Aktív témák
-
Genialis
aktív tag
Ez gáz. Pedig poénos cucc.
in4m8ion 1ts 2 B 3
-
-
andropov
csendes tag
Ezek az elso generacios darabok termeszetesen sok problemaval rendelkeznek (mint pl optikai egerek), de szerintem csak ido kerdese, hogy kiforrjon a technologia, es egy tenyleg profi ventit alkossanak.
andropov
-
#73828608
törölt tag
Nem lenne egyszerűbb egy oldalt elhelyezett motorral egy tengelyen keresztül meghajtani a lapátkoszorút? Ugyanugy kicsi lenne a holttér a venti alatt és egyszerűbb is lenne.
-
Genialis
aktív tag
De. Csak ahhoz vagy fogaskerék kéne vagy ékszíj. Előbbi esetben plusz hangerő, utóbbiban irdatlan méret. Másik oldalról épp az lenne benne a forradalmi, hogy a mágnesesség a csapágy, így nem surlódik. Úgy tűnik ez a forradalom okozza a problémát is: nem tud kialakulni induláskor a mágneses párna. Valószínű azért kell belökni. Persze csak szerintem.
in4m8ion 1ts 2 B 3
-
andorpapa
őstag
-
[amne]
senior tag
''Miért lenne hangosabb egy fogaskerekes megoldás a mostaniaknál?'' - Miért térjünk át egy (még) drágább cucc-ra ha ugyanolyan hangos....mert ez adja meg az egésznek az értelmét hogy ez elméletileg halkabb, és több levegőt szállít (ami mellesleg hülyeségnek tűni, ez már meg volt tárgyalva a régebbi hír kapcsán is).
-
Den
veterán
Sajnos ez a belökősdi várható volt. Kérdés ezek uán hogy érdemes-e tovább foglalkozni a dologgal. Egészen biztos hogy további fejlesztésekkel a hibák kiküszöbölhetők, kérdés érdemes-e pénzt ölni egy technológiába ami újszerűségén, és exklúzivitásán kívül semmi előnnyel nem rendelkezik, a több évtizedes, bevált, filléres technológiához képest. A holttér itt is megvan mivel a középső részen annyira kicsi a kerületi sebesség hogy komoly légszálításról nem beszélhetünk, aki nekem nem hisz, az nézze meg a múltkori hír bordáját, ahol pont akkora területen nincs középen borda, mint a normál venti motorja, pedig az direkt tmd-hez tervezett borda.
Tengelye is van, a képen jól látszik a lapátok alatt a 3 ívelt küllő. Szal elég halvaszületett dolognak tűnik, bár ha lesz rá elég kereslet, biztos gyártani fogják.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
A fogaskerék azért hangosabb mert az egyenes fogazású fogaskeréknél, egyszerrecsak egy fogpár érintkezik, azok, bár a fog íelésével gördülnek egymáson, van egy kis szakasz amikor egy sem érintkezik, ez adja a fogaskerék hangját. Ívelt vagy nyíl fogazással lehet csökkentenio a zajt, ezek viszont baromi drágák.
A legjobb megoldás a mai. a csapágyon kívül nincs súrlódó alkatrész, nagyon egyszerű, a lehető legkevesebb alkatrészből áll, egyszerű gyártás...www.simson4t.hu
-
andorpapa
őstag
Azért pár dologgal nem értek egyet, kolléga! Nem egy rossz technológia, ami pedig vicces, hogy nem is új, kábé 20 éve szabadalmaztatva van, csak most készítették el PC-hez. A holttér bizony furcsa fogalom, ugyanis a hagyományos ventiknél sincs ilyen. Érdekes, a hírben nem ezt írtam, de kicsit bonyolult lenne kifejteni.
Arról van szó, hogy nagyon sokan a ventilátor által egyik oldaláról a másikra juttatott levegő irányvonalát egyenesnek veszik, pedig nem az, ezért a motor alatt is megy a levegő, vagy helyesebb úgy fogalmazni, hogy a motor alá is megy levegő. Ezt saját, légsebességmérővel és különféle átmérőjű ventilátorokkal elvégzett kísérletem is alátámasztja (na meg egy profi szellőzéstechnikai mérnök szavai). Akkor mégis miért jobb a TMD? Mert a hagyományos ventik esetében a holttér nagyobb. Vagy inkább magasabb?
Ugyanis nem átmérőben kell gondolkodni, hanem magasságban, a venti aljától a borda tetejéig számított távolságban. A TMD esetében kisebb a holttér ''magassága'', így valóban képes a bordára a középpontnál is levegőt juttatni, míg a hagyományos ventinek megfelelő távolságra kell lennie a bordától, hogy ugyanezt a hatást kifejtse, viszont ez további változásokat idéz elő a ventillációban, tehát emiatt lehet bizonyos bordák esetében fokokat nyerni a venti és a borda közti távolság növelésével/csökkentésével. Van egy olyan érzésem, hogy ebbe valaki úgyis bele fog kötni, ezért nem írtam az előző topicba se, de nem számít, én nem fogok erről vitatkozni.
A másik jelentős dolog, hogy szerinted: ''újszerűségén, és exklúzivitásán kívül semmi előnnyel nem rendelkezik''. Ez érdekes. Tulajdonképpen a TMD egy olyan venti, amely halk működést tesz lehetővé nagy légszállítás mellett is, valamint csökkenthető az átmérő, a légszállítás mégis megegyezik a nagyobb, hagyományos ventik szállításával. Ez fejlődés, eredmény, nem csak design és reklám, hanem valóság, a tesztelők szerint valóban jól vizsgázott a venti, persze csak ha működött. Nem a ventivel van a baj, a működőképes típusok (és azért még mindig ezek vannak többségben!) az összes elvárásnak megfelelnek, a probléma az, hogy sok a selejtes darab.
Halk és szép, valamint hatásos. Csak nagy a hi****ázelék. Ha csökkenteni tudják, akkor valóban jó dologról beszélhetünk.COOLNESS! - somebody ssssstop me!
-
andorpapa
őstag
Hi****ázalék - na neeee!!! Szóval a hibás darabok és hibátlan példányok hányadosának százszorosa...
COOLNESS! - somebody ssssstop me!
Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen