy.)
-
axioma
veterán
Na az ilyeneket nem ertem.
Volt valamilyen, az a kod kesz.
Lett valamilyen, azt megirtak.
A francert nem lehet ezt valaszthatora tenni?? Jo, tudom, van olyan kodolasi problema, hogy nem egy helyen hanem melyebben nyul bele az alapadatok strukturajaba, es sok helyen modosul emiatt a feldolgozo kod. Na de ez a "lejart a timerem vagy megboktek hogy lejart a timer, akkor most mi legyen velem" tipusu kerdes eseten eleg fura, mert nem sok helyen hanem 1 helyen kell donteni. Raadasul nem is arrol van szo, hogy ket nagy bonyolultsagu kodreszletbol az eygiket kihagyva kisebb az alkalmazas.Amugy a Z1C-m meglehetosen jol birja, meg csak toltore es kell tenni ilyen napi 1-2 ora waze miatt (igaz, itthon a helye az asztali dokk-ban van mert azon nezem meg ejjel az orat). Talan me'g az utobbi fel evben mintha javult is volna a helyzet, nyilvan nem telo hanem waze iranyabol.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Ezen nem lehet változtatni? Több alkalmazásnál is van ilyen beállítási lehetőség és én jobban szeretem magam eldönteni, hogy egy alkalmazás mikor záródjon be. A huszárokat meg nem értem. Van más módja is a bezárásnak, vagy a fagyasztásnak. Viszont, ha a fejlesztő kiveszi a háttérben futás lehetőségét, azon egy user már nem nagyon tud változtatni.
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
Az úticél a 11. kerületben lett volna a Prielle Kornélia, Szerémi út sarkán lévő MOL benzinkút. KÖKI felől jöttem, Határ útnál el kellett volna kanyarodnom magára a Határ útra, de elbambultam motoron, és továbbmentem Ady-n.
Ugye telefon a zsebemben, megyek tovább, aztán Baross utcánál mondja hogy forduljak jobbra.
Utána meg a Corvin körútnál is.
(bemehettem volna Martinovicson tudom, csak nem kapcsoltam, miért akart egyirányú utcába vinni)
Live-Die-Respawn
-
lautnermark
aktív tag
Aha, így már értem. Igazad van. Csak azt nem értem, hogyha Google találat alapján navigálok, akkor miért ajánlja fel a fotózást? Ez esetben mihez rendeli hozzá a képet?
Más. Laptopon netezve nézem a Waze élő térképét. Itt ha beütök egy céget a keresőbe az csak a Waze-ba keres vagy a Google-ba is?
-
ezmivolt
tag
A jövőben megpróbálom kerület megjelöléssel beírni vagy bemondani a címet, így a probléma részemről okafogyottá vált, de azért fussunk neki mégegyszer: Beírok vagy bemondok egy olyan címet, amiből több is van Budapesten és az országban is, pl. József Attila utca.
A swype billentyűzeten lévő mikrofonba mondom be, nem a felső mező végén lévőbe, ami Google keresést jelöl.
Ezután megjelenik angolul a találat. Ha erre bökök, akkor nem mindig kerülettel jönnek fel a lehetőségek, és ha egy ilyen kerület nélkülit választok, akkor már a következő kerület nélkülit nem tudom megnézni, mert a már előzőleg kinyitottat adja fel. Ez csak akkor gond, ha nem tudom a kerületet beírni vagy bemondani. -
axioma
veterán
Ezt egyebkent nem is ertem, ha bemondok valamit, megtalalja, es ezt engedi vezetokent is, de utana azt a makszemnyi nagyitot el kell talalni, hogy keresse. Ide nem lehetne kerni egy olyan logikus valtoztatast, hogy ha hangbemondas volt, es jott a talalat, akkor a bill tunjon el, helyette nagy valasztoablak egyik opcio a nagyito (kereses tenylegesen) akar ugy hogy lefele szamol es par mp utan aktivalja mint az utvonalnal; a masik opcio a mikrofon (ujra bemondom mert nem sikerult). Agyrem ez a nyomkodasi mania (en kivarom, nem bokodom ha nem muszaj). Raadasul ugye nem tudja a progi a koztes celbol csak eyget (azzal is vannak problemak tervezeskor), ugyhogy ilyenre azert szokott igeny lenni hogy menet kozben uj utvonal.