Új hozzászólás Aktív témák
-
freeapro
senior tag
Meglepő lenne, ha szálkezelés változtatással nagyságrendeket javulna egy tipikus játékprogram
-
alevan
őstag
Ha ezt megteszik mai grafikával, leborulok előttük:
The goal would be to be able to show a battle from say Lord of the Rings with the same fidelity and same quantity of units but in real-time.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
warcat
veterán
Úgy tűnik nem néztétek végig a videót,több ezer vadászgép harcol,mindegyik saját AI,minden ágyú(tüzelés,célkövetés) és lövedék külön számolva.Az anyahajókon szintúgy,brutális.
EA: It's in the crate!
-
LordX
veterán
Valószínűleg nagyságrendeket nem, mert az azt jelentené, hogy egy mai játék nagyságrendekkel kevesebb processzort használ, mint amit a gép tudna, de a negyedét egy hülye egyszálas játék is kihasználja a négymagos procinak, azért ennél jobb a helyzet.
Egy akár 20-30% gyorsítás viszont még esélyes is lehet, attól függően, mennyire fix szálakat használ az a motor, amihez hasonlítod.
-
Ruuwa
tag
A fejlesztők és a játékosok szeme előtt újszerű, összetett és gördülékeny játékok lebegnek az ilyen új motorok bemutatásakor, míg a kiadók szeme előtt pedig -a már épp játszható szint eléréséhez szükséges- tesztelésre és optimalizálásra fordított idő csökkenéséből következő költségcsökkenés.
Fenébe, úgy volt, hogy ma nem leszek pesszimista...
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
-
Remélem ezt össze tudják kapcsolni valamelyik fizikai motorral is, mert tényleges interakció nem volt benne. (Szerk: már mint a videóban) Csili-vili látvány, suhanó fények, nulla kontaktus és egymásra hatás. Ez már ment 10 éve is, kíváncsi leszek ez mitől lesz jobb, ha készen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz
hodostamas #10 üzenetére
De nem is volt egy összetett játékmenete. Az útvonalkeresés se volt a helyzet magaslatán a sok egység összeakadt állandóan, nem tudták kikerülni egymást időben. Vagy egy összetettebb formáció támadást, szárnytámadást végrehajtani.
Sok stratégia még mindig a 20 éves alap játékmenetre épül, egység kijelölés és akkor üssék egymást. Na ezen kéne főként változtatni, egy jobb útvonalkereséssel és mozgással a környezeti hatásokkal figyelembe véve. És egy sokkal jobb és összetettebb AI-al, aki megfelelően tudja koordinálni a saját egységeit.
Ha ebben lesz előrelépés akkor nagyon várom.
-
kiskoller
csendes tag
Azért ez nem akkora újítás, mint ahogy bemutatják. Már egy több, mint 6 éves játék is tudta mindezt. Nyílván javítanak a szálkezelésben, ez SupCom-ban nem volt annyira jó, de azt ne felejtsük el hogy az elsők között volt a 4 magot támogató játékok között! Pont a minap játszottam egy meccset, 8 játékos fejenként 2000 egységgel, mindegyik mozgása rendesen leszimulálva, minden rakéta, lövedék ballisztikus íven mozog, és mint mondtam, ez egy 5-6 éves játékkal, dx9-el jött össze!
-
freeapro
senior tag
Teljesen felesleges, a legjobb stratégiai játék úgyis a Spore marad. Muhaha.
-
TTomax
nagyúr
Köszönjük,nem kérünk motion blurt...semmilyen blurt nem kérünk...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
ph Brad Wardell a Stardock vezére szerint drámai előrelépés lesz a Nitrous motor.