Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz PEPE85 #19 üzenetére

    Affrancba mindent felsoroltál, ami a kamion technikai részét illeti.

    Akkor én az előadásmenetre és a PR-ra erősítenék.
    Mindegyik termék külön hangsúlyt kapott a See new; Hear new; Feel new marketingelvből.
    Az N90-es modellt egy festő - Vincent - vezette elénk, vagyis inkább annak használhatóságát mutatta be, természetesen videón keresztül.

    Minden egyes fő mozzanatát az N-Series csoportnak azonnali prezentáció követett.
    Mint PEPE85 is írta, N92-n TV nézés - ami egy előre telepített adást mutatott a Mo-i kiépítetlenség miatt - Visual Radio nézés-hallgatás, BT illetve WiFi kapcsolat bemutatása, zenehallagtás, mindez az előadás menetébe fűzve.
    Egyetlenegy unalmas perc nem volt, hisz amikor nagyjából mindegyik telót végignéztük, jött a következő téma, és utána aszerint néztük a telókat.

    N-Series.

    A technikai újdonságokon kívül frissítők - pezsgő is - várt ránk, amit az egyik ''házigazda'' többször is kiemelt, fogyasztásra invitálva bennünk.
    Na azért a sajtóajándék sem maradhatott el.
    Fekete ''Nokia Nseries See new. Hear new. Feel new. feliratú póló, Szilikon NOKIA Nseries karkötő, A5-ös vastag és használható jegyzettömb, design-os Nseries tollak, illetve Nokia NseriesWriststrap (csuklópánt)

    Mint azt szokták mondani, ha túl sok, vagy túl komoly az ajándékcsomag, akkor az, ott valamit helyettesít.
    Ez pont a kellő mennyiségű volt, és a marketing is dinamikus, és megfontolt volt.

    Azt hiszem ennyit írtam volna.

    mrlujoak

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák