Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz #16820480 #100 üzenetére

    Az egyebkent egy tipikusan megfigyelt dolog, hogy sokan tulertekelik a hatotavot. Nem azt nezik, hogy 90-95%-ban eleg lenne annyi is, hanem hogy mi lesz ha evente 1x-2x hosszabb utra kell menni. En inkabb engednek a hatotavbol, mint mondjuk a csomagtarto meretbol. Kis e-autot mondjuk tenyleg ne vegyen senki egyeduli autonak, hacsak nem milliomos es "why not?".

    Persze nem mindenkinek valo az e-auto, de sokkal tobb embernek lenne idealis, mint amennyien elso blikkre belegondolnak a dologba. Szerintem foleg a magas ara es gyartokapacitas az ami miatt nagyon lassan fog terjedni... vagy kesobb esetleg az elerheto nyersanyagok es a toltohalozat tulterheltsege miatt. Mielott meg megkapom, hogy hanyszaz szazalekkal not az e-autok szama az elmult evekben, a szamokat az osszes eladott vagy futo autohoz kell nezni, nem sajat magahoz, mert nullalrol indulva minden novekedes oriasinak tunik szazalekosan.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • HThomas

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz #16820480 #100 üzenetére

    Értem valamennyire, bár ha nekem lenne egy kocsim ingázni, és 12 millió körüli lenne keret, akkor valahogy még mindig logikusabbnak tűnik egy kompakt.

    Nyaralni meg szintén lehet menni ám vonattal meg repülővel, ha már a városban alternatíva a tömegközlekedés.
    Pont ez az, akkor úgy érzem, hogy spórolok és valóban teszek valamit a környezetért. De ha már ott a saját kocsi, akkor nehogy már gond legyen a Tapolca, ahogy a cikkben is írják.

    #101 axioma: na igen, bár ez inkább a pesti tömegközlekedést minősíti...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák