Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery9112

    őstag

    válasz nonsen5e #17 üzenetére

    Hát ha szigorúan nézzük igen, 6 helyszín van viszont vannak challengek és a célpontokat is rengeteg módon ki lehet iktatni közben sokat megtudsz róluk.
    Feltárul előtted a világ, bűn lenne csak végigrohanni a 6 pályán.

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • gyimger

    őstag

    válasz nonsen5e #30 üzenetére

    Ha nem érdekelne a kínai adatszipkázás, és ha lenne achievement rendszer, és ha nem egy trilógia befejező részéről lenne szó és esetleg a korábbi részek is ott lennének meg, akkor is csak gondolkodnék rajta. :)

    "The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."

  • floatr

    veterán

    válasz nonsen5e #30 üzenetére

    Ezt a kínai szálat hagyjuk már. Gondolom baromi nehéz elképzelni, hogy egy befektető a 40%-nyi részvényével egyszerűen csak szeretné magát megszedni, mint ahogy egy rakás nyugati cégen keresztül is.
    Ha neked hiányoznak funkciók, az nyilván ok, a te dolgod. Idővel lesznek más feature-ök, de éppen fejlesztőktől hallottam, hogy a steam egy bloated szutyok a szervereivel, amik esnek kelnek időnként.

    (#31) Gery9112
    Kicsit terelsz megint. Egy boltról és a launcheréről van szó. Az adott szerződések baromi nagy pénzekről szólnak, és elsősorban azokra a funkciókra koncentrálnak, ami a hozzáférést teszi lehetővé. Páran reklamálnak az achievementek hiánya miatt, valakinek a barátai hiányoznak, vagy a fórumon szórakoztatná magát a kieső időben. Szerintem egyelőre az is nagy dolog, hogy nem hullik darabokra egy ingyenes kampány idején, mint ahogy a steam az egyes akciók alkalmával úgy, hogy még egy játékba sem tudsz belépni. Bár mindenkinek más a fontos.

    A szegmentálás kérdése szintén nem egyszerű. Adott egy kvázi standard steam, ami a fejlesztőnek azért baromi drága bolt. Sokan ezt elégelték meg, és alternatív boltokat nyitottak. Az emberek persze anyáztak, de azt senki nem akarta észrevenni, hogy egy nagyobb kiadónak már megéri saját boltot fenntartania, mintsem a steam-et erőltetni. Az EA közben kiegyezett velük, bár gondolom nem 30%-ért

    A CDPR is küzd a GOG-gal saját stratégiát használva, meg az Epic is. Ez az egy évnyi exkluzivitás egy marketingstratégia, amit persze lehet nem szeretni, bár sok értelmét nem látom. Viszonteladók akcióznak azokkal a címekkel is, de ez az egész el sem kezdődött volna, ha a Valve hajlandó lenne egyeztetni a fejlesztőkkel az árakról. Meg is látszik a tevékenykedéseikről, hogy ki miből él...

    Érdekességképpen ott egy díjnyertes Control, ami egy év alatt többször is járt 50%-os akcióban, ezzel szemben a steam exkluzív díjnyertes Sekiro, ami kiadása óta nem ment be 40% alá

    [ Szerkesztve ]

  • floatr

    veterán

    válasz nonsen5e #34 üzenetére

    Te tudod, bár akkor elég sok dologtól retteghetnél, mert elég sok üzletben ott vannak a kínai befektetők. Tényeket meg egyikünk sem ismer ;)

    A felhasználói értékelésekkel én nem jutottam előrébb. Mindenkinek más az ízlése, és rétegjátékokat nagyon fel tudnak a rajongók húzni, miközben mások számára tök érdektelen, ami viszont egy játékmenet videóból inkább derül ki. A trade card és hasonlók sosem hiányoztak, a fórum meg olyan, hogy fejlesztője válogatja... egy rakás fórumban épp azt kifogásolják, hogy a fejlesztő magasról tesz rá. Igazából a nagy probléma még mindig a nyerészkedés, ami megbocsáthatatlan, amikor folyamatosan a PC gaming haldoklásáról beszélnek.

Új hozzászólás Aktív témák