Új hozzászólás Aktív témák

  • D4ni

    őstag

    válasz borsodika #12652 üzenetére

    Bármilyen módon lehet jelezni, telefonon, e-mailben, de feltétlen kell erről nekik egy írásos jegyzőkönyv,hogy tudomásul vették blabla, amit valahogy majd el kell juttatni a vásárlónak/panasz bejelentőnek. Nekünk már kicsit könnyebb dolgunk van , külön felületünk van a jegyzőkönyv kitöltéséhez. (Azt még engedték) :))

    Tényleg nem kötekedésnek szánom, csak nem szeretnék rosszat egy alapból megbízható boltnak. Semmi gondom, sőt szerintem nagyon senkinek nem volt velük gondja, még az enyém is onnan van. Csak ebben az esetben illik normálisan eljárni, különben azt hiszem most egy százasra büntetnek. Nem tudom ,hogy befolyásolhatja-e,hogy Szlovákoknál van a cég, illetve ha igen akkor milyen formában.

    "Fujigama? Nem ismerem ezt a márkát. - Csak kívül Fujigama, belül Sony "

Új hozzászólás Aktív témák